Missä vaiheessa teette "viehättävyys" arvion?

outo torjunta

Rupesin miettimään et missä vaiheessa te miehet teette sen viehättävyysarvion naisesta tuolla yökerhoissa kun sain itseni mielestä tosi oudon torjunnan nyt viime la.

Mies tuli itse juttelemaan takkijonossa. Kovasti juttua väänsi ja mukavaksi mieheksi mun mielestäni paljastui. Naurettiin ja hupatettiin kaikenlaista, kaksin käsikynkkääkin kaverin aloitteesta käveltiin pitkin keskustaa. Sain jatkokutsun miehelle, sanoi kuitenkin suoraan et seksiä ei tipu koska hän ei ole mikään yhdenillan kaveri. Päädyimme sitten mun luokse, sohvalle toistemme kainaloihin ja käsistä pitelemään. Pari tuntia siinä juteltiin syntyjä syviä kunnes mies ponkasisi äkisti pystyyn ja sanoi et sen pitää mennä. Selvitin tietenkin syyn ku oli niin outoa ja kaveri sanoi vähän sinne suuntaan et oli niin pinnallinen tyyppi ettei mun ulkonäkö riittäny. Olen ihan kauniskasvoinen ja mukava nainen joten syy varmaankin oli sitten tuossa mun "vain" normaalissa kropassa. En ole mikään poikamaisen sutjakka neito vaan mulla on rintoja ja lantiota ja kapea vyötärö. Jäi vähä hölmistyny olo ku oon aina luullut et noi ulkonäkö seikat "tsekataan" ennenku tullaan iskettelemään. Onko tästä nyt vedettävä se johtopäätös että vaikka mies vaikuttaa kiinnostuneelta ja tekee aloitteen, se ei sitä kuitenkaan saata olla... ootte te vaikea tulkinnallisia olentoja :)

40

1508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä vaan antaa mennä painollaan... ei ajattele ja aamulla voi todeta " Se vaikutti sillon ihan hyvältä idealta"

mut sit jossain vaiheessa havahtuu todellisuuteen, jokin juttu alkaa ärsyttämään ihmisessä. Täytyy keksiä äkkiä joku tekosyy millä livahtaa tilanteesta, jota ei enää koe hallitsevansa tai ajautuu tilanteeseen joka on periaatteidensa vastainen.

Toinen vaihtoehto...

"ei ole liian rumia naisia, on vain liian vähän viinaa"

• zisel

se oli just sellanen itteensä täynnä oleva kusipää jota äiti on kehunu maailman komeimmaks mieheks ja ottanu vähän turhan kirjaimellisesti. Sitten se oli ihan varma että kun tulee sun kämpille niin saa sulta kuitenkin koska hän on niin vastustamaton. Kun nyt kuitenkaan et tehnyt alotetta seksiin niin sen hauras itsetunto särkyi ja käänsi tilanteen niin päin että sun ulkonäössä on vikaa vaikka sen teki mieli sulta kysyä että "kato nyt mua!! enkö mä ole komee ja haluttava?? miten sä VOIT vastustaa mua???" :D

Se meni kotiinsa peilin eteen pullistelee. Todennäkösesti soittelee jollekkin exälle ja kyselee ulkonäkömielipiteitä :D

• aika hyvinki oikeeseen. Jos esittää ettei ole yhden illan juttujen mies, mut lähtee silti kämpille. Sellanen ehkä ei pysty enää/uskalla tekemään alotetta suuntaan tai toiseen. vaan kuten sanoit joutuu paikkaamaan omaa itsetuntoaan...

Just niiku idols kisassa tyyppi joka luulee olevasa hyvä laulaja...

• zisel
        Frederico kirjoitti:

aika hyvinki oikeeseen. Jos esittää ettei ole yhden illan juttujen mies, mut lähtee silti kämpille. Sellanen ehkä ei pysty enää/uskalla tekemään alotetta suuntaan tai toiseen. vaan kuten sanoit joutuu paikkaamaan omaa itsetuntoaan...

Just niiku idols kisassa tyyppi joka luulee olevasa hyvä laulaja...

tiedän hyvin tollasen(KIN) tapauksen ;) Naisen olis pitänyt tässä tapauksessa sanoo vaan että "hui hai, oisit kerenny vielä vartin olee ennenku mun KOMEE mieskaveri ois tullu paikalle jatkaa siitä mihin sä jäit ton räpeltämises kanssa" :D

• outo torjunta

että pidän luvattoman paljon tästä sun arviosta =)

Harmitti vaan itseäni jonku verran ku olen sinkkuillu nyt 8kk. Tavannu tosi paljon miehiä ja treffaillu mut kukaan ei ole sytyttäny. Tää kaveri tuntu sellaiselta "lajitoverilta" jo ensi hetkestä. Olihan siinäkin piirteitä joita en ihan "nielly" kuten lievä naismaisuus mutta kun en ole pinnallinen tyyppi niin sen kaverin persoona vei pitemmän korren ja olin valmis katselemaan pidemmälle. Kyllähän se kiemurteli ku mato koukussa ku yritin etsiä eteisessä sitä katsetta ja kyselin et mikä voi olla niin pahaa ettei sitä voi kertoa. Se inahti tuskastuneesti että eihän voi tätä kellekään suoraan päin naamaa sanoa...ja sit lopulta tunnusti. Mä vain avasin oven ja totesin että ensi keralla kannattaa varmaan miettiä ne ulkonäkökriteerit ensin ku tulee iskemään ketään. Se ei ollut kovin vahvassa humalassa nääs...et siksi epäilen etteikö se olisi mun ulkonäköä tajunnut jo aikaisemmin. :)

• zisel
        outo torjunta kirjoitti:

Harmitti vaan itseäni jonku verran ku olen sinkkuillu nyt 8kk. Tavannu tosi paljon miehiä ja treffaillu mut kukaan ei ole sytyttäny. Tää kaveri tuntu sellaiselta "lajitoverilta" jo ensi hetkestä. Olihan siinäkin piirteitä joita en ihan "nielly" kuten lievä naismaisuus mutta kun en ole pinnallinen tyyppi niin sen kaverin persoona vei pitemmän korren ja olin valmis katselemaan pidemmälle. Kyllähän se kiemurteli ku mato koukussa ku yritin etsiä eteisessä sitä katsetta ja kyselin et mikä voi olla niin pahaa ettei sitä voi kertoa. Se inahti tuskastuneesti että eihän voi tätä kellekään suoraan päin naamaa sanoa...ja sit lopulta tunnusti. Mä vain avasin oven ja totesin että ensi keralla kannattaa varmaan miettiä ne ulkonäkökriteerit ensin ku tulee iskemään ketään. Se ei ollut kovin vahvassa humalassa nääs...et siksi epäilen etteikö se olisi mun ulkonäköä tajunnut jo aikaisemmin. :)

naismainenkin vielä :D Oisit nauranu vaan päin naamaa sille että "voi poika parka" :D:D:D

• outo torjunta kirjoitti:

tai siis sellanen joka luulee olevasa pleijeri... mut siltä puuttuu se asenne...

Varmaan kerskuu kavereilleen jossain pubissa illan tapahtumilla, tai siis omalla versiollaan niistä.

• zisel
        Frederico kirjoitti:

tai siis sellanen joka luulee olevasa pleijeri... mut siltä puuttuu se asenne...

Varmaan kerskuu kavereilleen jossain pubissa illan tapahtumilla, tai siis omalla versiollaan niistä.

siinä tulee käymään. Tai sit se menee niin että "se ämmä koitti väkisin päälle ja mä melkein jouduin potkii sen mun nilkoista irti että pääsin pihalle sen kämpästä" :D:D:D Sit se hokee tota mantraa ittelleen niin kauan että se alkaa jo itekkin uskoo siihen.

Looooooseeeer! :D

• zisel kirjoitti:

siinä tulee käymään. Tai sit se menee niin että "se ämmä koitti väkisin päälle ja mä melkein jouduin potkii sen mun nilkoista irti että pääsin pihalle sen kämpästä" :D:D:D Sit se hokee tota mantraa ittelleen niin kauan että se alkaa jo itekkin uskoo siihen.

vähän opettaa miten sitä toimittas kunnolla. Se on vielä vähän ujo tai liian hienotunteinen että uskaltas tehdä ne puuttuvat peliliikkeet.

Se kuitenki on aika paljon jo jos ärsyttävyydestään huolimatta saa puhuttua ittesä toisen kämpille taksijonosta. Ilman että kumpikaan on LIIAN humalassa.

Mieti jos se sais sen verran uskallusta että se uskaltas pikkusen painostaa, vaikka aluks hieromalla toista ja sit vähän pikkutuhmia juttuja, sopivan haastavalla tavalla...

• zisel
        Frederico kirjoitti:

vähän opettaa miten sitä toimittas kunnolla. Se on vielä vähän ujo tai liian hienotunteinen että uskaltas tehdä ne puuttuvat peliliikkeet.

Se kuitenki on aika paljon jo jos ärsyttävyydestään huolimatta saa puhuttua ittesä toisen kämpille taksijonosta. Ilman että kumpikaan on LIIAN humalassa.

Mieti jos se sais sen verran uskallusta että se uskaltas pikkusen painostaa, vaikka aluks hieromalla toista ja sit vähän pikkutuhmia juttuja, sopivan haastavalla tavalla...

kun kimppuun vaan! Siis mikä helvetin mies se sellanen on joka köllöttelee sohvassa ja tuijottelee kattoon kun nainen "hivelee" kuten tää nainen kertoi tehneensä? Ja vaikkei hiveliskään...
        Äh... mulla menee hermot jo ajatuksesta että tollanen luuseri tulis makaa mun kämpille. Heittäisin sen kengät rappukäytävään ja osottaisin sormella sinne ja sanoisin että "nyt jätkä kotiin kädelle!" :D:D

• outo torjunta
        zisel kirjoitti:

kun kimppuun vaan! Siis mikä helvetin mies se sellanen on joka köllöttelee sohvassa ja tuijottelee kattoon kun nainen "hivelee" kuten tää nainen kertoi tehneensä? Ja vaikkei hiveliskään...
        Äh... mulla menee hermot jo ajatuksesta että tollanen luuseri tulis makaa mun kämpille. Heittäisin sen kengät rappukäytävään ja osottaisin sormella sinne ja sanoisin että "nyt jätkä kotiin kädelle!" :D:D

Mun pitäisi varmaan sut palkata mun ovelle heittokädeksi =)

Todennäköisesti se pelästy mua kuoliaaksi ku tarkemmin aattelen. Kysy niin ysityiskohtaisesti miksi mun 13 vuoden suhde kariutui. Ja mä rehellisenä ja rentona tyttölapsena kerroin et rakastuin toiseen ja sit se kysy et mitä siinä tapahtui. Ja mä kerroin että se mies vaan katosi mun elämästä 5kk jälkeen (siis muahan ei edes jätetty testiviestilläkään ;) ja seuraava yritys toisen miehen kanssa kaatu siihen et se mies joutui mielisairaalaan...

Mulla on vähä sattunu ja tapahtunu viimevuonna kaikenlaista =D Itse nauras asioille ku en muuta voi. Mua seuraa huonon onnen lokki.

Se tuijotti mua hiukan ja rykäs sitte että se kadehtii mun kykyä osata heittäytyä kaikesta huolimatta...et se on jo tunnekylmä ihminen itse kaikesta paskasta.

Mutta mitäs me oikeasti voidaan tässä maailmassa tehdä ku jatkaa yrittämistä ja luottaa ihmisiin. Kyllä mä tiedän että tää maailma on pullollaan mukavia ja sydämellisiä ihmisiä. Jos mun eteen on eksynyt 4 perättäistä paskiaista, se tuskin vielä on otos koko maailmasta.

• olikin sitä mieltä
        zisel kirjoitti:

että ap oli liian tyhti tyttö hälle ja typeryyksissään meni vielä sen tunnustamaan?

Olis vaan sanonut että väsyttää niin pirusti ja häipynyt. Niin minä olisin tehnyt tuossa tilanteessa...

(olen itsekin ollut muutamaan otteeseen treffeillä naisen kanssa joka ei kiinnosta)

• M27pm
        zisel kirjoitti:

tiedän hyvin tollasen(KIN) tapauksen ;) Naisen olis pitänyt tässä tapauksessa sanoo vaan että "hui hai, oisit kerenny vielä vartin olee ennenku mun KOMEE mieskaveri ois tullu paikalle jatkaa siitä mihin sä jäit ton räpeltämises kanssa" :D

ja jep jep. Tää on vain testi kun tein nikkini..

• ------

Ettei herra vaan päässyt kurkistelemaan vaatteiden alle..saattaa joskus sisältö yllättää;) Tai ehkäpä oli varattu ja keksi tekosyyn.

• outo torjunta

Ei päässy vaatteiden alle mut kyllähän vaatteiden päältäkin jo näkee jos pidät tiukkoja housuja ja toppia ;)

Ei edes suudeltu :)

Mä itse tykkään hitaasta lähestymistavasta. Jos mies jahtaa mua kuin hullu, mulle tulee pelokas olo. Tän kaverin positiivinen puoli oli siinä et se ei yrittänyt mitään. Itse kyllä jubailun lomassa koskettelin sitä silleen neutraalisti, hivelin sormenpäillä käsivartta jne... eikä se sitä mitenkään torjunnu ni en tajunnu et se olisi ehkä haitannu sitä.

Kyllä täs taisi nyt niin käydä et joku kävi tankkaamassa musta läheisyyttä ja mulle epäselvistä syistä lähti sitte menee. Ehkä oli sitte se nainenkin...

• sattuu..

silloin tällöin, varsinkin humalassa, pimeässä ja puutteessa.

Huomattavasti mukavampaa molemmille että sen huomaa tuossa vaiheessa, kuin vasta seuraavana aamuna.

• zisel

ei kukaan aikuinen ihminen sano toiselle päin naamaa että "sä oot liian ruma mulle" ellei tosiaan ole vihanen tai katkera toiselle. Jätkää vitutti kun ei saanu ja meni kotiin kädelle XD

• jotain outoa
        zisel kirjoitti:

ei kukaan aikuinen ihminen sano toiselle päin naamaa että "sä oot liian ruma mulle" ellei tosiaan ole vihanen tai katkera toiselle. Jätkää vitutti kun ei saanu ja meni kotiin kädelle XD

siinä on, vaikkei se tainnu ihan noin suoraan sitä muotoilla.

Itse sanon tuossa vaiheessa, että sielumme eivät kohtaa astraalitasolla.

Mutta miksei edes yrittänyt ite, vaikka muija olis mahdollisesti voinut ollakin suostuvainen? Antoi positiisia signaaleja kuitenkin.

Jos se meni änkäksi vaan, ku huomisikin että on homo, eikä osannut muuta sanoa ku selitystä oikein tivattiin? Turha tuollaisessa tilanteessa on sitä selitystä tivata. Kyllä se astraalitaso riittää selitykseksi, jos joku vaan mättää.

• zisel
        jotain outoa kirjoitti:

siinä on, vaikkei se tainnu ihan noin suoraan sitä muotoilla.

Itse sanon tuossa vaiheessa, että sielumme eivät kohtaa astraalitasolla.

Mutta miksei edes yrittänyt ite, vaikka muija olis mahdollisesti voinut ollakin suostuvainen? Antoi positiisia signaaleja kuitenkin.

Jos se meni änkäksi vaan, ku huomisikin että on homo, eikä osannut muuta sanoa ku selitystä oikein tivattiin? Turha tuollaisessa tilanteessa on sitä selitystä tivata. Kyllä se astraalitaso riittää selitykseksi, jos joku vaan mättää.

koska se on:

LOOOOOSER!!! *näyttää sormilla L-merkkiä otsallaan* XD

• ei ole kuitenkaan
        zisel kirjoitti:

koska se on:

kaikille mikään automaatio, ei edes miehille.

Jotkut tarvitsee siihen oikeasti tunnetta.

Mulle henkilökohtaisesti tunteeton seksi on niinku ojankaivuuta. Kyllä siihen pystyy, muttei se mitään herkkua ole.

Ei auta vaikka nainen olis kuinka kaunis ja köllöttelis vierellä, mutta jos tunnetta ei ole, niin sitä ei ole.

Voi olla mahdollista, että kyseessä oli nuori, herkkä poika (jollainen joskus itsekin olen ollut), mutta tökeröllä tavalla se silti tilanteesta luisti. Olis vaan sanonu sen astraalitason.

Onko ihminen sinun mielestä looseri, jos sen ensisijainen tarkoitus ei ole saada seksiä mahdollisimman nopeasti?

• outo torjunta alias OT
        zisel kirjoitti:

koska se on:

Mut jos sä pomppaat sohvalta ulos ja syöksyt laittelee kenkiäs jalkoihin pystymättä katsomaan toista kasvoisin edes "hei hein" ajaksi mun hällärit ainakin pirahtas käyntiin.

Se yritti aluksi sitäkin korttia et se tapailee jotakin. On tapaillu jo pitemmän aikaa.

Sitten mä kysyin siltä et mä en sitte ymmärrä miten se pääty mun sohvalle sylikäin jos on varattu (ku ei edes sitä seksiä tullu hakemaan...)

Siinä ei siis ollu mitään järkevää logiikkaa jota seurata koko touhussa. Siksi mua jäi kiinnostamaan tää juttu, et mitä mahdollisesti tapahtui.

Mun maailmassa (eli aikuisten)yleensä voidaan sanoa vaikka että en mä nyt sitten jaksanut kiinnostuakaan. Enkä mä siitä loukkaannu. Mut toinen puhuu mitä sylki suuhun tuo. Sano vielä ku kenkiä puki jalkaansa et kyllä mä diggaan susta.

*naurattaa ku miettii miten sekaisin sen on täytyny tunne-eläältään olla. Ni, ollaan vielä jo 29v joten ei ihan pikkulapsia.

• zisel
        ei ole kuitenkaan kirjoitti:

kaikille mikään automaatio, ei edes miehille.

Jotkut tarvitsee siihen oikeasti tunnetta.

Mulle henkilökohtaisesti tunteeton seksi on niinku ojankaivuuta. Kyllä siihen pystyy, muttei se mitään herkkua ole.

Ei auta vaikka nainen olis kuinka kaunis ja köllöttelis vierellä, mutta jos tunnetta ei ole, niin sitä ei ole.

Voi olla mahdollista, että kyseessä oli nuori, herkkä poika (jollainen joskus itsekin olen ollut), mutta tökeröllä tavalla se silti tilanteesta luisti. Olis vaan sanonu sen astraalitason.

Onko ihminen sinun mielestä looseri, jos sen ensisijainen tarkoitus ei ole saada seksiä mahdollisimman nopeasti?

luuseri jos ensisijainen tarkotus ei ole saada seksiä mutta jos baari-illan jälkeen joku tulee mun kämpille niin ei se tänne makoilee tule. Mut ei jää kyllä yöksikään vaikka kuinka panis XD

• sanoisit,
        zisel kirjoitti:

luuseri jos ensisijainen tarkotus ei ole saada seksiä mutta jos baari-illan jälkeen joku tulee mun kämpille niin ei se tänne makoilee tule. Mut ei jää kyllä yöksikään vaikka kuinka panis XD

jos joku päätyisi baari-illan jälkeen sinun luo juttelemaan ja kutittamaan nenänpäästä muutaman viinilasillisen ajaksi? Olisitko loukkaantunut, jos ei yrittäiskään muuta kuin päästä ajatuksenkulustasi paremmin perille, kuin mitä siihen on mahdollisuuksia baariympäristössä? Mahdollisesti sopisi uudet treffit, jos ajatus molempia miellyttää.

• zisel
        sanoisit, kirjoitti:

jos joku päätyisi baari-illan jälkeen sinun luo juttelemaan ja kutittamaan nenänpäästä muutaman viinilasillisen ajaksi? Olisitko loukkaantunut, jos ei yrittäiskään muuta kuin päästä ajatuksenkulustasi paremmin perille, kuin mitä siihen on mahdollisuuksia baariympäristössä? Mahdollisesti sopisi uudet treffit, jos ajatus molempia miellyttää.

päädy mun asunnolle nenää kutittelee. On mulla seurustelusuhteet alkanu sillain että ollaan baarista menty sinne tai sit tänne ja siitä jatkettu.

• kanssa luulen,
        zisel kirjoitti:

päädy mun asunnolle nenää kutittelee. On mulla seurustelusuhteet alkanu sillain että ollaan baarista menty sinne tai sit tänne ja siitä jatkettu.

että ne on erityyppiset naiset kenen luo ne sellaiset kaverit päätyy, jotka haluaa aloittaa siitä nenän kutittelusta.

Kysymys olikin hypoteettinen. Mitä jos?

Koskaan en ole seurustelusuhteeseen asti syttynyt sillä, että olen pannut heti kärkeen. Ei ole minun juttu. Yleensä siitä ei ole jäänyt kuin paska maku.

• Outo torjunta

...enpä tullu kokeilleeksi. Ajattelin et josko kuitenkin nyt se suudelma ensin ku käpälää mihinkään jalkoväliin =)

No ei tullu ees suukkosta!

• ..............................
        zisel kirjoitti:

Aikuiset ihmiset ei puhu totta?

(onko ihme että maailma on niin käsittämätön jos kukaan ei sano suoraan mistä kiikastaa.)

• Voi voi

"Olen ihan kauniskasvoinen ja mukava nainen joten syy varmaankin oli sitten tuossa mun "vain" normaalissa kropassa."

Tyypillistä naisten ylimielistä itsevarmuutta. Mistäs sinä sen tiedät onko sulla kauniit kasvot miesten mielestä? Kyllä se mies saatto susta kiinnostua vaikkei sun kasvoja kauniina pitänytkään.

"Onko tästä nyt vedettävä se johtopäätös että vaikka mies vaikuttaa kiinnostuneelta ja tekee aloitteen, se ei sitä kuitenkaan saata olla... ootte te vaikea tulkinnallisia olentoja :)"

Tai sitten kun siinä jutustelitte niin mies huomas ettei sun korvien välistä tuu mitään mielenkiintoisia ajatuksia hän ja päätti jatkaa elämäänsä ilman sinua. Sori.

• outo torjunta

Äläpäs turhaan sorryttele, voihan se niinkin olla. varsinkin kun olin humalassa :) Ehkä mun päässä ei liikkunut mitään taikka sitten siellä liikui kaikenlaista liian heviä. Yleensä ihmiset pitää minusta koska olen naurava, humorintajuinen, luonnollinen, teeskentelemätön ja rehellinen. Mun seurassa on helppo olla oma itsensä koska en tuomitse. Sitä en tiedä mitkä tuolle miehelle ol ne elämää tärkeimmät kriteerit, mutta läheisyyttä se näytti jollakin tasolle kaipaavan. Siihen sitten näytti riittävän sellainenkin henkilö joka ei muuten kiinnostanut.

Mä en ole kuuten mikään prinsessa, eikä kyse ole egosta. Ihmiselle on iha terveellistä olla pitämättä itseään vastenmielisenä. Mä en ole ollut enkä koskaan tule olemaan superkaunotar ja silti mulla on aina ollut vientiä. Mä olen taitelijasielu, harrastan joogaa ja mun elmänasenne on enemmänkin sellainen "rakasta kaikkia ja anna ihmisten olla omia itseään."

• outo torjunta
        outo torjunta kirjoitti:

Äläpäs turhaan sorryttele, voihan se niinkin olla. varsinkin kun olin humalassa :) Ehkä mun päässä ei liikkunut mitään taikka sitten siellä liikui kaikenlaista liian heviä. Yleensä ihmiset pitää minusta koska olen naurava, humorintajuinen, luonnollinen, teeskentelemätön ja rehellinen. Mun seurassa on helppo olla oma itsensä koska en tuomitse. Sitä en tiedä mitkä tuolle miehelle ol ne elämää tärkeimmät kriteerit, mutta läheisyyttä se näytti jollakin tasolle kaipaavan. Siihen sitten näytti riittävän sellainenkin henkilö joka ei muuten kiinnostanut.

Mä en ole kuuten mikään prinsessa, eikä kyse ole egosta. Ihmiselle on iha terveellistä olla pitämättä itseään vastenmielisenä. Mä en ole ollut enkä koskaan tule olemaan superkaunotar ja silti mulla on aina ollut vientiä. Mä olen taitelijasielu, harrastan joogaa ja mun elmänasenne on enemmänkin sellainen "rakasta kaikkia ja anna ihmisten olla omia itseään."

Ja mistä tiedän olevani nätti?

Ehkä siitä, että olen kuullut siitä mispuolisilta ystäviltäni ja toiminut nuorempana valokuvamallina.
        Mutta maku toki on katsojan silmissä.

• vänkyrä-nainen

useimmiten en ainakaan yhden baari-illan aikana osaisi sanoa juuta enkä jaata. Mulle se viehätys miehessä kun ei perustu vaan ulkoiseen olemukseen.

Itse asiassa harvoin ees näen baareissa miehiä, jotka voisin pelkän ulkonäön perusteella arvioida komeiksi tai vetovoimaisiksi. Mun mielestä ne on kaikki vaan sitä samaa pinnallista massaa. Mun komeuskäsite taas ei ole se. En silti parisuhdemielessä vaadi mieheltä ees komeutta, vaan nostan muut piirteet edelle. Mutta en olekaan baareista etsimässä mitään parisuhdetta.

• aikaan vuodesta

on paksut takit päällä, joten ei siinä näe minkälainen ruumiinrakenne ihmisellä on.

Kyseinen mies taisi tykätä vähän sirommista naisista ja sen sinulle myös ilmoitti kun sen halusit tietää.

Ei pitäisi siis olla mitään valittamista kun mies veti oikeat johtopäätökset ja häipyi takavasemmalle. Vai olisko sen pitänyt vetäistä sinua viikseen ja häipyä vasta aamulla?

"Olen ihan kauniskasvoinen ja mukava nainen joten syy varmaankin oli sitten tuossa mun "vain" normaalissa kropassa. "

Luultavasti kasvosi ovat luvanneet parempaa mitä sinulla oli tarjota...tämmöistä sattuu.

Luuletko olevasi ainoa ihminen maailmassa joka dumpataan kalkkiviivoilla?

• Outo torjunta

Sanoin takkijonossa. Eli Narikassa. Kun olin vielä piskuinen biletoppi päällä :)

Eli se siitä teoriasta...

• cecedcsc

ja aistit alkoivat palata. Oisit juottanut sitä. ;)

• outo torjunta

Mitä sitä turhia juottamaan. En mä sellaista miestä halua joka ei kestä mua katsella =)

Niitä kun on sellaisiakin tarjolla jotka ottas ilolla ja hakis toistekki ;)

• meni..
        outo torjunta kirjoitti:

Mitä sitä turhia juottamaan. En mä sellaista miestä halua joka ei kestä mua katsella =)

Niitä kun on sellaisiakin tarjolla jotka ottas ilolla ja hakis toistekki ;)

loppujen lopuksi hyvin ja juuri niin kuin pitikin.

Ei tarvinnu edes yhden illan panoksi alkaa.

Mitä nuriset?

• outo torjunta
        meni.. kirjoitti:

loppujen lopuksi hyvin ja juuri niin kuin pitikin.

Ei tarvinnu edes yhden illan panoksi alkaa.

Mitä nuriset?

Jos huomasit vihaiselta reagoinniltasi mun jutulla oli pointtikin..

Menepä ensimmäiseen viestiini ja lue viimeiset lauseet uudelleen :) Ja vastaa ihmeessä, sun mielipidettäs kyllä tarvitaan =)

• nainenkin,
        outo torjunta kirjoitti:

Jos huomasit vihaiselta reagoinniltasi mun jutulla oli pointtikin..

Menepä ensimmäiseen viestiini ja lue viimeiset lauseet uudelleen :) Ja vastaa ihmeessä, sun mielipidettäs kyllä tarvitaan =)

voi vaikuttaa kiinnostuneelta, olla hetken aikaa kiinnostunut, ja sitten se kiinnostus haihtuu.

Mitä vaikeaa sen ymmärtämisessä on? Näitä käy.

• Outo torjunta
        nainenkin, kirjoitti:

voi vaikuttaa kiinnostuneelta, olla hetken aikaa kiinnostunut, ja sitten se kiinnostus haihtuu.

Mitä vaikeaa sen ymmärtämisessä on? Näitä käy.

...mä käyn vähän toisenlaisilla eväillä kuin muut. Mun kiinnostuksen herättäminen on erittäin vaikeata mutta sitten kun sen onnistuu tekemään, olen ja pysyn kiinnostuneena aika pitkään. Siksi mä en oikein kykene ymmärtää jojo-ilmiöitä näissä ihmissuhde asioissa. Musta se on pelailua toisilla ihmisillä. Piste.

Mutta samapa tuo. Mulle ei ole vaikea tulla torjutuksi kun tiedän kuitenkin itse kuka olen eikä mulla ole tärkeää tulla hyväksytyksi kuin vain niiden ihmisten parissa jotka ovat jo pidemmän aikaa olleet elämässäni. On muuten melko taivaallista tuntea itsensä ja tietää mitä haluaa ja etsii. Mä en löytäs ikinä itseäni mun mielestä epäkiinnostavan ihmisen sylistä niin et tarttis paeta paikalta ;)

• tämä mies huomasi että olet liian hyvä sille :)
      Aliarvioi itseäänkin. Maybe, maybe not.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      2
      1635
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1597
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      239
      1137
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1068
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      69
      800
    Aihe