näpyt rintojen välissä

fyfi

Osaisikohan joku neuvoa minua.. Minulla on ollut jo useamman vuoden ajan näppyjä rintojen välissä. Näpyt näkyvät "kohoumina", mutta eivät punoita. Kasvojeni ihossa ei ole juurikaan epäpuhtauksia. Rintojen välissä olevat näpyt eivät ole ilmeisesti finnejä eikä mustapäitäkään, mutta ovat kuitenkin joskus puristeltavissa. Joskus suihkun jälkeen niitä tosiaan voi puristella (tuskalla ja vaivalla) ja silloin näpyn sisältä tulee ns. nauhamaista valkoista "tavaraa". Olisiko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta tai muuten vain neuvoja, mitä näpyille voisi tehdä.

7

7952

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • algier

hei!
      itselläni oli myös yhteen aikaan tällaisia näppyjä, kunnes tajusin että ainakin minulla niihin oli yksinkertainen syy. söin paljon keksejä tms. ja söin usein sohvalla, ja paidankauluksesta tippui joskus muruja tms. rintaliivien ja ihon väliin. (yäk) ne jäivät tiukkaan otteeseen sinne jumiin ja hankasivat ja tuottivat epäpuhtauksia. rintaliivejäkään en hysteerisellä vauhdilla pessyt, joten jos siihen väliin oli jäänyt esim. suklaata (...yäk...) sen epäpuhtaudet vaikuttivat vielä. rintojenväli myös hikoilee, joten se tuottaa lisää bakteereja sekaan. lopetin sohvalla syömisen, katsoin vähän tarkemmin ruokatapojani ja pesin rintaliivejäni useammin, ja näpyt vähenivät.

...jestas, onneksi täällä saa olla anonyymi. häpeäisin muuten silmät päästäni.

• kiitoss

Piristit päivääni tuolla viestillä. :> No, sellaista sattuu. :)

• drella1

voi luoja mä kuolen nauruuuuuuuuuuuuuuuuuuuun! todellakin piristi päivän.

• aina valmis

Mulla on näppy enkä mä en pese koskaan rintsikoita ja syön tosi paljon herkkuja.

• Näppyinen

Hei,
      Minulla on kanssa rintojen välissä näppyjä, ovat juuri kohoumia ja osittain punoittaa ilkeästi. Puhdistan säännöllisesti rintojen välin ettei siellä ainakaan mitään muruja sun muuta safkaa ole:D eikä ole ollut. Jos jollain on neuvoa että mitä voisi tehdä niin kiitokset avusta, tää on kiusallista kun uimaankin pitäisi mennä..

• rauhanen

Johtuu ihan vain siitä että talirauhasia on rintojen välissä (kuten myös selässä) enemmän kuin muualla ihossa....

• cobainslover

mulla on rintojen välissä ollut jo jonkun aikaa semmosia ruskeita "kohoumia" ei ole maksaläikkiä koska minun ovat koholla, pitääkö mennä lääkäriin, mitä ne ovat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe