näpyt rintojen välissä

fyfi

Osaisikohan joku neuvoa minua.. Minulla on ollut jo useamman vuoden ajan näppyjä rintojen välissä. Näpyt näkyvät "kohoumina", mutta eivät punoita. Kasvojeni ihossa ei ole juurikaan epäpuhtauksia. Rintojen välissä olevat näpyt eivät ole ilmeisesti finnejä eikä mustapäitäkään, mutta ovat kuitenkin joskus puristeltavissa. Joskus suihkun jälkeen niitä tosiaan voi puristella (tuskalla ja vaivalla) ja silloin näpyn sisältä tulee ns. nauhamaista valkoista "tavaraa". Olisiko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta tai muuten vain neuvoja, mitä näpyille voisi tehdä.

7

8352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • algier

hei!
      itselläni oli myös yhteen aikaan tällaisia näppyjä, kunnes tajusin että ainakin minulla niihin oli yksinkertainen syy. söin paljon keksejä tms. ja söin usein sohvalla, ja paidankauluksesta tippui joskus muruja tms. rintaliivien ja ihon väliin. (yäk) ne jäivät tiukkaan otteeseen sinne jumiin ja hankasivat ja tuottivat epäpuhtauksia. rintaliivejäkään en hysteerisellä vauhdilla pessyt, joten jos siihen väliin oli jäänyt esim. suklaata (...yäk...) sen epäpuhtaudet vaikuttivat vielä. rintojenväli myös hikoilee, joten se tuottaa lisää bakteereja sekaan. lopetin sohvalla syömisen, katsoin vähän tarkemmin ruokatapojani ja pesin rintaliivejäni useammin, ja näpyt vähenivät.

...jestas, onneksi täällä saa olla anonyymi. häpeäisin muuten silmät päästäni.

• kiitoss

Piristit päivääni tuolla viestillä. :> No, sellaista sattuu. :)

• drella1

voi luoja mä kuolen nauruuuuuuuuuuuuuuuuuuuun! todellakin piristi päivän.

• aina valmis

Mulla on näppy enkä mä en pese koskaan rintsikoita ja syön tosi paljon herkkuja.

• Näppyinen

Hei,
      Minulla on kanssa rintojen välissä näppyjä, ovat juuri kohoumia ja osittain punoittaa ilkeästi. Puhdistan säännöllisesti rintojen välin ettei siellä ainakaan mitään muruja sun muuta safkaa ole:D eikä ole ollut. Jos jollain on neuvoa että mitä voisi tehdä niin kiitokset avusta, tää on kiusallista kun uimaankin pitäisi mennä..

• rauhanen

Johtuu ihan vain siitä että talirauhasia on rintojen välissä (kuten myös selässä) enemmän kuin muualla ihossa....

• cobainslover

mulla on rintojen välissä ollut jo jonkun aikaa semmosia ruskeita "kohoumia" ei ole maksaläikkiä koska minun ovat koholla, pitääkö mennä lääkäriin, mitä ne ovat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      94
      2290
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1858
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1640
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      111
      882
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      301
      818
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe