Mistä parisuhde

YksiNainen :)

_Haluaisin parisuhteen jossa voin luottaa ja rakastaa, miksi on niin vaikeaa löytää ihmistä joka haluaa katsoa samaan suuntaan tätä elämäntietä.

Mistä löytää se oma talonmies Pikkarainen, joka uskaltaa olla parisuhteessa?

Onko kaikki eronneet (36-47w) miehet niin naisten pelottelemia että heistä ei ole enää parisuhteeseen? Vai olenkohan minä niin pelottava?

26

1657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdlögmdöflgmdflömdgöl

olet liian vaativa ja takertuvainen, pelästyttää varmasti kaikki miehet tiehensä :)

• YksiNainen :)

Kiitos, koitan välttää mokomaa :)

• hyvä neuvo

Hommaa mies ulkomailta ja tulet saamaan aivan ihanaa huomiota antavan miehen.
      Ja on mies eikä mikään kaljaa litkivä lökäpöksy.
      Katsos usein nämä kotomaamme miehet ovat niin menneisyyden vankeja ja niitä pelottaa niin valtavasti ja toisekseen niillä on kumma tapa laittaa kaikki vaikeudet vaimon syyksi.
      Ulkomaalainen mies ei sitä tee vaan antaa naisen olla nainen suhteessa.

eli tuon olen huomannut, naisen syytä kaikki, oli sitten niin tai näin niin vika löytyy naisesta. Mä sanonkin aina että tule tänne syy-parka, kun ei sua muut huoli :)

Jotenkin tuntuu että miehet kyllä haluavat suhdetta, mutta sitten jossain tuleekin hirveä pelko vastaan, kun pitäisi päästää toinen ihminen lähelle.

Kuitenkin haluaisin löytää/tavata miehen joka uskaltaa ihastua, osoittaa tunteensa, olla mies naiselle. Ja mielellään toivoisin miehen olevan Suomi-miehen.

• suomi-type
        YksiNainen :) kirjoitti:

eli tuon olen huomannut, naisen syytä kaikki, oli sitten niin tai näin niin vika löytyy naisesta. Mä sanonkin aina että tule tänne syy-parka, kun ei sua muut huoli :)

Jotenkin tuntuu että miehet kyllä haluavat suhdetta, mutta sitten jossain tuleekin hirveä pelko vastaan, kun pitäisi päästää toinen ihminen lähelle.

Kuitenkin haluaisin löytää/tavata miehen joka uskaltaa ihastua, osoittaa tunteensa, olla mies naiselle. Ja mielellään toivoisin miehen olevan Suomi-miehen.

..mennä vaikka pulkkamäkeen tai luistelemaan, siellä voi tavata ihan kriteereihis sopivan potentiaalisen suomi-miehen. Veikkaan että mitä enemmän liikkuu ja milloin missäkin, sitä helpommin vastaan tulee se mitä jo pitkään odottikin.

suomi-type kirjoitti:

..mennä vaikka pulkkamäkeen tai luistelemaan, siellä voi tavata ihan kriteereihis sopivan potentiaalisen suomi-miehen. Veikkaan että mitä enemmän liikkuu ja milloin missäkin, sitä helpommin vastaan tulee se mitä jo pitkään odottikin.

olla että olet oikeassa, tosin töissä kulku ja maaseudulla asuminen pistää miettimään missäs sitä oikein kulkisi ja kiertelisi.

Loma-aikoina todellakin kiertelen ja kuljen, käyn tapahtumissa joissa on monenlaista väkeä, mutta muutenpa tässä ollaan aikalailla tähän kotiympäristöön sidottuna.

Ihmisen elinympäristö vaikuttaa aika paljon, siihen millaiset mahdollisuudet sinulla on tavata ihmisiä, niitä potentiaalisia kumppaniehdokkaita.

• Mies40.

naisista.Oletko laittanut profiilisi esim.suomi24?Siellä on ainakin yksi mutta ehkä vaatimukset ei kohtaa?

ollut sielläkin profiili, mutta en kai osaa hakea oikeita ihmisiä :)

Vaatimuksia, niitä tuolla treffeillä kyllä on, odotetaan kai että toinen olisi prinssi tai prinsessa, jostain unelmien maasta.

Minun haaveeni ja unelmani olisi vain löytää ihminen jonka kanssa tunnen oloni hyväksi. Joka uskaltaa olla läsnä arjessa ja juhlassa ja jolle olisin se ykkosnainen :)

Onhan elämä näinkin ihanaa ja antoisaa, mutta kuinka hauskaa olisikaan jakaa oma elämä jonkun toisen kanssa ja nauttia yhteisistä hetkistä, hellyydestä ja läheisyydestä.

• YksiMies

ollut sielläkin profiili, mutta en kai osaa hakea oikeita ihmisiä :)

Vaatimuksia, niitä tuolla treffeillä kyllä on, odotetaan kai että toinen olisi prinssi tai prinsessa, jostain unelmien maasta.

Minun haaveeni ja unelmani olisi vain löytää ihminen jonka kanssa tunnen oloni hyväksi. Joka uskaltaa olla läsnä arjessa ja juhlassa ja jolle olisin se ykkosnainen :)

Onhan elämä näinkin ihanaa ja antoisaa, mutta kuinka hauskaa olisikaan jakaa oma elämä jonkun toisen kanssa ja nauttia yhteisistä hetkistä, hellyydestä ja läheisyydestä.

naisen kun jostain löytäis niin elämä vois olla jopa KIVAA! :)

YksiMies kirjoitti:

naisen kun jostain löytäis niin elämä vois olla jopa KIVAA! :)

Kun vain poimii talteen :) "vitsi"

Oikeesti, ihmisten pitäisi uskaltaa enemmän olla avoimempia ja valmiimpia kohtaamaan muita.

• YksiMies

Kun vain poimii talteen :) "vitsi"

Oikeesti, ihmisten pitäisi uskaltaa enemmän olla avoimempia ja valmiimpia kohtaamaan muita.

Saattais vaikka joku sattua kohdalle ja "kolahtaa"..ja jos mun kohdalle sattuis niin varmaan poimisin pois. :)

• tullut vastaan

Kun luulee löytävänsä, tulee välimatkasta ongelma. 150 km näyttää olevan maksimi, mitä ollaan valmiita kulkemaan. Joillakin on odotukset vielä lähempänä asumisesta. Saa kommentoida, tämä on oma kokemukseni parisuhde-etsinnässäni.

välimatka vaatii omia järjestelyitään ja sitä todellista ihastumista.

Jospa me olemme niin mukavuuden haluisia, että haluamme sen vähitenväärän tulevan ulko-ovellemme, meitä hakemaan.

• huonot puolesi?

Ikäluokkasi sinkkunaisilla on monesti joku perustavanlaatuinen vika joko luonteessa, mielenterveydessä tai yleiskunnossa.

Oletko päihdeongelmainen tai himouskovainen?
      Onko rikosrekisteriä tai sukupuolitauteja?
      Onko hurja seksimenneisyys tai huumekokeiluja?
      Onko muita luurankoja kaapissa?
      Oletko allerginen tai eläintenvihaaja?
      Onko sinulla mustasukkainen exä haulikkomurhaaja?
      Onko sinulla pelastusrengas tai kaksi vyötäröllä?
      Et kai ole kasvissyöjä?
      Mistä pipo kiristää pahiten?

Niinniin emmehän me etsikkään sitä 100% oikeaa vaan sitä jonka erityispiirteet voisi parhaiten sietää. Siis ihmistä jolla hyviä puolia olisi sen verran paljon että muutama huono muuttuisi siedettäväksi.

Tokihan vyötäröltä löytyy pehmoista, jos ei löytyisi olisin kai himourheilija ja sehän vastaa himouskovaista. Harrastukseni eivät ole myöskään pakkomielteen omaisia, uskontoon verratavissa olevia asioista

Allergia, hmmm sehän on suomessa jo lähes pakollinen juttu, onneksi olen allerginen vain eläimille ja siitepölylle, en miehille ja heidän joskus niin hupaisille ajatelmilleen.

Ja pipon saa kiristämään, valehtelevat ihmiset

• YksiMies

Niinniin emmehän me etsikkään sitä 100% oikeaa vaan sitä jonka erityispiirteet voisi parhaiten sietää. Siis ihmistä jolla hyviä puolia olisi sen verran paljon että muutama huono muuttuisi siedettäväksi.

Tokihan vyötäröltä löytyy pehmoista, jos ei löytyisi olisin kai himourheilija ja sehän vastaa himouskovaista. Harrastukseni eivät ole myöskään pakkomielteen omaisia, uskontoon verratavissa olevia asioista

Allergia, hmmm sehän on suomessa jo lähes pakollinen juttu, onneksi olen allerginen vain eläimille ja siitepölylle, en miehille ja heidän joskus niin hupaisille ajatelmilleen.

Ja pipon saa kiristämään, valehtelevat ihmiset

että veit kyllä sanat suustani, ihan samat on ajatukset mullakin. Sellastahan sitä etsii jolla ois enemmän hyviä kuin pahoja puolia. Sehän nyt ei ole ollenkaan paha asia jos vyötäröltä löytyy ylimääräistä. Sellaset sopivan pehmeät/pyöreät naiset on mun makuuni. Itsekin kärsin siitepölystä keväisin mutta ei niin paha vaiva kuin nuorempana. Pipo kyllä kiristyy mullakin samasta syystä.

YksiMies kirjoitti:

että veit kyllä sanat suustani, ihan samat on ajatukset mullakin. Sellastahan sitä etsii jolla ois enemmän hyviä kuin pahoja puolia. Sehän nyt ei ole ollenkaan paha asia jos vyötäröltä löytyy ylimääräistä. Sellaset sopivan pehmeät/pyöreät naiset on mun makuuni. Itsekin kärsin siitepölystä keväisin mutta ei niin paha vaiva kuin nuorempana. Pipo kyllä kiristyy mullakin samasta syystä.

kun sellaisen löytäisi.

Kun ihminen liikkuu sopivasti, on kaikkiruokainen, osaa iloita elämän pienistä ja mukavista asioista, eikä vaivu epätoivoon, niin siinäpä sitä on, ihannemiestä minulle :)

Se onko maanvetovoima iskenyt, järki häätänyt hiukset tai se liian lyhyt sänky, onko massu kasvanut sitten nuoruusvuosien ei ole tärkeää. Vaan tärkeintä on se millainen ihminen siellä kuoren sisällä on.

• ulkopuolinen...

kun sellaisen löytäisi.

Kun ihminen liikkuu sopivasti, on kaikkiruokainen, osaa iloita elämän pienistä ja mukavista asioista, eikä vaivu epätoivoon, niin siinäpä sitä on, ihannemiestä minulle :)

Se onko maanvetovoima iskenyt, järki häätänyt hiukset tai se liian lyhyt sänky, onko massu kasvanut sitten nuoruusvuosien ei ole tärkeää. Vaan tärkeintä on se millainen ihminen siellä kuoren sisällä on.

Miksipä TE ette tapaisi? Siis ketjun aloittaja ja mies, joka pitää naisellisen pehmeistä naisista? :)
        Käykää kavereina vaikka kahvilla? :)

• YksiMies

kun sellaisen löytäisi.

myös minunkin mielestäni. Ei ulkokuorella niinkään väliä, vaan mitä sisällä on.

• YksiMies
        ulkopuolinen... kirjoitti:

Miksipä TE ette tapaisi? Siis ketjun aloittaja ja mies, joka pitää naisellisen pehmeistä naisista? :)
        Käykää kavereina vaikka kahvilla? :)

Ihan hyvä ehdotus ja kyllä se mulle passais.. ihan mielellään vois vaikka kahvilla poiketa mut jos väliä on esim.500km niin aika hankalaa se ois kuitenkin toteuttaa.

YksiMies kirjoitti:

Ihan hyvä ehdotus ja kyllä se mulle passais.. ihan mielellään vois vaikka kahvilla poiketa mut jos väliä on esim.500km niin aika hankalaa se ois kuitenkin toteuttaa.

olla kahvittelumatka :)

Mutta mikäs siinä jos vaikka joskus Oulunsuunnalla satut käymään niin kahvit voin kanssasi juoda :)

• YksiMies

olla kahvittelumatka :)

Mutta mikäs siinä jos vaikka joskus Oulunsuunnalla satut käymään niin kahvit voin kanssasi juoda :)

sielläpäin joskus vaikkapa vaan kahvittelun merkeissä pyörähtää. Eihän toi matkakaan ole kuin n.parisataa kilsaa eli ei matka eikä mikään varsinkin jos sillä matkalla on jokin tarkotus eikä vaan huvikseen polta bensaa. :)

YksiMies kirjoitti:

sielläpäin joskus vaikkapa vaan kahvittelun merkeissä pyörähtää. Eihän toi matkakaan ole kuin n.parisataa kilsaa eli ei matka eikä mikään varsinkin jos sillä matkalla on jokin tarkotus eikä vaan huvikseen polta bensaa. :)

kahvilla voi käydä :)

Minulle voi kyllä kirjoittaa s.postiinkin
        [email protected]

• niinpä niin (n. 43)

Väitän, että miesten vaatimukset ovat täysin kohtuuttomat, ja viittaan nyt täysin "Mitkä ovat sinut huonot puolesi" -miehen vaatimuslistaan.

Naisia aina syytetään siitä, että meidän rima on liian korkealla, mutta kyllä se on miehilläkin. Eikä rima, vaan stereotypia jostain "oikeasta" naisesta.

• täällä taas

kahvilla voi käydä :)

Minulle voi kyllä kirjoittaa s.postiinkin
        [email protected]

Olette todella rohkeita ja avoimia uusille kokemuksille! Toivottavasti teillä on kiva tapaaminen :)

niinpä niin (n. 43) kirjoitti:

Väitän, että miesten vaatimukset ovat täysin kohtuuttomat, ja viittaan nyt täysin "Mitkä ovat sinut huonot puolesi" -miehen vaatimuslistaan.

Naisia aina syytetään siitä, että meidän rima on liian korkealla, mutta kyllä se on miehilläkin. Eikä rima, vaan stereotypia jostain "oikeasta" naisesta.

tarvi noin vakavasti ottaa...

Ihminen on ihminen ja jos on ihan virheetön on hän tosi tylsä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      152
      11518
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4346
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2708
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1636
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      92
      1481
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe