Mieheni

petti

minua muutaman avioliittovuoden jälkeen. Jäi kiinni, löysin kuvia. Mies vakuutti ettei halua erota ja että rakastaa vain minua. Sitten tehtailimme lapsia ja jatkoimme yhdessä elämistä.
Ymmärsin että suhde tähän toiseen naiseen oli päättynyt rajuun riitaan.
Nyt monen vuoden jälkeen olen saanut selville että miehelläni oli pidempiaikainen suhde tähän minua huomattavasti nuorempaan naiseen. Samoin sain selville heidän pitävän yhteyttä edelleen aina näihin päiviin asti, vaikka aikaa on kulunut vaikka kuinka paljon.
Mitä pitäisi ajatella?

9

1035

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen nainen (40v)

Laita mies lähtemään - ei selvästikään ole arvostanut sinua ja perhettänne riittävästi. Muuta erilleen ja anna itsellesi ja hänelle mahdollisuus miettiä elämän arvot oikeille urille. Valinta me tai muut.

On se kumma, mistä näitä miehiä oikein riittää??!! Petetään, kun jää kiinni niin luvataan ettei enää - ja sitten kuitenkin jatketaan ja jatketaan ja jatketaan.

Mikään muu ei tällaista miestä muuta kuin se, että oikeasti ymmärtää mikä on pelin panoksena - menettää perhe, joka on kuitenkin (ainakin toivottavasti) se kaikkein tärkein.

Itse olen yrittänyt ymmärtää, antaa anteeksi ja jatkaa, mutta mikään ei ole ollut riittävä isku miehelle, että olisi todella lopettanut pettämisen. Olen kiduttanut itseäni ja joutunut todella kaiken suhteen reunalle. Ei enää jaksa, kun on jatkunut niin kauan.

Ehkäpä se mies sitten kovan opetuksen saatuaan haluaakin palata takaisin perheen luo? Ehkä ei? Ehkä itse et halua enää ottaa miestä takaisin?

• Ai jaa vai

se on, että miehiä pettäviä löytyy? Löytyy ihme kyllä naisiakin, ihan rennosti, omaa kokemusta on.

• vai tyhmä?

Jos olisit ollut fiksu, et olisi alunperinkään tehtaillut lapsia pettäjä-miehen kanssa. Pöhkö, ja nyt kärsit tyhmyydestäsi.
      Miksi pitää roikkua väkisin toisessa, jos toisen kiinnostus on muualla?

• vedetty höplästä

Ei taida ukko arvostaa sinua tai perhettään tarpeeksi. Sääli sinua. Mutta eikö sitä huomaa, jos toinen ei anna kaikkea perheelleen?
      Ihminen joka ylläpitää suhdetta toiseen vaatii luopumaan ajasta perheen kanssa.
      Olet varmaan ollut vähän kuin yksinhuoltaja muutoinkin? Mitäs se sitten muuttaisi, jos potkaiset ukon pellolle. Eipähän tartte enää ihmetellä.

• oma syy

Jos minua olisi pettänyt, olisin lempannut heti pihalle. Mikä ihme siinä on että nämä säälittävät kynsin ja hampain miehessä roikkuvat naiset itkevät täällä. Oma vika on kun jäävät pettäjäpuolison luokse.
      Jos sinua petettiin jo ennen kuin teitte lapsia, niin miksi ihmeessä teit lapsia tämän miehen kanssa? Ei lapsilla voi ketään sitoa itseensä.
      Kyllä omanarvontunnon pitäisi siinä vaiheessa herätä kun huomaa tulleensa petetyksi ensimmäisen kerran.

• Miten jatkaa?

Minulla lähes vastaava tilanne. Mies pettänyt saman naisen kanssa jo ennen lapsia ja nyt jäi kiinnni ennen joulua. Meillä on kaksi pientä lasta ja olen kyllä ollut aivan rikki. Mies vannoo, että nyt suhde on ohi, mutta se ei nyt tunnu lohduttavan. Ollaan käyty perheterapeutilla kerran ja se jatkuu. Toisena päivänä menee hyvin, toisena huonommin. Lasten vuoksi pakko jaksaa.

Unilääkkeillä nukutaan ja välillä on pakko ottaa rauhoittava nappikin. Töissä olen ollut koko ajan.

Suhde oli kuulemma lähinnä seksisuhde, ei kuulemma mitään rakstumisia yms. mutta kestänyt siltikin tolkuttoman pitkään. Usko alkaa olla loppu...

• nyt vaan

mutta miten niin lasten vuoksi pakko jaksaa??
        Ymmärrän että lasten vuoksi sinun on pakko pystyä pitämään itsesi kasassa,mutta ethän vain tarkoittanut että lasten vuoksi on pakko jaksaa huonossa liitossa?! Se on kaikkien aikojen huonoin tekosyy tämä "lasten takia yhdessä oleminen"

• En tekis noin

itsellesi? Ei lasten takia ole pakko jaksaa huonossa parisuhteessa. Vetelet mömmöjä turpaas sen takia että jaksaisit arkea. Paskaa sinä puhut itsellesi ja meille muille. Kenen luulet lastesi perään katsovan kun terveytesi nappikuurin myötä pettää? Senkö, jota leikkisästi mieheksesi kutsut? Ei pelitä.
        Kyse ei oikeasti ole muusta kuin heikosta itsetunnostasi, rohkeudesta irrota suhteesta, huomisen pelosta jos joutuu kohtaamaan sen yksin lasten kanssa. Lapsesi tarvitsevat sisäisesti ehyen äidin, eivät henkistä romua.
        Lopeta se nappien veto välittömäsi, ne ovat vain huumetta, keinosi paeta ongelmaasi. Kotvan kuluttua todennäköisesti siirryt astetta kovempiin aineisiin jotta saat arjen sujumaan. Se on huonosti päättyvä oravanpyörä. Lyhyempi helvetti sinulla ja lapsillasi on edessä kun nakkaat sen peturin pois elämästäsi, ei se lastesi isää muuta, ja alat puhtaalta pöydältä. Olet sen velkaa lapsillesi ja itsellesi. Pettäjä ei ajattele sinun ja lastesi huomista, hän miettii seuraavaa panoa vieraalla pesällä. Voimia rohkeisiin päätöksiin, t. petetyksi tullut

• tiina*

Sinun pitää ajatella mitä itse ajattelet! Tuolla toisaalla ehdotettiin "pane mies valinnan eteen" - se on mielestäni huono ehdotus. Nyt laitat itsesi valinnan eteen: jatkaako miehen kanssa vai ei. Miltä sinusta tuntuu? Oletko ollut tyytyväinen muuten suhteeseenne? Osaatteko keskustella? Yhteisiä harrastuksia/intressejä/puheenaiheita? Lyhyesti sanottuna kirjaat plussat ja miinukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5352
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4714
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3017
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      87
      2948
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2514
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1966
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe