Kurvikkaat kasvot?

jolina.

Vähän omituinen kysymys ehkä, mutta oon miettinyt että mitä miehet on mieltä jos naisella on "kurvikkaat" kasvojen piirteet, eli esimerkiksi selvästi erottuvat leukaluut (vähän kuin Angelina Joliella) taikka korkeat poskipäät, isot huulet tsm. Itselläni on tällaisia Angelina Joliemaisia piirteitä, vaikka en nyt häneltä näytäkkään, ja oon miettinyt että vaikka tällaisia piirteitä monesti ylistetäänkin onko se loppujen lopuksi kuitenkaan niin erikoista/ihanaa? Tai onko sillä yleensäkään väliä? Itse en ainakaan erikoisemmin oo ihannoinut näitä piirteitä itsessäni enkä muissakaan. Eli vieköhän ne söpöt pyöreät kasvot kuitenkin sen voiton? Mitä mieltä ootte miehet?

95

26662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hm-

Mut eikös joliella voi olla botoxia huulissa.

• yök

silikoonia taitaa olla.

• Eikös
        yök kirjoitti:

silikoonia taitaa olla.

hänen veljelläkin ole samanlaiset pulleat huulet.. Mutta nenää kyllä korjattu.

• kysymyksessä mittää järkee? Jokainen on oman näköisensä ja yksi tykkee äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas (pervo) molemmista ja monesta muustakin!
        Olisko niinku tarkotus miellyttää mahollisimman monia???

• angeliina

Ei sillä voi olla mtn huulissa, jos oot sattunu näkeen hänen lapsensa huulet. Yhtä paksut nekin..

• Joliella ei ole mitään lisättyä huulissaan. Hänestä on kuvia jo teiniajalta jolloin huulet näyttivät lapsekkaissa kasvoissa vielä suuremmilta.

• Angelina fan
        Eikös kirjoitti:

hänen veljelläkin ole samanlaiset pulleat huulet.. Mutta nenää kyllä korjattu.

Ei huulia ole korjattu. Ne on ollu Angelinalla tuollaiset jo pikkutytöstä, ja se on nimenomaan hänen valttinsa. "Mulla onkin tällaset huulet, ja vielä luonnostaan!"

• SoBeatifullAngelina
        angeliina kirjoitti:

Ei sillä voi olla mtn huulissa, jos oot sattunu näkeen hänen lapsensa huulet. Yhtä paksut nekin..

taitaa olla ihan sukuvika jos katsoo hänen veljenki huulia..

• Nimetön
        SoBeatifullAngelina kirjoitti:

taitaa olla ihan sukuvika jos katsoo hänen veljenki huulia..

Kyllähän ylisuuret huulet on rumat,ei siitä pääse mihinkään!eikä sellaiset ihmiset ainakaan kovin luotettavia ole,nimim.kokemusta liikaakin.

• eivät ratkaise

Erikoiset kasvonpiirteet voivat olla sytyke kumppanuuteen. Parisuhteen onnellisuus on kuitenkin aivan muista seikoista kiinni.

• ei mielenkiintoa

on olemassa vain kurvikkaita tai pyöreitä kasvoja. kuules kasvoja löytyy monenlaisia.
      no noi kurvikkaat ei kuulosta kovin kauniilta, itse en naisella pidä kovin erottuvista leukaluista ja turpeista huulista.
      klassinen pohjoinen kauneus on kaunista.
      korkeat poskipäät sopivat todella kapeahkoihin kasvoihin, vaan sama kai tuo on millaiset sulla on, pakkohan sinun on niihin tyytyä.

• mmmmh

Loppujen lopuksi lähestulkoon kaikki muu naisen kasvoissa jää huomaamatta paitsi se, millainen katse naisella on. Jos naisella on mielenkiintoinen ja vangitseva katse, jää monesti huomioimatta muut asiat

• Jolieta.

en ymmärrä, taas tätä että Angelina Joliella isot leukaluut. Minä en näe hänen leuoissa mitään erikoista, ihan tavalliset. Ja kaunis nainen muuten.
      Huulet kyllä ovat isot, mutta leuat????

Mutta esim. Eva Longorialla voisin sanoa, että on kurvikkaat kasvot. Häne kasvoissa kun vähän joka kohta on ulkoneva. Niistä kasvoista en hirveästi pidä.

• ...

Omasta mielestäni suuret, erottuvat leukaluut ovat huono asia naisella. Isot huulet voivat olla ihanat tai kamalat riippuen niiden muodosta ja sopusuhtaisuudesta. Esim. Angelina Jolien huulista en itse pidä, koska niillä ei ole kaunista muotoa, ne ovat jotenkin... noh, muodottoman epämääräiset lörpät. Lisäksi hänen ylähuulensa on liian paljon alahuulta pienempi. Mutta sitten toisaalta paljon Angelinan huulia suuremmat huulet voivat taas olla oikein kauniit, eli koko ei ole se ongelma, vaan muoto. Mitä korkeisiin poskipäihin tulee, ovat ne pääsääntöisesti positiivinen piirre. Mutta ei pelkkä kuvailemasi kaltainen "kurvikkuus" pelkästään tee kasvoista rumia tai kauniita. Kaikki riippuu niin monesta tekijästä.

En kylläkään kuvailisi minkäänlaisia kasvoja kurvikkaiksi. Hassun sanan olet valinnut. :D

• on niin

hölmö et sen on pakko olla provo. Kurvikkaat kasvot? Mitähän sekin meinaa? Ei sellaisia ole olemassakaan. Jollain idiootilla palstojen häiriköllä on näköjään taas välähtänyt päässä.

• ilmeitä.

Jos naamassa ei värähdä mikään ja nainen ei yhtään osaa yhtää ilmehtiä tai eläytyä tarinoihinksa, niin minä ainakin pidän häntä automaattisesti vähän lahnana ihmisenä. Tälläisessa tapauksessa hänen on osattava käyttää kehonkieltään ja hänen on oltava hyvin hot vartaloltaan jotta häntä pitäisi kauniina.

Jos ihminen on naamaltaa ja käytökseltään kuiva niin ei kyllä hyvin mene.

Terveisin normaali 32 v. mies

• on kasvonpiirteistä

kiinni..?

• Elävyys kunniaan!

Naiset, jotka perehtyvät tälläytymään ja maalaamaan itsensä paakkelijäykiksi ja jotka eivät sitten osa kauniinakaan mitään muuta kuin käännellä kipsijäykkää, puoliksi teennäistä olemustaan, ovat kammo! Fyysinen pahoinvointi alkaa välittömästi sellaisessa seurassa, olipa se bodykin sitten miten komea tahansa. Ei voi mittään.
        Jos hieman vähemmän perinteisesti kaunis, tällätty ja luonnollinen neito osaa jutella elävästi ja olla läsnä, hän on aika lailla napakymppi. Menee kohtalokkaiden etelän vimpukoitten ohi että kolahtaa.

• Hilipom!
        on kasvonpiirteistä kirjoitti:

kiinni..?

on sillä kieltämättä oma merkityksensä.

• gewgfdsgfg

jaksaa vaan mietityttää naisia. Siitä, että se on heille niin tärkeä asia ja koko ajan mielessä, he syyttävät miehiä. Se on miesten vika, kuulema. En ole ikinä ymmärtänyt, mistä on kysymys.

"Itse en ainakaan erikoisemmin oo ihannoinut näitä piirteitä itsessäni enkä muissakaan. Eli vieköhän ne söpöt pyöreät kasvot kuitenkin sen voiton? Mitä mieltä ootte miehet?"

No se varmaan riippuu siitä, mistä kukakin tykkää ja onko ne piirteet kauniita hänen mielestään siinä ihmisessä. Mitä väliä sillä on, mikä vie voiton vai viekö mikään? Kuinka monta miestä sun pitää kauneudellasi huumata, kaikkiko vai vain yli puolet? Miksi? Kauneus kestää muutaman vuoden ja katoaa, kukaan ole kauneudella saanut juuri mitään aikaan, vaikka siihen panostetaan yhä mielettömämpiä summia rahaa koko ajan. Mitä sitten kun et enää ole kaunis? Mitä sinulla on muuta, vai onko mitään? Yritä löytää edes elättäjä ja ottaa valokuvia ennen kuin on myöhäistä. Voit sitten niitä muistella loppuelämäsi kiikkustuolissa.

• Tiedän

Niinpä, te naiset. Kumpa osaisitte antaa sen sisäisen loiston tulla esiin, niin piisteet olisi se ja sama.

• Aidanseiväs

On ihan ok pitää itsestään huolta, pukeutua siististi häihin ja hautajaisiin jne, mutta ap:n pohdiskelusta sai sellaisen vaikutelman, että hänellä on narsistisia piirteitä.

• hakenut olen, vaan en tavannut
        Tiedän kirjoitti:

Niinpä, te naiset. Kumpa osaisitte antaa sen sisäisen loiston tulla esiin, niin piisteet olisi se ja sama.

niin hän on erinomainen otus! Siis koko olemuksellaan elävä. Miksi naiset ovat monesti niin... ylijäykkiä ja muodollisia. Siinä vaivaantuu ennen pitkää ja alkaa katsella muualle. Pakoon pääsyä, uloskäyntiä, -kylttiä. Varsinkin, jos nainen puhuu koko ajan; kauniisti ja tarkoin äännetyillä, muodollisilla sananparsilla niin se on kuin pistelisi haarukalla varpaita. Moni muuten kaunis ja mielenkiintoinen nainen suorastaan ajaa miehet tiehensä teennäisyydellään. Onko teillä, miehet, samanlaisia kokemuksia? On tietysti, jos olette naisia tavanneet. turha kysymys, mutta olisi ihan hauska kuulla kommenttejanne.

Missä olet, tervehenkinen, rento suomineito?

• Suomineitosi
        hakenut olen, vaan en tavannut kirjoitti:

niin hän on erinomainen otus! Siis koko olemuksellaan elävä. Miksi naiset ovat monesti niin... ylijäykkiä ja muodollisia. Siinä vaivaantuu ennen pitkää ja alkaa katsella muualle. Pakoon pääsyä, uloskäyntiä, -kylttiä. Varsinkin, jos nainen puhuu koko ajan; kauniisti ja tarkoin äännetyillä, muodollisilla sananparsilla niin se on kuin pistelisi haarukalla varpaita. Moni muuten kaunis ja mielenkiintoinen nainen suorastaan ajaa miehet tiehensä teennäisyydellään. Onko teillä, miehet, samanlaisia kokemuksia? On tietysti, jos olette naisia tavanneet. turha kysymys, mutta olisi ihan hauska kuulla kommenttejanne.

Missä olet, tervehenkinen, rento suomineito?

Täällä oon!, tule hakemaan vaan pois nurkista pölyttymästä.

• hyvästä

Kyllä minusta on parempi kun kasvoista voi nähdä kunnolla piirteet, kuin että naamaa katsottaessa tulee mieleen vasta vaivattu taikina. Sellainen lässähtänyt josta ei voi päätellä mitään. Ei tarvitse olla mikään Brutus tai Jolie, taikka edes Esa Pakarinen naamaltaan. Minä ainakin pidän voimakkaista piirteistä, sellaiset kai lienee itselläkin koska sanottu, minulla on julma ilme. Joten kai sitä muistuttaa itsekin jotain "me hirviöt* sarjan pulttipäätä.

• :-)

Julma ilme? Jos naama on nyrpällään 24/7, niin se ei ole mikään kasvonpiirre.

• toinen..
        :-) kirjoitti:

Julma ilme? Jos naama on nyrpällään 24/7, niin se ei ole mikään kasvonpiirre.

"julmailmeinen" täällä. Toisilla se ilme vain on luonnostaan julman näköinen.

siis jos on vaikka ihan neutraali olotila (=kaikki ok, mutta ei nyt mitenkään superiloinenkaan sillä hetkellä), tai on erityisen keskittynyt, niin joillakin naama näyttää julmalta. Ja se ei tosiaan tarkoita sitä, että olisi pahalla tuulella! ne piirteet sen tekee suurimmaksi osaksi.

• Julmia Kulmia
        toinen.. kirjoitti:

"julmailmeinen" täällä. Toisilla se ilme vain on luonnostaan julman näköinen.

siis jos on vaikka ihan neutraali olotila (=kaikki ok, mutta ei nyt mitenkään superiloinenkaan sillä hetkellä), tai on erityisen keskittynyt, niin joillakin naama näyttää julmalta. Ja se ei tosiaan tarkoita sitä, että olisi pahalla tuulella! ne piirteet sen tekee suurimmaksi osaksi.

nainen voin tähän kommentoida, että omasta ja muidenkin mielestä olen ihan nätti flikka, mutta silti minusta usein sanotaan, että näytän pelottavalta. Eikä nyt kyse ole kokopäiväisestä kiukuttelusta. Suun muoto, kulmakarvojen muoto tai silmien malli voivat vaikkapa olla niitä seikkoja, jotka saavat ihmiset näyttämään "vähän karulta".

• luonnollisina...

alkaa kyllästyttää,kun kaikilla näyttelijöillä alkaa olla "pusuhuulet". (ennenvanhaan koulussa kiusattiin paksuhuulisia)
      Kauniiden ja rohkeiden teylorillakin on niin epäonnistuneet huulet,että kyllä ihan äklöttää.
      Niinkuin myös muilla täytetyillä näyttelijöillä,kaikilla samanlaiset. Sen kyllä huomaa,kun on huulet topattu,eikä se ole kyllä kaunista.

• Jere_1965

Julkisuudessa liikkuu paljon äkkiä katsoen kauniita ja katseen kiinnittäviä kasvoja.
      Mutta kun näitä kasvoja katselee muutaman minuutin tai pidempään, niin huomaa että ne ovatkin tylsät kasvot, ne ovat liian "virheettömät ja symmetriset" eli niihin kyllästyy ajan myötä.
      Valitettavasti.
      Jos ihmisen kasvot ovat runsasmuotoiset, eivät siis ensivilkaisulla kauniit niin tarkemmin ja pidempään katsoen näissä kasvoissa onkin mukavia pieniä yksityiskohtia esim. nenän profiili edestä ja sivusta, kauniit silmät, huulten kaari jne jne.
      Monasti myös hymy muuttaa kasvoja huomattavasti, joskus parempaan päin joskus päinvastoin.

Itse ainakin katselen mieluummin aivan tavallisia kasvoja kuin monen kehutun ihmisen kasvoja.

MAKUASIOITA totta kai!
      Ja kauneus on katsojan silmissä :-)

• Mies 1983

Miehillähän on keskimäärin paljon voimakkaamat kasvonpiirteet kuin naisilla. Tasaisesti ja symmetrisesti voimakkaat kasvonpiirteet tekevät miehestä komean, esim. sopivan vahva leuka, sopivan korkeat poskipäät, sopivan voimakas otsa/silmäkulmien alue. Sen sijaan epätasaisesti ja epäsymmetrisesti voimakkaat kasvonpiirteet tekevät miehestä "ruman", kuten liian romuluiset piirteet, iso nenä jne... Ja tähän tietenkin kaikki variaatiot näiden ääripäiden väliltä.

Sama juttu naisilla. Se että on voimakkaat piirteet ei automaattisesti tee naisesta kaunista. Esim. Angelina Joliella on naiseksi voimakkaat piirteet (jos hän olisi mies, hänen piirteitään ei voisi pitää kovinkaan voimakkaina), eli voimakkaat huulet, korkeat poskipäät, voimakkaat kulmat ja selvästi "suippo" kasvojen muoto joka on paljon yleisempää miehillä kuin naisilla. Naisillahan yleisin kasvonmuoto on leveä ja hieman "pullea", tarkoittamatta kuitenkaan ylipainoista.

• Ei Botoxille

Siinäpä se, että mieskin osaa olla t y h m ä ja tyhjä.

• Blond is out

Vaaleat naiset, eivät näytä miltään!
      Pelkkää vaaleeta mössöä kasvot. Tummat sentään erottuu ja ovat kauniita vahvasti eriävine kontraseineen, jää suomi tyttö kakkoseks.

Vaalea raaka liha ja maitokarvat, ei maistu mulle.

Miks suomi muijat pitää lyhyitä hiuksia? Pahentavat vaan entisestään jo huonoa ulkonäköä.

T. HIV tulkiainen Thaimaasta

• vaan ilmeikkyys

kaiken väriset naiset voivat olla kauniita tai rumia, ei väri ratkaise. Eikä kasvonpiirteetkään. Persoonallinen ja ilmeikäs on kaunis, oli piirteet mitä hyvänsä. Liian sopusuhtainen on tylsää ja nyrpeä tai julma perusilme on inhottava

• tumma nainen

Onneksi meitä on moneksi, "yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä, kolmas molemmista ja neljäs ei kummastakaan vaan mummosta"... Näin löytyy kaikille sopivan näköistä seuraa, toivottavasti!
        Miten tylsä olisikaan maailma, jossa kaikki olisivat samannäköisiä, eli justiinsa sellaisilta kuin sinä kuvailet!
        RAKKAUS TEKEE IHMISESTÄ KAUNIIN - eikö niin?

• M-1969

Mulla taitaa olla just tällanen fiksaatio.

Leukaperät, lievä alapurenta, korostuvat poskipäät, runsaat huulet, kauniit hoidetut kulmakarvat, tummat silmät, paksut hiukset (pitkät, tummat)...

Menee tosi lähelle Rouva Jolieta, harmi vaan että molemmat ollaan varattuja ;)

On mulla toinenkin, tissifetissi, mitä isommat sen paremmat.

Ääripää esimerkki, se leuaton BB blondi sai karvat pystyyn, ei muuta!

• ihqu12345

Onhan se jolie nätti tyttö täytyy myöntää. En tiedä itselle ainakin silmät on tärkeimmät. Jotenkin jos nainen vielä vähän laittanut silmiä ripsiä ym.. Jotka oikein korostaa niitä niin kyllä meikäläinen sulaa vahaa on ja änkytän ja läähätän ja läkähdyn. Syviin silmiin vajoaa oikein. Itseäni omassa pärstässäni ärsyttää ettei ne ole symmetriset. Siis toinen vähän alempana kuin toinen. Eikö ne tästä kans televisiossa kerran ainai huutanu että tykkäväät immeisistä joilla symmetriset kasvot. Tiiä jä häntä mahtaa lopulta niin paljon mielipiteitä kuin ihmisiä. Omalta kohalta menen sekaisin naisten kauniista katseista.

• --silmät--

kellä olet sellaiset nähnyt, kerro?

• anneliin ihastunut

Tosiaan tuo Angelina Jolie on semmoinen täti että polvet on keitettyä spagettia aina kun tuon kuvan jossain näkee.

• Ennen aivan hontelo, kun va...
        anneliin ihastunut kirjoitti:

Tosiaan tuo Angelina Jolie on semmoinen täti että polvet on keitettyä spagettia aina kun tuon kuvan jossain näkee.

Angerlina Jolie teki aikamoisen vaikutuksen tullessaan markkinoille ensimmäisillä elokuvillaan joskus mitälie 10v sitten. Olen siitä asti ihastellut naisen olemusta. Viimeksi katsomalla katsomani mallin elämänkerta GIA sai minut suhtautumaan Angelinaankin eri tavalla.

Havaitsin ajattelevani, että "hemmetti" Sehän on ihan tavallinen ämmä tuokin!" ja olevani tyrmistynyt. Se teki hyvää ajattelulleni muutenkin. Naurettavaa, mutta totta. Mieleni avautui jollekin ihan uudelle naisissa. Mielikuvat ovat mielikuvia, todellinen ihminen sen takana todellinen, ihka aito toinen ihminen... kaikkea sitä tulee ajatelleeksi. Tämä ajatus on vallannut minut jollain tavalla.

Kuinkahan hyvin minäkään olen lopulta tuntenut naisia, joiden kanssa olen seurustellut? Hämmästyttää. Ehkeri pidä kuitenkaan kiinnittää niin paljon huomiota kaikkeen ulkoiseen. Mille ei kuitenkaan kokonaan mitään voi ja hyvä niin. Mutta... hieman rauhallisempi tahti tutustumisessa taitaisi olla viisautta.

• Wellu

Miehiä viehättää siroluustoiset naisen kasvot, ohut pienehkö nenä ja korkeat poskipäät. Lisäksi huulten tulee olla täyteläiset. Kokonaisuuden kannalta kasvojen symmetrisyys on vetoavaa. Ja nämä eivät olleet vain minun mielipiteitä vaan myös tutkimuksissa havaittuja piirteitä.

• wellu

Silmien sijainnista vielä, että hieman kauempana olevat silmät luovat kasvoille kauniin vaikutelman kuin lähekkäin nenän juuressa sijaitsevat.

• Samoin tietyt blondit

Näin se varmasti menee aika usealla miehellä.

Kyllähän Jolie on kaunis nainen mutta esim hänen tunnetuimmissa leffoissan Tomb Raidereissa se homma menee jo liikaa äijäilyn puolelle. Jopa kasvaonpiirteet alkaa olla sen verran arskamaiset että siinä ja siinä... Sen roolin perusteella voisi jopa analysoida naisen kenties lepakoksi...kauniiksi sellaiseksi kyllä...

2/3 osaa naisista voisi olla helposti paljon kauniimpia mitä he nyt ovat pelkästään olemalla naisellisimpia pukeutumiseltaan, hiustyyleiltää, koruiltaan, meikeiltään ja käytökseltään. Muoti on nyt mennyt liika tuonne raidereiden puolelle.

Kasvopiirteistä ynm tulee ex tempore mieleen marilyn monroe ja toisaalta aasialaiset naiset ovat tummahiuksisista niitä kaikkein suloisimpia.. Pehmeyttä pitää olla naisessa ;) onneksi virosta löytyy näitä nykyajan marilyneita ;)

• Hienopiirteisyys

ovat ehkä mieleenjäävintä naisissa noin yleensä. Sellaista näkee harvoin. samanlaisissa tutkimuksissa myös naisen pieni leuka on ollut seksuaalista aktiivisuutta miehissä herättänyt piirre. Löydän sen itsestäni.

• kulmien kundi

Jos kissalla on buli klyyvari, niin silloin meitsiltä lähtee jalat alta.

• joo-o+

kyllä ainakin itse pidän naisista joilla on muhkeat ja pehmeät huulet kun ne minulta suihin ottavat.

• HAU

MIELESTÄNI NAISELLA EI NYT NIINKÄÄN PYÖREÄT MUTTA KAUNIIN PEHMEÄT KASVOT OVAT SULOISET.JOLIE ON MINUN JA MONIEN MUIDEN MIELESTÄ EHKÄ VÄHÄN MIEHEHKÖ NAINEN.LEUKA JA HUULET OVAT LIIAN NÄKYVÄT JA KIINNITTÄVÄT HETI HUOMION,SEKÄ HÄNEN ISO SUU.EIKÄ KOVIN SEKSIKÄSTÄ.KAUNIS NS NUPPUSUU JA NORMAALIT HUULET JA SOPUSUHTAISUUS ON KAUNISTA JA AIKA HARVINAISTA NAISISTA.ELI JOLIE ON EPÄSOPUSUHTAINEN JA OUDON NÄKÖINEN KUMIHUULI.PARIS HILTON ON SOPUSUHTAISEN KAUNIS TÄHTISILMÄ

• Proman

.´..kysymyksellä ei ole väliä.
      Eikä järkeä.

PM

• Ihmisen on vaikea arvioida omaa kauneuttaan. On luotettava toisten sanaan. Henkilökohtaisesti kiinnostun helpommin persoonallisista, voimakkaista piirteistä, mutta kun opin tuntemaan paremmin, kasvonpiirteiden merkitys käy mitättömäksi.

• Pasi

Monesti voimakkaat kasvonpiirteet miellyttävät ainakin minua. Riippuu tietysti kokonaisuudesta. Soikeat kasvot, jossain määrin voimakkaat piirteet ja kohtuuden rajoissa kookas (ei leveyssuunnassa) nenä ja siihen vielä pitkät, tummat hiukset mielellään taakse laitettuna palmikolla tms, niin voilà.

• kysymys..

KUn valitsette näitä niin järkeviä/asiallisia upeita kysymyksiä tänne ihmisen ulkonäöstä,voitteko myös kantaa siitä vastuun että myös vastaukset pysyvät viestiketjussa ,vain valitsetteko mielipiteetkin kaikista kauneimman "ajatustyyliin" mukaan.

Luulin että suomi on vapaa maa ja tänne saa kirjoitta vapaasti oman mielipiteen
      ilman että loukkaa sillä ketään toista ihmistä .

toisin kävi ,olette poistaneet täysin asiallisen viestin ketjusta.

ONko suomi noin takapajusin maa viellä 2009-ajatuksiltaan ,,vain onko kyse jostain muusta ??

• Jetska

Siltä, että koko viestiketju on vaihtunut jossain vaiheessa. Täällä ei näy monen muunkaan viestiä. Alkuperäisen viestiketjun löytää Ihannenainen -keskusteluryhmästä.

Hyvää illanjatkoa :)

• fdsaSÆADiu

Niin kaunita ovat vain harvoin nakevissa suomessa.

• Tilja

:DD

• pitt

Mielestäni ei ollenkaan outo kysymys tuo kasvonpiirteet.
      Oma mielipiteeni on että pidän persoonallisista
      kasvonpiirteistä, ei välttämättä ns.elovenatyttö ole minun suosikki.

• Rothan...

Kaksoisleuvat ovat uskokaa tai älkää, minun mielestä kauniita! Tietenkin jokin raja kaksoisleuvallakin. Jos se kaksoisleuka yltää rintojen tasolle, tai leukoja on useampi, rupeaa se taas näyttämään rumemmalta. Mutta sellaiset pienemmät ja kauniit kaksarit on minusta nättejä!

• Jetska

kaksoisleukojen kauneudesta tiedä, mutta ainakin ne antavat naisesta aikaansaamattoman ja vetelän ensivaikutelman :)

• werew

Mutta kun hän ikääntyy, niin pelkään. Tiedoksi suurileukainen on ahnas erotiikalle...

• t.e.l

Kyllähän se niin on, että tälläiset persoonalliset piirteet sykädyttävät ainakin minua. Tämän kuvan lisäksi(esim.Jennifer Garner)onhan hän makee.

• silmät päässä

Eihän tuo AJ poikkea mitenkään muista naisista. Tavallinen kaunis nainen.
      Aika monet naiset ovat jauniita, kukin omalla tavallaan. Liika meikki tosin peittää typerimmillä kaunottarilla sen kauneuden.

• Inhoan

Luuletko oikeasti, että saat varman "miesten mielipiteen" vain kysymällä asiaa muutamalta Suomi24:n keskustelijalta? Eiköhän jokaisella ole ne henkilökohtaiset asiat, jotka toisen ulkonäössä viehättävät.

• Jetska

poskipäät tekevät naisesta kasvoiltaan todella kauniin, jos hän hymyilee paljon. Mulla menee jalat aina ihan veteliksi, kun nään tällaisen gimman.

• ..............,

Nämä suomalaiset ns. kauniit naiset eivät oikeasti olekkaan kauniita koska kasvoissa ei ole mitään mielenkiintoista. Lapset tykkäävät symmetrisitä kasvoista mutta toivottovasti useimmat ovat kasvaneet tämän vaiheen ohi......

• Väitellä siitä kuka on kaunis ja seksikäs ja kuka ei! Eikö aikuisilla ihmisillä oo mitään parempaa tekemistä ja tärkeämpää mietittävää???
      Kauneus on katsojan silmissä kuten sanotaan ja jos tuo Jolie ei oo miehen silmään söpö ja seksikäs, niin mikä sitten, varmaan Arnold Swartzenecker!

• Luonne ja se että tulee toimeen naisensa kanssa on tärkeämpää kuin se ulkonäkö. Ja ennen kaikkea että kantaa ylpeänä sitä minkä on syntyessään saanut.

• johnnydepp

siis itse olen sitä mieltä että miehissä eritoten itseäni viehättää selvästi näkyvät leukaluut ...aivan kuin johnny depillä hänen kasvonsa ovat vain niin jumalaiset =) selkeät linjat yms.

• ville_vm78

Olen aina ihmetellyt, miten joku voi pitää Angelina Jolieta kauniina. Sen kasvothan ovat aivan karsean näköiset. Ei pelkästään huulet. Ja jos kasvot eivät miellytä, niin on yhdentekevää, millainen vartalo sitten on.

Muita puistattavia kasvoja ovat esim. Jennifer Garner ja Uma Thurman.

• piirteisiin

Olen keski-ikäinen nainen ja ajattelen, että sitä jollain lailla tottuu esim. suvun piirissä tietyn näköisiin ihmisiin ja alkaa pitää piirteitä jotenkin muita parempina. Omassa suvussani naiset on tummahiuksisia ja vanhempanakin kasvoistaan tyttömäisen näköisiä, joten Jolien näköinen eteläeurooppalaisen näköinen "kohtalokas" nainen ei ole minusta kaunis. Ehkä myös miehet jollain tavalla tottuvat pitämään jotain piirreyhdistelmää kauniina, jos lähipiirissä on tietyn näköisiä itselle rakkaita naisia.

• MunkkiniemenKreivi

Pidän itse kulmikkaista piirteistä, kuten Angelina Jolie. Mutta se pyöreys sisällä on tärkeämpää.

• ehdottoman kaunis

Näyttää siltä, että lisääntyvässä määrin hän tekee itsestään todella vastenmielisen, -piikittämällä

• naisimmeiset...
        ehdottoman kaunis kirjoitti:

Näyttää siltä, että lisääntyvässä määrin hän tekee itsestään todella vastenmielisen, -piikittämällä

alkavat kyllä kovasti muistuttamaan miehiä..ei aina oikein tahdo erottaa pariskunnasta kumpi on oikeasti se mies.mitä yleensä miehet tykkää jos naisella on ihan lyhyet haivenet?

• Angelinafani

Kyllä. Minuun naisten voimakkaat piirteet vetoavat erityisesti. En tiedä, miksi. Ehkä odotan kasvojen takaa löytyvän villin ja estottoman radikaalin ajattelija- toimijan, jollaisen kanssa aika ei kävisi pitkäksi, enkä olisi ainoa, jolla on päässään erikoisia ajatuksia - ja luovuutta saada ne aikaiseksi?

Kun seurustelee toisen kanssa, piirteet alkavat tuntua tavanomaisemmilta. Niihin tottuu. Ne eivät ole enää yhtä voimakkaita, mutta eivät menetä merkitystään. Niistä voi iloita monesti pelkästään katsellessaan. Se piristää parisuhdetta, koska kas kumma, naiset pitävät siitä, että heitä ihastellaan. jos se on spontaania, se on kenties sitten sitäkin parempaa kuin velvollisuudesta osoitettu kohteliaisuus.

Naisten ja miesten mielenkiinnon kohteet eroavat paljon toisistaan. Monesti esim. nainen, joka on muiden naisten mielestä viehättävä,ei vetoa miehiin. Sama koskee naisten tanssia. Minua eivät ole koskaan kiehtoneet tavanomaiset söpöt tytöt tai naiset, saati pyöreäposkiset hymyilijät. Jotain särmää ja persoonaa on hyvä olla itse kussakin. Näin on.

• Virya

Näyttää liian savolaiselta.

• tiitu

luulevat tai ajattelevat että sellanen nainen on hyvä suihin ottaja .

• ,..

mitä rumalla naisella on käyttöö. hiano luanto?

• kylläpäs

kasvojen luusto o merkittävä tosikauniilla ihmisellä, kuten hänellä..kuvassa..

• earthwindfire

kulmikkuus kertoo maskuliinisuudesta (jos syynä ei ole laihuus). Toisia se voi miellyttää fyysisen vahvuuden ilmentymänä. Toisia se pelottaa. Itse pidän vahvoista ...

• assss

mutta sanoisin että Thaimaassa ja muuallakin idässä löytyy kauniita naisia. Sellaiset sopivan pyöreät piirteet kasvoilla on naisilla kaunista.

• fransesco

korkeat poskipäät ja hiukan kurvikkaat kasvonpiirteet ovat nimenomaan hyvin eurooppalainen olemus. rapakon takana taas pyöreämmät kasvonpirteet ovat huomattavasti yleisempiä. Ja he itseasiassa kadehtivat näitä eurooppalaisia kasvonpiirteitä. (ainakin jokainen heistä joita siellä olen tavannut) Itseäni kyllä mieluummin sytyttää nämä kulmikkaammat piirteet

• All those girls with with g...

Eiköhän se klassinen kauneus ole aina ollut siä mitä ihaillaan.
        Korkeat poskipäät, leuankaari, pitkä kaula.

Hymykuoppia vielä kehiin !

• .....

sama mille näyttää, jollei ole edes itsetuntoa!

• bruuuuuuuus

..näkyvät, erottuvat, voimakkaat piirteet ovat tutkitustikin puoleensavetäviä eli suurehkot silmät mieluummin kuin pienet tihrut, erottuvat ja symmetriset kulmakarvat, (ei piirretyt) poskipäänluut, suuret huulet, hymykuopat, muodokas leuka ja jäntevä kaula ovat todellakin puoleensavetäviä piirteitä molemmilla sukupuolella, tietenkin miehillä maskuliinisemmin, naisilla kauniin hedelmällisen feminiinisesti :)

• Ei ole koskaan tullut mieleen, mutta mielestäni Angelina Jolie on kyllä uskomattoman kaunis. Joissakin tapauksissa siis.

• ei ikinä

lähde hanttihommiin

• ketunsyötti

Kyllä mua ainakin kiinnostaa ne vahvat kasvonpiirteet. Mitään sanomattomuus ei iske.

• Nimetön

...kukas nyt lättänaamoja viittii katella...hei haloo

• mielestäni

Tämä nyt on täysin oma mielipiteeni, mutta omasta mielestäni Angelina Jolie on maailman kaunein nainen. Täydellinen.

• kauneus on

osaamisesta kiinni. Vaikka olisi esim. Jolien lärvi eikä osaisi olla kaunis, ei olisi kaunis. Senhän pystyy kytkemään päälle tai pois, siis kauneuden.

Tällä osaksi selittyy myös se, että tyhmä ei voi olla kaunis. Toki toisille tyhmille voi, jotka eivät tajua näitä eroja ja katsovat vain jostain listasta, mitä etsivät ja kaikki maalipurkkipelaaminen ja vähäpukeisuus ja tyrkyttely menee läpi kauneutena.

Notta tällasta ASIAA.

• ole kiinnostavat

kasvon piirteet.Korkeat poskipäät ja voimakas leuka,on itä-eurooppalaisilla kansoilla.Mongolian rajoilla naisilla on yleensä tällaiset kurvikkaat kasvot.

• Babyface

Miehiä ja naisiakin on viehättäneet aina Marilynin kasvot. Naisen kasvoissa tietyt lapsille ominaiset piirteet ovat söpöjä!
      Silmät ovat riittävän kaukana toisistaan (vähän kuin vauvoilla), huulten ja nenän väli on lyhyehkö. Leuka ei ole kovin voimakas vaan pikemminkin lapsekkaan pyöreä jne... Otsa on naisilla pyöreä kuin pikkulapsella, varsinkin kun rinnalle asetetaan vertailtavaksi miehen profiililtaan jyrkähkösti luiska otsa. Kulmaluut ovat aikuisilla miehillä koholla jne...
      Nainen kuin nainen erottuu naiseksi noiden tunnusmerkiensä vuoksi ja on sinällään kaunis.
      Marilyn on vain hyvä esimerkki näistä perinaisellisista leimoista.
      Voimakaspiirteinenkin nainen omaa kuitenkin kaikki nuo ominaisuudet. Siksi me erotamme pelkistä kasvoista naiset ja miehet keskenään, jopa eri rotujen...
      Kukapas ei naisista tykkäisi ja erilaisista kasvonpiirteistä.

• eino_kipsi

Hyvän kaverini kanssa olemme pohtineet..heh heh näinkin merkitykselisia asioita joskus ja päätyneet siihen onnelliseen loppukaneettiin ettemme kalastele selvästikkään samoilla apajilla. Mielestäni naiset tai miehet, sukupuoleen katsomatta, tuskailevat ulkonäkö paineiden alla suotta, sillä kuten näistä monista mielipiteistä voi päätellä joku tykkää juuri sinustakin tuollaisena kuin olet. Siis... noin pinnallisesti ;P Mietin myös ohimennen tuossa henkilökohtaisten esteettisten mieltymysteni painoarvoa ihmissuhteessa. Onhan sillä siinä siunaamassa sekunnissa roolinsa, kun läsnä on paljon ihmisiä joita ei tunne lainkaan. Minkään syvän suhteen perustaksi söpöydestä ei ole, mutta voi sillä päästä jutun juureen, josta eteenpäin ratkaisevatkin ihmisen muut avut. Ulkonäkö asiat lienevät useille niin henk. kohtaisia ettei minusta tunnu mielekkäältä repostella tässä sen enempää omilla makuasioillani. Joku mainitsikin muistaakseni tuossa, että on ihan sama minkä näköinen olet jos et jostain kumman syystä voi olla itse itseesi tyytyväinen.

• asdf
    • kurvikkaat kasvot
      • Greta Garbo we miss You

Rumaksi ei saa ketään haukkua.

Kyseisessä kuvassa ei ollut kurvikkuudesta tietoakaan, vaan juuri ns. pullamössökasvot. No sekään ei ollut kauniisti sanottu... Mutta iso "pottunenä" ja oliko kulmakarvatkaan aidot ?

• Real life Models
        Greta Garbo we miss You kirjoitti:

Rumaksi ei saa ketään haukkua.

Kyseisessä kuvassa ei ollut kurvikkuudesta tietoakaan, vaan juuri ns. pullamössökasvot. No sekään ei ollut kauniisti sanottu... Mutta iso "pottunenä" ja oliko kulmakarvatkaan aidot ?

Kaunis nainen kautta aikojen :

- kauniit tuuheat hiukset
        - kauniit , kaarevat, (ei piirretyt) kulmakarvat
        - korket poskipäät
        - kauniit huulenkaaret
        - pienehkö leuka, pitkä kaula
        - suuret tai kauniin eksoottiset silmät
        - kauniit hampaat
        - kaunis nenä, pieni tai suuri, mutta suora ja
        symmetrinen

- hoikat ja pitkänmalliset raajat
        - hoikka vyötärö
        - kauniit rinnat
        - ei liian pitkä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe