usean kanssa txt samaan aikaan...

ei k....tettavissa

Olen usein huomannut kuinka "treffi kumppanin"kirjotuksiin vastaaminen pitenee ja vastaukset lyhenee.Taitaa olla useampi mies kiikarissa samaan aikaan:).Kuitenki profiilissa lukee,että on rehellinen/luotettava/uskollinen ja vaatii sitä ihannekumppaniltaan...Itse lopetan kirjottelun heti kun huomaan tälläista toimintaa.Sitten tulee vastapuolelta ihmetteleviä kysymyksiä:Mikset oo vastannu?HEI HALOO;ei tarvi ihmetellä!!!!!

10

1525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt viestien

lähettämistä deitissä?

Saa kai sitä useampaan pitää yhteyttä yhtä aikaa ellei sovita ettei nyt lähetellä muille viestiä...

• Banina

Ei kai sitä nyt heti naimisissa olla kun pari viestiä on lähetetty? Tottakai voi ja kannattaakin muiden kanssa kirjoitella. Sitten kun on tavattu, ja toinen tuntuu sopivalta, niin sitten kannattaa keskittyä yhteen.:P

• hyvässä kuosissa.

Jos tuollaisia päätelmiä teet ja noin omistushaluinen oot vieraasta tuntemattomasta naisesta niin naisten onni on se ettei tarvitse sun kaa enempiä juttuja kehitellä, siitä ei kuitenkaan tulisi mitään.

• sulla

Hei,oon nainen ja noin on itsellekin käynyt mutta...

oletko ajatellut vaihtoehtoisia tulkintoja:

- liika innokkuus alussa voi olla sekin huono. Monet hyvät tyypit jotka ei ole niin tottuneita nettideittailuun on vähän arkoja ja jarruttelee jossain vaiheessa.

- Juttukumppanilla voi olla kiireinen työviikko ja aikaa ei vaan ole ylenmääräiseen tekstailuun kun ette kuitenkaan ole vielä kuin virtuaalituttuja.

- Vika voi olla myös siinä ettei toinen osaa/halua/uskalla suoraan sanoa ettei kiinnosta vaan olettaa että kiinnostuksen hiipuminen osoittaisi sen.

- Nettideittailuun kuuluu usean kanssa kirjoittelu ellei toinen molemmat toisin toivo ja yhteisestä sopimuksesta sovita jotain muuta.

• hoikka nainen

Mitä pahaa? ettehän te vielä kirjoitteluvaiheessa seurustele,sillon voi kirjoitella monelle ja katsoa kuka on kaikkein parhain! että sellasta.

• voiko tuosta

oikeasti vetää herneen nenään jos just ollaan aloitettu viestittelemään?

• flaksi käy nettideiteissä

jos tapaamiset pysyvät ns. kaveritasolla, eli ei kiihkeää suutelua tai sen pidemmälle menevää. Itse olen kyllä naisille maininnut, että muitakin olen tavannut. Yritän saada sillä heitä vähän aktiivisemmiksi: otan sen joka minut haluaa eniten saada. No, kyllä minäkin heidät järjestykseen panen mutta ehkä sitä kauneinta en voi saada, joten pitää tyytyä seuraavaksi parhaaseen.

• seurustella
        flaksi käy nettideiteissä kirjoitti:

jos tapaamiset pysyvät ns. kaveritasolla, eli ei kiihkeää suutelua tai sen pidemmälle menevää. Itse olen kyllä naisille maininnut, että muitakin olen tavannut. Yritän saada sillä heitä vähän aktiivisemmiksi: otan sen joka minut haluaa eniten saada. No, kyllä minäkin heidät järjestykseen panen mutta ehkä sitä kauneinta en voi saada, joten pitää tyytyä seuraavaksi parhaaseen.

vakavasti niin on yks hailee suuteleeko jotakin treffikaveria vai ei, kun ilman vakkarisuhdetta sulla ei ole mitään omistusoikeutta keneenkään.

Aika tyhmää tuo että ollaan heti vaatimassa jotakin vaikka ei ole edes lupaa mokomaan

• jgfxf

HÖH! Meinaat, että jos nainen viestittelee, hän on jo sitoutunut sinuun ja vain sinuun? Niin kauan kuin mistään seurustelusta ei ole sovittu, saa kirjoitella yhtä aikaa vaikka sadan miehen/naisen kanssa.

• .............

mullakin ainakin 4 mukavaa henkilöä joiden kanssa kirjoittelen päivittäin,,en ole vielä lupautunut seurustelemaan kenenkään heidän kanssaan ja ehkä tietävätkin asian,en ole ainakaan salaillut millään lailla niitä toisia.
      Kun aikanaan seuloutuu paras,sitten on toinen juttu.Mies 50v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8377
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5300
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe