Eilen aattelin jo että nyt on sitten vihonviimenen päivä kun jahkailen sen siivoomisen kanssa enkä siltikään siivonnu joten TÄNÄÄN ON PAKKO!!! Tää alkaa pikkuhiljaa olee samaa tasoo kun ne kämpät siinä sarjassa jossa ne 2 naista kävi siivoo niitten toivottomien tapausten asuntoja.
Kai tässä täytyy sitten vaan kattella ja suunnitella mistä alottais. Ei siitä mitään tuu että alkaa hosuu liikaa. Flunssassa voi saada vaikka sydärin jos riehuu liikaa...
Tulkaa joku siivoo mun kämppä!
26
536
Vastaukset
- ekbxhkcs
"Kai tässä täytyy sitten vaan kattella ja suunnitella mistä alottais."
Ensin aloitat isommista, eli viet tavarat oikeille paikoilleen, sitten imuroit, sitten pyyhit pölyt ja lopuksi luuttuat, jos tarvitsee.- zisel
kiitos avusta mutta en tosiaan jaksa mitään pölyjä alkaa pyyhkii. Se saa jäädä...huomiselle...
- ekbxhkcs
zisel kirjoitti:
kiitos avusta mutta en tosiaan jaksa mitään pölyjä alkaa pyyhkii. Se saa jäädä...huomiselle...
vaan tyytyä siihen, että kun kävelet ympäriisi, viet joka kerta jonkin tavaran takaisin sinne minne se kuuluu. Siitä ei nyt niin vaivaa ole ja kämppäkin järjestyy pikku hiljaa.
- zisel
ekbxhkcs kirjoitti:
vaan tyytyä siihen, että kun kävelet ympäriisi, viet joka kerta jonkin tavaran takaisin sinne minne se kuuluu. Siitä ei nyt niin vaivaa ole ja kämppäkin järjestyy pikku hiljaa.
juon ton kahvin ja kun heräilen tässä niin tartun imuriin, pistän musan huutaa ja alan siivoo kunnolla. Ei ainakaan vituta sen jälkeen kun on taas kämppä kunnossa vähän aikaa :)
- ekbxhkcs
zisel kirjoitti:
juon ton kahvin ja kun heräilen tässä niin tartun imuriin, pistän musan huutaa ja alan siivoo kunnolla. Ei ainakaan vituta sen jälkeen kun on taas kämppä kunnossa vähän aikaa :)
oikeestaan itellä ois sama edessä... äähh... mut mä en jaksa.
- zisel
ekbxhkcs kirjoitti:
oikeestaan itellä ois sama edessä... äähh... mut mä en jaksa.
se kirpasee. Siitä vaan kans hommiin niin saa olla loppupäivän rauhassa!
- ekbxhkcs
zisel kirjoitti:
se kirpasee. Siitä vaan kans hommiin niin saa olla loppupäivän rauhassa!
pitää vaan osata valita, minne katsoo. Rauhhassa saa olla, kun laittaa silmät kiinni...
- pitääkö sen
zisel kirjoitti:
musan kuulua imurin äänen läpi, säälin naapureitasi (jotka tosin lukemani mukaan ovatkin säälittäviä)
- zisel
pitääkö sen kirjoitti:
musan kuulua imurin äänen läpi, säälin naapureitasi (jotka tosin lukemani mukaan ovatkin säälittäviä)
Ei kai sitä muuten kuule jos ei ole suht kovalla. Joo, mun naapurit ON piripäitä. Ei kai ne muuten olis mut ei kestä olla mun naapurina selvinpäin :P
- mies..
Minullakin. Yleensä sen siivouksen aloittaminen on vaikeeta. Mutta sittne kun vauhtiin pääsee, hyvä että osaa edes lopettaa? :)
- zisel
käy noin :) Nyt pidän luovaa taukoa. Vielä olis keittiö siivoomatta.
saadaan sydäri, joissain tapauksissa sydänpussin tulehduksen.
Silloinkin siivoamisesta suuremmasta rehkimisestä, ellet sitten ala nostelemaan huonekaluja hiki hatussa.- zisel
pilaa mun selityksiä :D
- Dazu
Hyväkuntoisella flunssan ensimmäinen ja viimeinen oire voi olla kuolema(sydänkohtaukseen). Eli mitä vähemmän reagoi oireisiin ja mitä heikommin ne esiintyvät, sitä suurempi vaara on sillä itsensä tappaa.
- ...................
Dazu kirjoitti:
Hyväkuntoisella flunssan ensimmäinen ja viimeinen oire voi olla kuolema(sydänkohtaukseen). Eli mitä vähemmän reagoi oireisiin ja mitä heikommin ne esiintyvät, sitä suurempi vaara on sillä itsensä tappaa.
Oleks sä sama, kuin ton allaolevan linkin aloittaja?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041374337 - Dazu
................... kirjoitti:
Oleks sä sama, kuin ton allaolevan linkin aloittaja?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041374337Feikit on kirjoittaneet ihan typeriä juttuja. Siis ymmärrä kirjoittajien motiivit: jos eeWeestä tehdään avaus, se ei aina tarkoita sitä, että oltaisiin negatiivisella asialla liikkeellä. Eewee on vanha kaverini ja halikultani ja halusin selvittää, mihin se on joutunut, saaden samalla paskaa niskaan. Selvisi myös, että minua ahdistellut kirjoittaja oli juuri se, ketä etsin.
Ilmeisesti eeWee on joutunut nokikkain joidenkin palstalaisten kanssa ja samalla hänelle on kehittynyt jokin henkinen vastakkainasettelu, jossa hän stereotypisoi itselleen vihollisia(vaikka ihan hyvällä asialla oltaisiin liikkeellä). - ......................
Dazu kirjoitti:
Feikit on kirjoittaneet ihan typeriä juttuja. Siis ymmärrä kirjoittajien motiivit: jos eeWeestä tehdään avaus, se ei aina tarkoita sitä, että oltaisiin negatiivisella asialla liikkeellä. Eewee on vanha kaverini ja halikultani ja halusin selvittää, mihin se on joutunut, saaden samalla paskaa niskaan. Selvisi myös, että minua ahdistellut kirjoittaja oli juuri se, ketä etsin.
Ilmeisesti eeWee on joutunut nokikkain joidenkin palstalaisten kanssa ja samalla hänelle on kehittynyt jokin henkinen vastakkainasettelu, jossa hän stereotypisoi itselleen vihollisia(vaikka ihan hyvällä asialla oltaisiin liikkeellä)."Eewee on vanha kaverini ja halikultani ja halusin selvittää, mihin se on joutunut, saaden samalla paskaa niskaan. Selvisi myös, että minua ahdistellut kirjoittaja oli juuri se, ketä etsin."
Mitä kautta "eewee" on kaverisi? _Pelkän_ palstan (tämän?) kauttako, vaiko jotenkin muutenkin?
Voin kertoa, että minä kirjoitin mainitsemaasi ja tähän yhteyteen yllä Dazulle linkittämääni ketjuun. En sinua kylläkään koskaan ole ahdistellut ( päin vastoin saanut eräänkin kerran aika röyhkeitä persoonallisuusanalyyseja joltakulta, huom. minä en tiedä kys. henkilöstä tarkemmin, Dazu-nimimerkkiä käyttäneeltä kirjoittajalta), mutta asia kiinnosti minua, koska olen eniten ASIAkirjoituksia aikoinaan nimimerkillä Wastaaja ja ex-Wastaaja tälle palstalle kirjoittanut kirjoittaja, rekisteröitymätön sellainen ollut kylläkin aina.
Nimimerkin ex-wastaaja esimerkiksi joku rekisteröi nimiinsä juurikin minulle kiusaksi, ja siksi olenkin nyt kiinnostunut, että minkäslaisesta "eeweestä" puhut? Jos viittaat "eeweella" esimerkiksi jonkun nimimerkin ex-Wastaaja _rekisteröityneeseen_(häh???) käyttäjään, niin tuo kyseinen tälle palstalle aikoinaan kirjoituksiini keksimäni nimimerkki on kylläkin sen verran harvinainen, että samanlaista tuskin kukaan tätä palstaa seurannut rekisteröisi vahingossa, muutoin kuin äärimmäisen teoreettisen mahdollisuuden valossa.
Ps. Linkittämäni ketjun nimimerkin ja/tai nimimerkkien "Dazu" jutuista on muuten pikkusen vaikeaa repiä selvää informaatiota irti. Nytkin asia kiinnostaa mua niin, että jätin väliin erään kieltämättä paljon informatiivisemman ja hedelmällisemmän kommentäärin fiksun ystäväni kanssa. Soisi, ettei "Dazu" tekisi kyseisen kaltaisia erikoisia aloituksia, vaan kirjoittaisi sillä tapaa maanläheisen ymmärrettävästi, että se olisi meille kaikille keskustelupalstalukijoille käsitettävissä. - Dazu
...................... kirjoitti:
"Eewee on vanha kaverini ja halikultani ja halusin selvittää, mihin se on joutunut, saaden samalla paskaa niskaan. Selvisi myös, että minua ahdistellut kirjoittaja oli juuri se, ketä etsin."
Mitä kautta "eewee" on kaverisi? _Pelkän_ palstan (tämän?) kauttako, vaiko jotenkin muutenkin?
Voin kertoa, että minä kirjoitin mainitsemaasi ja tähän yhteyteen yllä Dazulle linkittämääni ketjuun. En sinua kylläkään koskaan ole ahdistellut ( päin vastoin saanut eräänkin kerran aika röyhkeitä persoonallisuusanalyyseja joltakulta, huom. minä en tiedä kys. henkilöstä tarkemmin, Dazu-nimimerkkiä käyttäneeltä kirjoittajalta), mutta asia kiinnosti minua, koska olen eniten ASIAkirjoituksia aikoinaan nimimerkillä Wastaaja ja ex-Wastaaja tälle palstalle kirjoittanut kirjoittaja, rekisteröitymätön sellainen ollut kylläkin aina.
Nimimerkin ex-wastaaja esimerkiksi joku rekisteröi nimiinsä juurikin minulle kiusaksi, ja siksi olenkin nyt kiinnostunut, että minkäslaisesta "eeweestä" puhut? Jos viittaat "eeweella" esimerkiksi jonkun nimimerkin ex-Wastaaja _rekisteröityneeseen_(häh???) käyttäjään, niin tuo kyseinen tälle palstalle aikoinaan kirjoituksiini keksimäni nimimerkki on kylläkin sen verran harvinainen, että samanlaista tuskin kukaan tätä palstaa seurannut rekisteröisi vahingossa, muutoin kuin äärimmäisen teoreettisen mahdollisuuden valossa.
Ps. Linkittämäni ketjun nimimerkin ja/tai nimimerkkien "Dazu" jutuista on muuten pikkusen vaikeaa repiä selvää informaatiota irti. Nytkin asia kiinnostaa mua niin, että jätin väliin erään kieltämättä paljon informatiivisemman ja hedelmällisemmän kommentäärin fiksun ystäväni kanssa. Soisi, ettei "Dazu" tekisi kyseisen kaltaisia erikoisia aloituksia, vaan kirjoittaisi sillä tapaa maanläheisen ymmärrettävästi, että se olisi meille kaikille keskustelupalstalukijoille käsitettävissä.eeWeetä. Tulkitset minua aika paljon väärin naisparka. Kesällä keskustelimme täällä ja sitäkautta "hän" on minulle tuttu. Tulin etsiskelemään sinua ja kyselemään, mitä on tapahtunut, kun täällä tuli sinua koskevia aloituksia aika paljon(joiden sisältöä en ymmärtänyt).
Näin siis suhteellisen ulkopuolisena, mutta eeWeen tietävänä henkilönä halusin ihan positiivisista syistä tietää, 1. missä olet ja 2. miksi sinusta tehdään täällä avauksia.
Olen pahoillani, että kirjoitit minulle samaan tyyliin, kuin jotkut minua häiriköineet(ja vainonneet) provot ja vääristelet jatkuvasti motiiveitani, jotta pystyisit loukkaantumaan.
En ole diagnosoinut sinua sen enempää, kuin totesin käyttäytymisesi olevan "huomionhakuista käänteistä narsismia".
Lisäksi toin esiin erään asian väärintulkinnan todennäköisimmät variaatiot(tietämättä kirjoittajasta sen enempää), mutta en kieltänyt oikeintulkinnnan(jonka mahdollisuudesta jokainen voi itse vetää omat johtopäätöksensä) mahdollisuutta.
Asiassa ei ole loogisesti mitään epäselvyyttä. Keskeistä kaikessa kommunikaatiossa on ymmärtää, mitä tarkoitetaan, ei toisen sanomisen arviointi oikeaksi, tai vääräksi. Jätettäköön moraalin arviointi Jumalalle. - .............................
Dazu kirjoitti:
eeWeetä. Tulkitset minua aika paljon väärin naisparka. Kesällä keskustelimme täällä ja sitäkautta "hän" on minulle tuttu. Tulin etsiskelemään sinua ja kyselemään, mitä on tapahtunut, kun täällä tuli sinua koskevia aloituksia aika paljon(joiden sisältöä en ymmärtänyt).
Näin siis suhteellisen ulkopuolisena, mutta eeWeen tietävänä henkilönä halusin ihan positiivisista syistä tietää, 1. missä olet ja 2. miksi sinusta tehdään täällä avauksia.
Olen pahoillani, että kirjoitit minulle samaan tyyliin, kuin jotkut minua häiriköineet(ja vainonneet) provot ja vääristelet jatkuvasti motiiveitani, jotta pystyisit loukkaantumaan.
En ole diagnosoinut sinua sen enempää, kuin totesin käyttäytymisesi olevan "huomionhakuista käänteistä narsismia".
Lisäksi toin esiin erään asian väärintulkinnan todennäköisimmät variaatiot(tietämättä kirjoittajasta sen enempää), mutta en kieltänyt oikeintulkinnnan(jonka mahdollisuudesta jokainen voi itse vetää omat johtopäätöksensä) mahdollisuutta.
Asiassa ei ole loogisesti mitään epäselvyyttä. Keskeistä kaikessa kommunikaatiossa on ymmärtää, mitä tarkoitetaan, ei toisen sanomisen arviointi oikeaksi, tai vääräksi. Jätettäköön moraalin arviointi Jumalalle.Sen verran vielä sanon, että ainakaan minä en ketään kiusaa. Keskustelun vuoksi palstoilla käyn, keskustelun aiheen kautta kantani otan. Nothing more, nothing less.
:) - ..........................
Dazu kirjoitti:
eeWeetä. Tulkitset minua aika paljon väärin naisparka. Kesällä keskustelimme täällä ja sitäkautta "hän" on minulle tuttu. Tulin etsiskelemään sinua ja kyselemään, mitä on tapahtunut, kun täällä tuli sinua koskevia aloituksia aika paljon(joiden sisältöä en ymmärtänyt).
Asiassa ei ole loogisesti mitään epäselvyyttä. Keskeistä kaikessa kommunikaatiossa on ymmärtää, mitä tarkoitetaan, ei toisen sanomisen arviointi oikeaksi, tai vääräksi. Jätettäköön moraalin arviointi Jumalalle.Olen tuo sama eilen kanssasi tässä ketjussa keskustellut ---> se, joka tässä ketjussa linkitti sinulle linkin nimimerkki Dazun mielestäni erikoisluontoiseen aloitukseen. Laitoin em. linkittämääni ketjua koskevat kysymykseni nimimerkille Dazu tähän, kosken viitsinyt tehdä erillistä aloitusta tällaisesta asiasta. Teen nimittäin ylipäätäänkin aika vähän aloituksia, ja palstapersoonia sivuavia aloituksia erityisen vähän ( joskin eilinen oli poikkeus: eilen yhdessä & ainoassa tälle palstalle tekemässäni aloituksessani kerroin...hmh..henkilökohtaisia näkemyksiäni muutamasta palstakirjoittajanimimerkistä yhdellä kertaa ts. tuuletin vähän ajatuksiani, kun minullekin on niin paljon tällä palstalla aikojen saatossa "kirjoittaja-analyysia" kohdistettu ja useimmiten toivomattani..hmh..:).
Mielestäni tässä ketjussa nimimerkki Dazulle linkittämäni ketjun nimimerkkiä e.W koskeva aloitus oli todella erikoinen, ei pahalla...( Ja sitä sälää on muuten aika moni muukin palstailmaisu tällä palstalla!) Syy, miksi minä nykyisin enää olen näillä palstoilla pyörinyt, onkin ollut se, että olen halunnut selvittää mysteeriä, että miksi minä jatkuvasti saan _korostuneita_ aggressioita joiltakin tämän palstan kirjoittajilta, sanoin melkein mitä vain, miksi nämä jotkut jauhavat sellaisista nimimerkeistä, joita en enää aikoihin ole käyttänyt, mutta joitakin kyllä joskus aikoinaan tällä palstalla jonkin aikaa käytin ja syystä, että olen halunnut selvittää, mikä motiivi jollakulla on ollut niin syvälliseen minun häiritsemiseensä, kun mitä esim. omasta keskusteluhistoriastani olen nyt &aikoinaan voinut päätellä (joskin aika suuri osa tällä palstalla vastaanottamastani sikasaastasta on poistettu).
Olen huomannut minuun pitkäaikaisesti kohdistuneen palstahäiriköinnin, eli mm. kirjoitusteni mielivaltaisen uudelleen muokkauksen, niiden kopioimisen uusiin asiayhteyksiin ilman mitään osoitusta lainaaamisesta tms. muun vastaavan minuun kohdistuneen palsta-alentamisen vaikuttaneen mielialaani hyvin negatiivisesti.
Sanoisinkin sinulle kirjoittajanimimerkki Dazu, että ok. homma toki, jos todellakin toimit rakentavista ja aidoista intresseistä.:) Hyvä asia, jos niin. _Jos_ taas (vaihtoehtoisesti) kyse minuun kohdistamissasi psykologisluontoisissa "analyyseissasi" olisi akateemisluontoisen (ammatti?)opitun psykologisen terminologian väärinkäyttämisestä omiin erityisiin yksityisiin tarkoituksiisi ja/tai yleisen palstakuvan/kirjoittajien käsitysten tietoisesta epätotuudenmukaisuuteen nojautuvasta muokkaamisesta, voin sanoa, että _siinä tapauksessa_ halveksuisin sinua syvästi. Et nimittäin puhu ihmiselle, joka ei yhtään tunne esimerkiksi psykologista termistöä. Ja pyörtyisit, jos tietäisit, että minkälaisia joitakin ihmisiä minäkin esimerkiksi psykologian saralta henkilökohtaisesti tunnen/ tiedän.;)
Tässä ketjussa nimimerkki Dazu ei vastannut hänelle esittämiini kysymyksiin kovinkaan suoraan, mutta jos hän parhaansa teki, hyvä niin.:) Jätän tämän asian käsittelyn mielelläni tässä nyt tähän, ja suosittelisinkin loppukaneettinani nimimerkki Dazulle hieman vähemmän tarkkarajaisesti analysoivaa otetta, ainakin mitä tulee keskustelupalstan nimimerkkeihin. Aloitukset on todellakin(!) myös aina syytä laatia siten, että niistä on kaikkien selkeästi ymmärrettävissä, että mitä asioita kirjoittaja tarkalleen ottaen tarkoittaa, viitaten tähän ketjuun linkittämääni nimimerkki Dazun "e.W- tutkimus"-aloitukseen.
Minusta on aina hyvin ikävää, jos ihmisiä häiriköidään keskustelupalstoilla. Ensisijaisesti häiriköinti useimmiten näkyy mielestäni kirjoittajan sanomisten vääristelynä, tahallisena ignoroimisena keskusteluissa, kaiken sanotun järkiperäiseen linjaan sitomattomana suurenteluna ja ylipäätään keskustelupalstan käsittämisenä joksikin muuksi, kuin keskustelemisen vuoksi rakennetuksi ns. "yhteisöksi". Itse ainakin toivon tulevani kohdelluksi ensisijaisesti sen perusteella, mitä viesteissäni sanon.
Viimeisimmät flash-pelit netistä, siellä on tosi siistejä juttuja nyt.... ;-D
- zisel
vaan kauheesti :D Ja pölykerros kasvaa! *köh köh öööörgh köhi*
Lataa toi (on kirja)
http://depositfiles.com/en/files/t2nwwbi6d- zisel
tuhannet kiitokset kodin järjestelyn ohje-kirjasta :D
zisel kirjoitti:
tuhannet kiitokset kodin järjestelyn ohje-kirjasta :D
Sattui vaan tulemaan vastaan ja heti oli joku jolle jakaa se :)
- ok-projekti
500 ja siivoan vaikka kaks päivää, jos tarve vaatii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837