onko

parisuhde lopussa??

taitaa olla. Odotan esikoistani, laskettu aika lähestyy ja mies on kaiken maailman tekokosyiden nojalla pois kotoa ja öitä varsinkin. nykyään tuntuu siltä että asuisin yksin kotona. Välillä käy kotona suikussa ja vaihtamassa vaatteita. taidan olla niin tyhmä kun ootan aina iltaisin miestäni kotiin. Puhelintaan varjellaan aina ja viestit on tyhjennetty ja puhelutiedot. katson salaa mieheni puhelinta.. kaikki merkit viittaa toiseen naiseen. en vaan millään jaksaisi sitä muuttotouhua ym. tai no olisin muuttanut heti jos omistaisin meidän asunnosta edes jotain. kaikki tavarat melkein mieheni.. Miten onni voikaan muuttua pikkuhiljaa... :(

12

1386

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä..

niin ja jos ero tulee, niin lastaan ei tule ikinä näkemään!!

• olet vihainen miehellesi

mutta älä lapseltasi isää vie. Ei se lapsi mitään pahaa ole tehnyt.

Pitäskö teiän puhua? Voisitko kenties mennä kaverillesi tai sukulaiselle...? Jos olet muutaman päivän pois kotoa, jos alkais ukko kaivata. Jos et muuten saa ukkoasi puhumaan, niin ehkä se auttais jos lähtisit menee pariks päivää.

Nyt oikeesti vähän asennetta!!

• tietenkin näkee

lastansa, onhan se hänenkin!

• todella

Mä en ymmärrä, ensin tehää lasta sitten pahinta kun nainen odottaa lastas tää pettää.
      häellä on toinen, täällä päin kans kovasti epäilly samaa ja mä en ole niitä naisia jotka jäävät roikkuu mieheen. vkl sit kävin vähä irtoilemassa baarissa ja mies näki oikein mitä se paitsi tulee jäämään, kun laittauduin kunnolla ja sain hirveästi huomioita. ei oo sit puhunu mulle 3päivää!
      pelataan sit samaa pelia, jos se sitä halusi. lasta saa nähdä kuitenki, jos me tässä erotaan lopullisesti.

• SULLA

On lähteä jos kaikki tavarat on miehesi...pakkaat vaan vaatteet ja pikkuesineet ja lähdet, helpompaa kuin esim minulla kun meillä tilanne toisin päin, joutuisin hankkimaan muuttoauton ja apua jos haluaisin muuttaa...koska miehelleni en niitä tavaroita jättäisi..
      Menet sossuun ja sanot että tarvitset rahaa asuntoon ja huoneklauihin ja todennäköisesti saat sieltä takuuvuokran ja rahaa kun lapsikin on tulossa...sain ainakin itse takuuvuorkan ja vähän muuttorahaa kun erosin entisestäni ja tarvitsin ausnnon mutt rahaa takuuvuokraan ei ollut...
      Kuulostaa siltä kuin miehelläsi olisi toinen...salapoliisiksi vain..kahdesti petettynä (molemmat kerrat muuten ollessani raskaana!!)voin kertoa että kun kysyy suoraan oletko pettänyt, niin syyllinen todennäköisesti raivostuu ja alkaa huutamaan että mitä vittua sä epäilet ....ikävä homma..

• jotain ohi..?

Olisit muuttanut heti jos omistaisit teidän asunnosta edes jotain.. Uskomatonta, siis sitkutatko huonossa parisuhteessa vain tavaroiden takia, tai siksi että et "jaksa" muuttaa?!?
      Voi herra mun jumalani.
      Itse erosin lapseni isästä. Hän vei kiukuspäissään meidän yhteisestä asunnosta KAIKKI yhteiset tavarat, mun henk.koht. tavarat jätti (tyhjennys tapahtui siis silloin kun en ollut kotona, ja reissusta palasin sitten tyhjään asuntoon - oli aika järkytys). Mies yritti kaikella livulla saada mulle pahan mielen ja että mulla menis asiat huonosti. Kerroin miehelle puhelimessa ihan rehellisesti, että senku pitää tavarat - ne on mulle yksi hailee.

Tarinan opetus; jos ja kun sun mies sua pettää, ei sun tarvi edes lapsen takia jäädä kitumaan paskaan suhteeseen kynnysmatoksi. Jos kaikki tavarat on äijän, niin so what! Ostat sitten pikkuhiljaa uusia (esim. kirpparilta aluksi). Nyt sun on viä "helppo" muuttaa, kun ei ole vastasyntynyttä muuttorulianssissa sekaamassa.

Kamat laukkuun ja lähde litomaan, sanon minä.

• pahalta

kyllä ja tutut merkit ilmassa. Ei sitä haluaisi uskoa ja uskottelee itselleen kaikenlaista. Kortit vaan tiskiin ja kysyt ja puhut miehen kanssa. Katsot sitten mitä teet.

• Nessu

vahvasti pettäjältä! Olen pahoillani sun puolesta, ei se koskaan ole helppoa, ja varsinkin kun on raskaana...koita jaksaa ja selvittää, kysy suoraan mitä peliä se mies oikein pelaa?
      Ei parisuhteessa olla noin vain öitä poissa, paitsi jos on oikeesti työmatkalla tms. Itse kummeksuisin kovasti jos mies lähtis vaikkapa laivalle ilman mua...
      Mutta kyllä lapsella on oikeus tavata isäänsä, vaikkei isä kunnonmies oliskaan. lapsi on syytön teidän eroon!

• 234637

..kuulostaa niin tutulta?
        Mies käy kotona töitten jälkeen ainaki vaihtamassa vaatteet, lähtee sitten moikkaan kavereitansa,tulee tosi myöhään yöllä.. Ja lähtee taas aamulla..viikonloput meneekin kavereita jeesaileessa milloin minkäki syyn varjolla..

Epäilen minäkin et mies pettää, meillä kun ei ole ollut pitkiin aikoihin minkäänlaista romantiikkaa tai hellyyttä, istutaankin eri sohvilla..

Olen miettinyt kans lähtöä, mutta asunto on mun nimissä vuokralla,enkä usko et mies lähtee, väittäähän hän rakastavansa mua ja ettei halua erota..
        Hän ei tunnu ymmärtävän kuinka kohtelee mua,ja että miksen ole onnellinen..

Oletteko kauankin olleet yhdessä?

• aloittaja
        234637 kirjoitti:

..kuulostaa niin tutulta?
        Mies käy kotona töitten jälkeen ainaki vaihtamassa vaatteet, lähtee sitten moikkaan kavereitansa,tulee tosi myöhään yöllä.. Ja lähtee taas aamulla..viikonloput meneekin kavereita jeesaileessa milloin minkäki syyn varjolla..

Epäilen minäkin et mies pettää, meillä kun ei ole ollut pitkiin aikoihin minkäänlaista romantiikkaa tai hellyyttä, istutaankin eri sohvilla..

Olen miettinyt kans lähtöä, mutta asunto on mun nimissä vuokralla,enkä usko et mies lähtee, väittäähän hän rakastavansa mua ja ettei halua erota..
        Hän ei tunnu ymmärtävän kuinka kohtelee mua,ja että miksen ole onnellinen..

Oletteko kauankin olleet yhdessä?

ei me olla oltu edes vuotta yhdessä. Edellisistä vastauksista tajusin että helppohan mun tosiaan olisi lähteä, kun ei ole paljon mitään tavaroita.

Tänään huomasin että mieheni on allkanut pitämään puhelintaan jo äänettömallä, etten kuulisi hänelle tulevia viestejä.

hellyyttä olisi ihana saada, kaipaan entisiä aikoja kun kaikki oli vielä hyvin. eiköhän nää asiat hoidu omalla ajallaan..

• tuore äippä
        aloittaja kirjoitti:

ei me olla oltu edes vuotta yhdessä. Edellisistä vastauksista tajusin että helppohan mun tosiaan olisi lähteä, kun ei ole paljon mitään tavaroita.

Tänään huomasin että mieheni on allkanut pitämään puhelintaan jo äänettömallä, etten kuulisi hänelle tulevia viestejä.

hellyyttä olisi ihana saada, kaipaan entisiä aikoja kun kaikki oli vielä hyvin. eiköhän nää asiat hoidu omalla ajallaan..

nainen kuuleppas!! Sun miehesi on ihan selvästi pettämässä sua jatkuvasti, pakkaa kamasi ja muuta vaikka kaverille, vanhemmillesi jne... jonnekkin missä saat olla rauhassa tuollaiselta kusipäiseltä olennolta jolla aivot roikkuu löysästi jalkovälissä. Ansaitst parempaa!!!

• fjggoofr

Ai että mua suututtaa tollanen. Vuoden yhdessä ja nyt viimeisillään paksuna. onko järkee vai ei???? Ihan oikein sulle jos ukkos pettää. Oliskos kannattu ensin vaikka tutustua kunnolla ennen kun niitä muksuja tekee. Oletkohan minkä ikäinen?? IHMETTELEN vaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe