eikä ollutkaan vielä aamu! Muistin uneni; otit minua kädestä ja sanoit ettei enää kannata nähdä, että nyt tiemme eroavat lopullisesti...Niin, sanoit noin ja kuitenkin, silmissäsi asui tuska,surullisuus. Mietin nyt untani ja ehkäpä se toteutuukin, tavallaan.Laitoin pääni takaisin tyynyyn ja muistan ajatelleeni, ennenkuin nukahdin uudelleen - Sinua!Jep, olenhan minä vanha höpperö ja mitä kaikkea....välitän sinusta kuitenkin ihan helskutisti. Nuku hyvin!
Avasin silmät
2
869
Vastaukset
- minulle ollut
eikä hän ole vanha höppänä;)
Vaikka hassu joskus onkin.En tahdo,että hän miettisi polkujemme eroamista,vaikka eivät ne nytkään niin vierekkäin kulje.
Hän on minulle rakas ja kun seuraavan kerran häntä halaan,aion rutistaa melkein yhtä lujaa kuin hän:)niin,että tuntuu:))
ja osuisipa alleni jokin koroke,jotta voisin paremmin hyväillä hänen poskeaan ja painaa omani vasten.
nyt hän nukkuu varmaan vielä suloista unta,mutta ajatuksissani lennän hänen viereensä ja suukotan.. - mietiskeliä
näin susta unta jossa tulit sanomaan "Joo" hymyilit veikeesti ja toistit sanaa Joo, tiedän kyllä mitä tarkotit sillä, eikä vielä ole myöhäistä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328