olenko

petetty

mieheni käski katsomaan kännykästään jonkun numeron, ja näin tein. löysin samalla outoja viestejä, ihan naiselle kirjoitettuja. mieheni väitti, että ne ovat hänen mies puoliselle kaverilleen. mutta outoa on se, että ei miehet kirjoita keskenään sellaisia viestejä. mies meni hieman paniikkiin, ja sanoi, et ei hän muo petä. en tiedä mitä enää uskoa. raastaa syvältä, kun pitäisi luottaa, mutta jotenkin ei vain voi,

asiallisia neuvoja otetaan vastaan.

9

1012

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viesteissä luki?

Olisit ottanut numeron ylös, niin voisit tarkistaa kuka sielä numerossa on.

• Nimetön

joo mä otinkin, mut äijä poisti sen mun puhelimesta. ja omastaan kanssa. se muo epäilyttääkin, et miksi poisti sen numeron/viestit jos ne on kaverile lähetetty??

• sillä
        Nimetön kirjoitti:

joo mä otinkin, mut äijä poisti sen mun puhelimesta. ja omastaan kanssa. se muo epäilyttääkin, et miksi poisti sen numeron/viestit jos ne on kaverile lähetetty??

on salattavaa.

• kyllä
        sillä kirjoitti:

on salattavaa.

tiiän sen. jätkä kiven kovaa väittää, et ei oo. mihin uskoa, en tiiä.

• oli lähetellyt?
        kyllä kirjoitti:

tiiän sen. jätkä kiven kovaa väittää, et ei oo. mihin uskoa, en tiiä.

Kerro vähän..?
        Kun vähän me muutkin saadaan tietää millaisia ne viestit olivat niin voidaan tuumailla, että voiko sellaisia lähetellä kaverilleen 'vitsillä'.

• Nimetön
        oli lähetellyt? kirjoitti:

Kerro vähän..?
        Kun vähän me muutkin saadaan tietää millaisia ne viestit olivat niin voidaan tuumailla, että voiko sellaisia lähetellä kaverilleen 'vitsillä'.

nähdäänlö vai ei, annetaanko vaan olla.(ton tyyppisiä) siinä yksi ainakin.

• SK.

Jätkähän selvästi säikähti, kun nyt kerran jäi kiinni. Jos ne viestit olisi osoitettu vain jollekin "miespuoliselle" kaverille vitsinä, niin tuskinpa hän olisi noin paniikkiin mennyt ja poistanut kyseisen numeron kännykästään. Ehkäpä se nainen on joku työ/opiskelu kaveri, baarituttu, netistä löydetty, miehellä tai naisella joku treffi-ilmoitus esim. Tai sitten sun mies on kaappihomo, tai omaa bi-seksuaalisia taipumuksia, jos toinen osapuoli oli muka mies.

• vastauksista

kiitos. mieheni jäi kiinni, myönsi itse lopulta. naisen vaistoon pitäisi aina luottaa.

• meilläkin,
        vastauksista kirjoitti:

kiitos. mieheni jäi kiinni, myönsi itse lopulta. naisen vaistoon pitäisi aina luottaa.

sinun tapauksesi kuulostaa ihan omaltani.
        Miehelläni oli tapana-puhelimeen vastatessa,
        kääntää mulle selkänsä ja kävellä matkan päähän minusta,etten kuulisi mitä puhutaan.
        Kun kyselin asiasta,hän sanoi,että työkaveri soitti,
        ja ettei siinä ollut mitään erikoista.
        mutta piti kuitenkin poistaa numero heti puhelimesta ja se poistettiin aina -läpinäkyvää,
        vai mitä.
        Sitten ne tekstiviestit- "työkaverin kanssa vaan"
        H....tti, pitää minua tyhmänä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe