Kun näitä juttuja lukee, tuon tuostakin tulee esille tokaisu "vitun narsisti" tai muuta vastaavaa. Suht heppoisin perustein käytetään termiä, joka on toisille oikeasti suuri ongelma.
Monissa tapauksissa kun on kyse kuitenkin "vain" itsekkäästä toiminnasta, joka rajoittuu siihen, että mennään vieraisiin. Uskottomuutta lainkaan väheksymättä parisuhteen rikkomisena, on siitä silti usein matkaa siihen, että terrorisoitaisiin puolison ja lähimmäisten elämää narsistisella käytöksellä. Yksinkertaisesti kysymys on vain helvetin itsekkäästä ja ajattelemattomasta toiminnasta.
Narsistien
5
518
Vastaukset
- N34#
lukenut yhtään viestiketjua jossa vain PETTÄMMISEN perusteella henkilöä olisi arvosteltu narsistiksi.
Kun on narskun kanssa elänyt,tietää mitä se on,henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä,nöyryyttämistä,alistamista,mitätöintiä ym ym...
Kaikki pettäjät ovat mielestäni säälittäviä paskahousuja,ja narskut ovat aivan oma lukunsa.- tarkemmin...
noita ketjuja ; kyllä sieltä paremman puutteessa niitä "vitun narsisti"-huuteluitakin löytyy. Se, että siippa toimii itsekkään sian tavoin pannessaan vierasta, antaa kyllä aiheen moiseen.
Miksikö puutuin asiaan - siksi, että elin ensimmäisen liittoni narsistin ikeessä ja suoraan sanottuna vituttaa, miten helpolla ihmiset asiasta tietämättä heittelevät noita kommenttejaan. - tiina*
on kuitenkin ITSE sen ihmisen - narskun tai pettäjän - valinnut. Mielestäni on säälittävää syyttää omasta onnettomuudesta toista/toisia. Lähtekää suhteesta litomaan, jos olo käy ikäväksi.
"älä huuda että pilasin elämäsi
kyllä se sinä olit
joka lähdit minun matkaani" - menee naimisiin
tiina* kirjoitti:
on kuitenkin ITSE sen ihmisen - narskun tai pettäjän - valinnut. Mielestäni on säälittävää syyttää omasta onnettomuudesta toista/toisia. Lähtekää suhteesta litomaan, jos olo käy ikäväksi.
"älä huuda että pilasin elämäsi
kyllä se sinä olit
joka lähdit minun matkaani"Tiina menee jokus naimisiin. Ja ainakin joskus ymmärtää enemmän.
Siis minä olin se kakkonen, en onneksi ykkönen. Mutta tajuan ykkösen tilanteen.
Minä ymmärrän ykköstä, mutta sinua en ymmärrä.
- ollut puolisona
narsisti tietää tasan tarkkaan, että puoliso ON narsisti, yleensä tilanne on kestänyt pitkään ja psykiatrit ym ovat olleet kuvioissa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964