Jyväskyläläinen raskasta musiikkia takova Code For Silence on kiinnittänyt kokoonpanoonsa kaksi vakuuttavaa uutta jäsentä!
Myös Christian Älvestamin (ex-Scar Symmetry, Miseration, Solution .45) ja Jani Stefanovicin (Miseration, Essence of Sorrow, Solution .45)
luottomiehenä rumpujen takana istuva, äärimmäisen lahjakas Rolf Pilve hoitaa tästä eteenpäin rumpukäskytyksen Code For Silencessa!
Pilven omistautuminen ja tyylitaju musiikkiin on vertaansa vailla. Pelkästä metallimusiikin paukuttajasta ei siis ole todellakaan kyse, vaan Pilve taitaa jazz:n salat siinä missä muutkin tyylit.
Edellinen kannuttaja ja toinen perustajajäsen Teemu Liekkala nähdään tästä lähtien siis toisen kitaran varressa.
Toinen uusi tulokas ei jää sen enempää varjoihin. Tony Kaikkonen lataa kurkustaan mitä moninaisimpia ääniä. Tämä todella monipuolinen laulaja kykenee venyttämään äänijänteensä niin perinteisen heavyn, rockin, kuin matalan murinan ja aggressiivisen korkeamman huutolaulun sfääreihin.
Eikä hameväkeä varmasti haittaa, että mies on vielä törkeän komea!
Code For Silencen debyytin "D.M.O.N.":n miksaukset ovat loppusuoralla! Lisää tietoa tulossa heti, kun julkaisupäivä varmistuu! Debyytti tulee olemaan murskaava ja mahtipontinen, joka ei takuulla jätä kylmäksi!
D.M.O.N. is on it's way...
www.codeforsilence.com
Code For Silence uusi kokoonpano!!
_Kooma_
0
748
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693813- 993456
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181046Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006