Ajattelin kysästä onko kukaan ostanut pidennysket hairtradesta?? oletteko olleet tyytyväisiä?? Entäs, jos itse ei ole tyytyväinen väriin voiko sen palauttaa ja saada toiset tilalle?
Niin ja kuin vaalee tuo 613 mahtaa olla? ajattelin medium blondia eli koodi 22....niin ja klipeillä ajattelin kiinnittääå..kokemusksia?
Pidennykset??
6
378
Vastaukset
Juu olen ostanut.. 8 pakettia ostin (ovat riittäneet kolmiin pidennyksiin ja vielä on jäljellä) Kannattaa tilata kerralla paljon, niin saa ens kerrallakin tilaamatta pidennykset.
Visalla maksoin..
Tilasin viime vuoden huhtikuussa, jonka jälkeen sivut uudistuivat kokonaan. Silloin hiusten väri kuvissa ei vastannut luonnollista hiuksen väriä, joten jouduin vaihtamaan tuotteen. Piti siis itse maksaa noin. 8 e postimaksuja lisää..?
Ruskeat sävyt tosin kuvaavat melko hyvin aitoja. Vaaleat olivat punaisempia luonnossa. Ittelle tilasin sitä medium blondia ja oli tummempaa, kuin mitä nykyinenkin kuva kertoo. Vaihdons en sitten light blondiin.
Tosin jos väri ei eroa omastaan paljoa, sen voi ihan hyvin värjätä. Itse olen värjännyt pidennykseni noin. 4-5 kertaa ja hienot ovat olleet.
Tällä hetkellä ruskeaa vaihteeksi, vaikka light blondina ostin. (tosin myös tilattua ruskeaa päässä jonkin verran) :)
Olen ollut tyytyväinen. Kyseessä oli aito hiusta, ei kovin kallista. Latvat ovat kyllä todella kuivat ja kaksihaaraiset, mutta jos muistaa hoitaa kunnolla, niin niistäkin selviää:Dei ole kokemusta, mutta olen kuullut ja nähnyt, että ne ovat melko ärsyttävät :D
- ...
Juu, olen itse joskus aikaisemmin tilannut tuota 613 Hairtradesta eikä väri tosiaan vastaa luonnossa sitä miltä se näyttää netissä. Eli luonnossa tummemmat ja harmaammat.
Klipsit sopivat sellaisille, jotka ovat laiskoja laittamaan muuten hiuksia, ts. helppo laittaa ja helppo ottaa pois, sellaisille, jotka joutuvat omia hiuksia pesemään/värjäämään/vaalentamaan usein, oma hius on aika huonossa kunnossa ym. eli ei siis vaurioita omia hiuksia. Itselläni on ollut pidennykset teipeillä, sineteillä liimalla ja hiusnauhalla liimalla ja nyt hiusnauhalla klipsien kanssa ja paras on kyllä klipsit. Teippipidennyksissä teipit alkoivat näkymään aikas äkkiä (ja kun rasvoittuva päänahka on niin kiinnitys ei pysy niin kauaa), sinetit painoivat nukkuessa ja lopputulos ei ollut niin tuuhea, liimapidennyksissä hiusnauhalla liimakohdat alkoivat haisemaan pesun jälkeen (vaikka kuinka niitä paljon kuivasikin) ja nopean juurikasvun takia niitä piti ottaa pois ja laittaa takaisin tiuhaan, joten helpoin (ja tervein) tapa oli siis klipsit:)- johku<3
kiitoksia kokemuksistanne..taidampa tilata :) eli kannattaa tilata se 613..jos ottaisin sen 22 eli medium saa aika tummat hiukset sitten vai?
- johku<3
tai sahara?? en haluaisi ihan blondeja hiuksia siis sellaisia jotka loistaa kauas, vaan siis ihan luonnolliset blondit..ni oisko se sahara mitään? se on koodi 24..sehän on vähän tummempi, kuin 613?
- ...
johku<3 kirjoitti:
tai sahara?? en haluaisi ihan blondeja hiuksia siis sellaisia jotka loistaa kauas, vaan siis ihan luonnolliset blondit..ni oisko se sahara mitään? se on koodi 24..sehän on vähän tummempi, kuin 613?
Kokeilemalla ja tilaamallahan se selviää kuten kaikilla muillakin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281