kuunteleeko ketään..?

BFMV-93

siis kuunteleeko täält ketään Bullet For My Valentinea.. ja jos kuuntelee tiedättekö yhtään samantyylisiä bändejä.. siis ei näitä tunnetuimpia tullut kyselee.. vaan jotain joista en ois mahollisesti kuullukkaan. ja en oo varma kuuluuko tämä edes tähän gatekoriaan xDDD Hand Of Blood \,,/ (-.-) \,,/

20

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mievaan666

Mutta opettele ensin suomenkieltä ennenkuin kirjoittelet. Se on KUKAAN, ei ketään! Mikä on, kun kukaan ei osaa edes äidinkielen alkeita nykyään?

• BFMV-93

Joo mä en tullu tänne mitn. oikein kirjoituksen alkeiskurssia suorittamaa.. -.-' vaa kyselee lisää saman tyylisiä bändejä kuin BFMV ja ei mielellään niitä, joita melkee kaikki tietää. ja älä taas sitte rupee hössöttää oikee kirjottamisesta ku ketä vittuu sellaset ees kiinnostaa tääl 24..

• Hohohoooo
        BFMV-93 kirjoitti:

Joo mä en tullu tänne mitn. oikein kirjoituksen alkeiskurssia suorittamaa.. -.-' vaa kyselee lisää saman tyylisiä bändejä kuin BFMV ja ei mielellään niitä, joita melkee kaikki tietää. ja älä taas sitte rupee hössöttää oikee kirjottamisesta ku ketä vittuu sellaset ees kiinnostaa tääl 24..

Mene emo vittuun täältä metalli palstalta

• Hevi-Heikki

Metalcore on niin emo-metallia ettei ole tosikaan ja BFMV on genren suurin lippulaiva. Emot pois metallipalstalta.

• mjaah..

Veit sanat suustani. Kiitos.

• rndm

Kuuntelen BfmV:tä, se on hyvä bändi. Kokeile Atreyuta, minusta vähän samanlaista.

• BFMV-93

Kiiz kunno vastauksesta.. jotku ei vaa tajuu et on niitäki jotka kuuntelee vähä kaikkee metalli musaa.. en mä oo mikää fakin emo.. vaik myös sitäki kuuntelen : DDDD ei pahal onha emo tyyliki iha jees.. mut ei se sillee mulle sovi.. niin sanottu emo musa on kyll iha jees.

• rndm
        BFMV-93 kirjoitti:

Kiiz kunno vastauksesta.. jotku ei vaa tajuu et on niitäki jotka kuuntelee vähä kaikkee metalli musaa.. en mä oo mikää fakin emo.. vaik myös sitäki kuuntelen : DDDD ei pahal onha emo tyyliki iha jees.. mut ei se sillee mulle sovi.. niin sanottu emo musa on kyll iha jees.

En minäkään ole mikään emo, vaikka kuuntelenkin BfmV:tä. Se vain on hyvää musiikkia.

Mitäs pidit Atreyusta? kuuntelitko edes?

• BFMV-93
        rndm kirjoitti:

En minäkään ole mikään emo, vaikka kuuntelenkin BfmV:tä. Se vain on hyvää musiikkia.

Mitäs pidit Atreyusta? kuuntelitko edes?

iha kunnon musaa on.. heti tuli kaikki biisit ladattua.. ja myös kaikki Children Of Bodominkin biisit : DD

• sama jos
        BFMV-93 kirjoitti:

iha kunnon musaa on.. heti tuli kaikki biisit ladattua.. ja myös kaikki Children Of Bodominkin biisit : DD

varastat levyn suoraan kaupasta. ilmoitan sinusta ylläpidolle ja ottavat ip-osoitteesi ja ilmoittavat poliisille. virkavalta tulee parin päivän päästä ovellesi koputtelemaan sakkolappu kädessä...mutta älä huoli saat todennäköisesti vain muutaman satasen rapsut.

• BFMV-93
        sama jos kirjoitti:

varastat levyn suoraan kaupasta. ilmoitan sinusta ylläpidolle ja ottavat ip-osoitteesi ja ilmoittavat poliisille. virkavalta tulee parin päivän päästä ovellesi koputtelemaan sakkolappu kädessä...mutta älä huoli saat todennäköisesti vain muutaman satasen rapsut.

huiku pelottaa... on taas nii vitun pässei tyyppei ku eivät muuta keksi.. mistäs sä tiiät latasinko vai e.. ja ihan ku poliisei tollane paska ees kiinnostaa.. ja IP mulla o vaihtuva ip ossa et mee sä vaa runkkaamaa äläkä tuhlaa muitte aikaa tollasil vitun järkevillä paskapuheilla xD

• ..että..
        BFMV-93 kirjoitti:

huiku pelottaa... on taas nii vitun pässei tyyppei ku eivät muuta keksi.. mistäs sä tiiät latasinko vai e.. ja ihan ku poliisei tollane paska ees kiinnostaa.. ja IP mulla o vaihtuva ip ossa et mee sä vaa runkkaamaa äläkä tuhlaa muitte aikaa tollasil vitun järkevillä paskapuheilla xD

...en edes suostu maksamaan hyvästä musiikista."
        Sanoi poika 15-vuotias.

Miltä itse tuntuisi tehdä musiikkia maailmalle ja sitten kukaan ei maksakkaan siitä tekemästäsi työstä. Se on sama asia kuin olisit leipurin työssä eikä kukaan suostu maksamaan tekemästä leivästäsi.

Ps. Bullet for My Valentine on täyttä paskaa, sekin on elämän faktaa.

• puff, on lohikäärme niiin i...
        ..että.. kirjoitti:

...en edes suostu maksamaan hyvästä musiikista."
        Sanoi poika 15-vuotias.

Miltä itse tuntuisi tehdä musiikkia maailmalle ja sitten kukaan ei maksakkaan siitä tekemästäsi työstä. Se on sama asia kuin olisit leipurin työssä eikä kukaan suostu maksamaan tekemästä leivästäsi.

Ps. Bullet for My Valentine on täyttä paskaa, sekin on elämän faktaa.

sun mielipiteillä ei ole merkitystä. sama pätee sinuunkin ketä siinä perseelläsi nyt raivosta täriset. :D

• jos varastaa yhtyeen
        BFMV-93 kirjoitti:

musiikin. Todelliset fanit ostavat ja tukevat bändiä.

• piratsmi
        jos varastaa yhtyeen kirjoitti:

musiikin. Todelliset fanit ostavat ja tukevat bändiä.

Itse en näe piratismissa mitään pahaa... sillä itse fanitan metallicaa, lynyrd skynyrdiä ja sonata arcticaa ja olen ostanut kaikki levyt. Jos haluan koneelleni tai ipodiin joltain bändiltä joitain biisejä jotka ovat ihan hyviä niin ehnän minä saatana mene ostamaan sitä levyä kaupasta... Piratismin kautta oma kuluttamiseni on kasvanut ja tämä on se tosi asia piratismi on nykypäivää se vain palvelee kuluttajia niinkuin myyjääkin...
        Bfmv on muuten paska=D mutta se on oma mielipiteeni

• se on silti
        piratsmi kirjoitti:

Itse en näe piratismissa mitään pahaa... sillä itse fanitan metallicaa, lynyrd skynyrdiä ja sonata arcticaa ja olen ostanut kaikki levyt. Jos haluan koneelleni tai ipodiin joltain bändiltä joitain biisejä jotka ovat ihan hyviä niin ehnän minä saatana mene ostamaan sitä levyä kaupasta... Piratismin kautta oma kuluttamiseni on kasvanut ja tämä on se tosi asia piratismi on nykypäivää se vain palvelee kuluttajia niinkuin myyjääkin...
        Bfmv on muuten paska=D mutta se on oma mielipiteeni

yhtä laillista kuin levyn varastaminen kaupasta.

• eli RÖLLI

eli älkää hyvät ihmiset vastatko näihin BFMV-93:n tai kenenkään muunkaan BFMV-fanin topikkiin!

• ....

eikö osata käyttäytyä kuin aikuiset ja ymmärtää että JOKAISELLA on oma mielipide. Ei tarvitse heti kaikkien haukkua paskaksi bändiä, josta toinen pitää, vois vaik ilmaista mielipiteensä hieman hienovaraisemmi. Ja ne ketkä kuuntelevat BFMV EIVÄT KAIKKI ole EMOJA !

• Mazaroth

Siis vittu bfmv:hän just on oikein musa tyypiltään ja tekijöiltään just semmosta saatanan emo homo luuseri paskaa, jonka ainoa käyttötarkotus on tukkia vessanpönttö.

• aqwreqwrwe

voi vittu näit "tröö metal" jätkiä
      voitte painua vittuun haukkumasta.
      Bfmv on metallia siinä missä muutkin metalli-bändit.

Niin ja itsekkin kuuntelen bfmv. Kannattaa kokeilla All that remains, sekin on metalcorea =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      333
      5697
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      76
      5179
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4246
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3901
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3554
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      150
      3309
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      92
      3115
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      23
      2610
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2239
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49