LAIHDUTUSLÄÄKE ALLI 60MG

allin orjaksiko

Lähikuukausina suomessa vapautuu käsikauppaan sen niminen lääke laihdutukseen kuin alli 60mg vaikuttavana aineena on sama orlistaatti kuin xenicalissa, mikä on edelleen reseptilääke.

Onko tämä tuote jo euroopassa myynnissä samalla nimellä????kenties???eli nimellä alli 60mg ja onko kellään käyttö kokemuksia nimenomaan allista millainen lääke tehoaako???

42

27818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...................

..................kas kun ei ylli

• ellikii

tai ja mikseipä myös olli

• TUON LÄÄKKEEN

NIMI NIIN LÖYTÄÄ LISÄÄ TIETOA SILLÄ TUO ON TODELLA LÄÄKKEEN NIMI SEKÄ VAIKUTTAVAN AINEEN NIMI:)

• kuide
        TUON LÄÄKKEEN kirjoitti:

NIMI NIIN LÖYTÄÄ LISÄÄ TIETOA SILLÄ TUO ON TODELLA LÄÄKKEEN NIMI SEKÄ VAIKUTTAVAN AINEEN NIMI:)

Biovea.net UK, 170 kapselia, vajaa 80e sis. postarit!

• Anonyymi

Alli ilman reseptiä - http://ibright.lv/allifi.htm Hei! Olen kokeillut Alli ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alli ilman reseptiä - http://ibright.lv/allifi.htm Hei! Olen kokeillut Alli ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan!

Miksi ostaisi Latviasta kun saa suomalaisesta apteekistakin.

• käsikauppaan,

ei ainakaan lähiaikoina, lääkkeen nimi tosiaan maailmalla on Alli, sama vaik.lääkeaine kuin Xenicalissa. Alli ei ole tulossa reseptittömänä meidän markkinoillemme piiitkiin aikoihin

• KÄSIKAUPPAAN

• vm64
        KÄSIKAUPPAAN kirjoitti:

lääketieteen lääkärilehti näin tosiaan väittää että se vapautuu käsikauppaan kuten myös apteekkialan lehdistötiedoitekkin näin kertoo, eli vapautuu...

Aloitin tänään xenicalin. Olisiko täällä ketään joka olisi käyttänyt sitä jonkinaikaa ja kertoisi omia kokemuksia positiivisia/negatiivisia? Mun lähtömitat on 170/107, joten haastetta on ja paljon! Kiitos etukäteen.

• Kotish
        vm64 kirjoitti:

Aloitin tänään xenicalin. Olisiko täällä ketään joka olisi käyttänyt sitä jonkinaikaa ja kertoisi omia kokemuksia positiivisia/negatiivisia? Mun lähtömitat on 170/107, joten haastetta on ja paljon! Kiitos etukäteen.

Olen törmännyt kyseiseen lääkkeeseen työssäni. Lääkkeestä on ainakin minun asiakkaillani ollut hyötyä. Yksi hyöty on se, ettet voi todellakaan syödä rasvaista ruokaa. Tulee aika nopeaa housuun. Pätee niihin jotka eivät pysty pitämään ruokavaliota. Kuitenkin vieläkin paras laihdutuskeino on hyvä ruokavalio ja liikunta. Apteekkiin tuleva Alli on 60 mg tabletti ja reseptillä saatava Xenical 120 mg tabletti. Ja näiden lääkkeiden kanssa on myös liikuntasuositus.

• XeniXeni
        vm64 kirjoitti:

Itse aloitin Xenicalin 3 päivää sitten ja ainakaan maha ei ole mennyt sekaisin,vaan jostain kumman syystä minulla on kauhea ummetus:s

Tästä johtuen en voi sanoa,onko painoni oikeasti yhtään tippunut??
        Kunhan sais mahan toimimaan...

Syön paljon kasviksia ja hedelmiä ja 3 ateriaa:aamupala,lounas,päivällinen.

Auttaako liikunta Xenicalin käytön aikana nopeuttamaan paljonkin painon pudotusta??

• Haluan kokeilla

Hei.Kyllä Alli tulee resepti vapaaksi suomessa 1.5.2009.Eli Allia saa sen jälkeen ilman Lääkärin reseptiä!

• Xenical
        XeniXeni kirjoitti:

Itse aloitin Xenicalin 3 päivää sitten ja ainakaan maha ei ole mennyt sekaisin,vaan jostain kumman syystä minulla on kauhea ummetus:s

Auttaako liikunta Xenicalin käytön aikana nopeuttamaan paljonkin painon pudotusta??

Haittavaikutukset Lääkkeen vaikutuksesta ulosteiden sisältämä rasvamäärä kasvaa. Tästä voi aiheutua öljyisiä ulostetahroja, ilmavaivoja, kiireellistä tai lisääntynyttä ulostamisen tarvetta tai ulosteen pidätyskyvyttömyyttä. Myös mm. päänsärkyä, influenssaa, hengitysteiden tulehduksia, ahdistuneisuutta ja väsymystä saattaa ilmetä. Ehkäisytabletteja käyttävillä naisilla voi niiden varmuus heikentyä, jos laihdutuslääke aiheuttaa pitkäaikaista ripulia.

• Laihdutusleikkaus
        XeniXeni kirjoitti:

Laihdutusleikkaus, jossa poistetaan joko puolet mahalaukusta tai koko mahalaukku - maksaa suomessa 4000 euroa - 10000 euroa. Tervehtyminen tästä leikkauksesta voi kestää jopa vuosia. Näitä leikkauksia tehdään koko ajan enemmän suomessa. Mikäli on varaa maksaa 4000 euroa - 10000 euroa niin silloin sen leikkauksen johdosta alkaa laihtumaan. Terveyskeskukset eivät anna "helpolla" lähetettä niihin leikkauksiin. Korkeintaan niissä tapauksissa, jos potilaalla on suuren ylipainon lisäksi monia sairauksia.

• M
        Laihdutusleikkaus kirjoitti:

Laihdutusleikkaus, jossa poistetaan joko puolet mahalaukusta tai koko mahalaukku - maksaa suomessa 4000 euroa - 10000 euroa. Tervehtyminen tästä leikkauksesta voi kestää jopa vuosia. Näitä leikkauksia tehdään koko ajan enemmän suomessa. Mikäli on varaa maksaa 4000 euroa - 10000 euroa niin silloin sen leikkauksen johdosta alkaa laihtumaan. Terveyskeskukset eivät anna "helpolla" lähetettä niihin leikkauksiin. Korkeintaan niissä tapauksissa, jos potilaalla on suuren ylipainon lisäksi monia sairauksia.

"Laihdutusleikkaus, jossa poistetaan joko puolet mahalaukusta tai koko mahalaukku - maksaa suomessa 4000 euroa - 10000 euroa."

Ei ole totta. Koko mahalaukku pois. Herää pahvi. Ota selvää, mikä on elinaikaennuste ihmisille, joilla vatsalaukkusyöpä, ja se joudutaan poistamaan.....

Kukaan ei voi olla noin sairas, että kirjoittaa tuollaista soopaa.

M

• alli vapautuu

_tuote vapautuu Suomessa 1.5.2009 alkaen nimellä Alli.Ei tarvitse siis reseptiä Lääkäriltä,on käsikauppa tavaraa.Tiedän itse sen,koska olen reilusti ylipainoinen,ja Lääkärini kertoi että tuote vapautuu EU,n myötä.

• Orlistaatti 60 mg

Haittavaikutukset Lääkkeen vaikutuksesta ulosteiden sisältämä rasvamäärä kasvaa. Tästä voi aiheutua öljyisiä ulostetahroja, ilmavaivoja, kiireellistä tai lisääntynyttä ulostamisen tarvetta tai ulosteen pidätyskyvyttömyyttä. Myös mm. päänsärkyä, influenssaa, hengitysteiden tulehduksia, ahdistuneisuutta ja väsymystä saattaa ilmetä. Ehkäisytabletteja käyttävillä naisilla voi niiden varmuus heikentyä, jos laihdutuslääke aiheuttaa pitkäaikaista ripulia.

• Kyselijä?

Onko kellään tietoa/viitteitä lääkkeen hinnasta? Noissa teksteissä puhutaan, että tarkoitettu BMI 28 ja yli. Voivatko estää myynnin normaalipainoiselle? Oma BMI on 22, mutta jatkuvaa taistelua kilojen kanssa, joten voisin hakea tuota tueksi jos ei ole järkyttävän kallis.

• Obelix

Eilen kysyin apteekista ja sanoivat että pienempi pakkaus n. 35 € ja isompi olis jossain 50 € tietämillä. Pakkauskokoja en varmuudella muista, mut olisko ollu 50/100 kpl.

• allielli
        Obelix kirjoitti:

Eilen kysyin apteekista ja sanoivat että pienempi pakkaus n. 35 € ja isompi olis jossain 50 € tietämillä. Pakkauskokoja en varmuudella muista, mut olisko ollu 50/100 kpl.

Oli tämän päivän Aamulehdessä,että vapautui tänään markkinoille,ja farmaseutit eivät saa myydä tuotetta,mikäli vaikuttaa,ettei henkilö ole ylipainoinen. Pakko ihmetellä,että miksi edes bmi 22 oleva henkilö tarvisi sitä.Mutta mitäpä tässä ihmetellä,siskon tyttö sairastaa anoreksiaa toista vuotta,joten kaikkea on kuultu. Itse mietin lähinnä,että mitä tarkoittaa nuo kaikki ohjeet:rasvan käyttöä ei saa kokonaan lopettaa,vain vähentää.Mikä siis on sopiva määrä?Itse syön yhden sämpylän päivällä,johon ehkä 1teelusikka 40% levitettä,2 siivua 17% juustoa ja iltaruuassa rasvaa lähinnä lihassa,joka yleensä kanafilettä tai joskus kalaa.Josku tilkka 5-10% kermaa.Eli onko rasvaa sopivasti tuon käyttöön-vai liikaa,että tulee se ripuli. Itse kun syön aika kevysesti,mutten laihdu silti.Noudatan pitkälle painonvartijan ruokavaliota. Entä sitten,jos lauantai-iltana otan 50g suklaata tai sipsiä,onko heti kamala ripuli.Vai voiko pitää sinä päivänä välipäivän lääkkeessä? Oma painoindeksini on 32.Lääkärini sanoo,ettei minu tarvi laihtua,kun kaikki arvoni ovat erinomaiset,syön suht terveellisesti ja liikun tunnin päivässä-viikonloppuna enemmän.Eli terveydellistä syytä ei kuulemma ole.Ne on sitten nämä turhamaiset syyt,jotka piinaa. Lääkärini sanoi,että ihmsillä kuitenkin on jonkun verran eroja energian kulutuksessa,ja minun painoni johtuu siitä.Aiheesta oli iso juttu joskus Aamulehdessä,olikohan ukk-instituutti,jossa näitä eroja tutkittiin.Mutta ei se lohduta mekkokaupassa,että olen nyt vaan tällainen..

• Pakkauksissa merkinnät
        allielli kirjoitti:

Oli tämän päivän Aamulehdessä,että vapautui tänään markkinoille,ja farmaseutit eivät saa myydä tuotetta,mikäli vaikuttaa,ettei henkilö ole ylipainoinen. Pakko ihmetellä,että miksi edes bmi 22 oleva henkilö tarvisi sitä.Mutta mitäpä tässä ihmetellä,siskon tyttö sairastaa anoreksiaa toista vuotta,joten kaikkea on kuultu. Itse mietin lähinnä,että mitä tarkoittaa nuo kaikki ohjeet:rasvan käyttöä ei saa kokonaan lopettaa,vain vähentää.Mikä siis on sopiva määrä?Itse syön yhden sämpylän päivällä,johon ehkä 1teelusikka 40% levitettä,2 siivua 17% juustoa ja iltaruuassa rasvaa lähinnä lihassa,joka yleensä kanafilettä tai joskus kalaa.Josku tilkka 5-10% kermaa.Eli onko rasvaa sopivasti tuon käyttöön-vai liikaa,että tulee se ripuli. Itse kun syön aika kevysesti,mutten laihdu silti.Noudatan pitkälle painonvartijan ruokavaliota. Entä sitten,jos lauantai-iltana otan 50g suklaata tai sipsiä,onko heti kamala ripuli.Vai voiko pitää sinä päivänä välipäivän lääkkeessä? Oma painoindeksini on 32.Lääkärini sanoo,ettei minu tarvi laihtua,kun kaikki arvoni ovat erinomaiset,syön suht terveellisesti ja liikun tunnin päivässä-viikonloppuna enemmän.Eli terveydellistä syytä ei kuulemma ole.Ne on sitten nämä turhamaiset syyt,jotka piinaa. Lääkärini sanoi,että ihmsillä kuitenkin on jonkun verran eroja energian kulutuksessa,ja minun painoni johtuu siitä.Aiheesta oli iso juttu joskus Aamulehdessä,olikohan ukk-instituutti,jossa näitä eroja tutkittiin.Mutta ei se lohduta mekkokaupassa,että olen nyt vaan tällainen..

Tuon Alli-lääkkeen ohjeiden mukaan yhdellä kertaa ei saisi syödä enempää kuin 15 g rasvaa, muuten voi tulla niitä äkkilähtöjä ja tuhnutahroja. Koska sipsipusseista, karkkipaketeista, keksilaatikoista, jäätelörasioista ja ylipäätänsä lähes kaikista ruokapakkauksista alkaa nykyään jo löytyä ne sisältötiedot, niin konstikos tuo on laskea, kuinka paljon saat kerralla syödä. Kaikkea voi siis syödä, mutta ei ollenkaan sellaisia määriä kuin on huomaamattaan tullut suuhun mätettyä... Luulen, että osaltaan juuri tähän perustuu tuon Allin vaikutus: sitä käyttäessä joudut koko ajan arvioimaan, mitä tulee suuhun pistettyä. Esim. mäkkärissä hampurilaista valitessa alkaa tehdä mieli katsoa se ravintoarvolista sieltä tarjotinta peittävän paperin kääntöpuolelta. Sieltä taas selviää, että voit ottaa _joko_ tavallisen hampurilaisen _tai_ pienet ranskikset, mutta _et molempia_, ellet aio tietoisesti ylittää sitä 15 g rasvamäärää. Sen kun ylität, niin rangaistus seuraa parin tunnin kuluessa ilmavaivojen ja armottoman vessakiireen muodossa ;) Kuinka monelle pullukalle oikeasti tulee mieleen katsoa hampurilaisaterian rasvamääriä tai tutkia, paljonko kupissa olevassa jätskiannoksessa on rasvaa, ellei ole ihan pakko?

• Kokkare
        allielli kirjoitti:

Ovatko ne siellä vaaán kanssa kattomassa että oonko ylipainoinen vai en?? Paino-indeksi 28 Lääkäri ei ole löytänyt syytä siihen miksei paino putoa ns normaalein keinoin. tätä on nyt tuskailtu jo 3 vuotta...

• ikänsä tuskaillut
        Pakkauksissa merkinnät kirjoitti:

Tuon Alli-lääkkeen ohjeiden mukaan yhdellä kertaa ei saisi syödä enempää kuin 15 g rasvaa, muuten voi tulla niitä äkkilähtöjä ja tuhnutahroja. Koska sipsipusseista, karkkipaketeista, keksilaatikoista, jäätelörasioista ja ylipäätänsä lähes kaikista ruokapakkauksista alkaa nykyään jo löytyä ne sisältötiedot, niin konstikos tuo on laskea, kuinka paljon saat kerralla syödä. Kaikkea voi siis syödä, mutta ei ollenkaan sellaisia määriä kuin on huomaamattaan tullut suuhun mätettyä... Luulen, että osaltaan juuri tähän perustuu tuon Allin vaikutus: sitä käyttäessä joudut koko ajan arvioimaan, mitä tulee suuhun pistettyä. Esim. mäkkärissä hampurilaista valitessa alkaa tehdä mieli katsoa se ravintoarvolista sieltä tarjotinta peittävän paperin kääntöpuolelta. Sieltä taas selviää, että voit ottaa _joko_ tavallisen hampurilaisen _tai_ pienet ranskikset, mutta _et molempia_, ellet aio tietoisesti ylittää sitä 15 g rasvamäärää. Sen kun ylität, niin rangaistus seuraa parin tunnin kuluessa ilmavaivojen ja armottoman vessakiireen muodossa ;) Kuinka monelle pullukalle oikeasti tulee mieleen katsoa hampurilaisaterian rasvamääriä tai tutkia, paljonko kupissa olevassa jätskiannoksessa on rasvaa, ellei ole ihan pakko?

mennä hampurilaiselle,ostaa sipsiä isoa pussia,vetää levyllistä suklaata tms.Miksi niin söisin,jos haluan laihtua,enhän mikään tyhmä ole. Eli esim.itsellä aika harvoin tulee varmaankaan tuo 15g rasvaa aterilalla.Aamupalalla syön kaurapuuroa,joka keitetty rasvattomaan maitoon.Töissä on jogurtti,joka on rasvaton ja sämpylä jossa 2 siivua juustoa ja 1tl kevytlevitettä.Joka päivä.Eli siinä on vähän rasvaa,mutta tuskin 15g puhtaana rasvana.Iltaruuassa saattaa tulla,jos syö vaikka kanafileen tai ainakin lohesta.Mutta en syö eineksiä,joten vaikea arvioida tuleeko se 15g silloinkaan.Vai tuleeko yli?Kanan tms kanssa syön tummaa riisiä/tummaa pastaa/perunaa,eli ei kovin rasvaista.Taitaa olla parempi unohtaa tuo lääke,kun liian vaikeaa arvioida sitä rasvaa.. On vaan tuskaista josku kuunnella ihmisten ohjeita,miten syödä,kun syö juuri niin,liikkuu kohtalaisesti(n.1,5h arkisin,viikonloppuna enemmän),eikä silti paino putoa.Sitten saa kuulla,että valehtelee,kun sanoo ruokamäärät.Ja miksi ei kysy apua lääkäriltä?No koska lääkärit alkaa moni hokea"sitä jättää laskematta kaikki välipalat,eikä huomaa suklaapatukoita jne".Voi helvata..Olen muutaman lääkärin tavannut,jotka ymmärtää tämän,mutta ne taas ihmettelee,miksi tuskailen,kun kaikki arvot kunnossa.

• Sipsit
        ikänsä tuskaillut kirjoitti:

mennä hampurilaiselle,ostaa sipsiä isoa pussia,vetää levyllistä suklaata tms.Miksi niin söisin,jos haluan laihtua,enhän mikään tyhmä ole. Eli esim.itsellä aika harvoin tulee varmaankaan tuo 15g rasvaa aterilalla.Aamupalalla syön kaurapuuroa,joka keitetty rasvattomaan maitoon.Töissä on jogurtti,joka on rasvaton ja sämpylä jossa 2 siivua juustoa ja 1tl kevytlevitettä.Joka päivä.Eli siinä on vähän rasvaa,mutta tuskin 15g puhtaana rasvana.Iltaruuassa saattaa tulla,jos syö vaikka kanafileen tai ainakin lohesta.Mutta en syö eineksiä,joten vaikea arvioida tuleeko se 15g silloinkaan.Vai tuleeko yli?Kanan tms kanssa syön tummaa riisiä/tummaa pastaa/perunaa,eli ei kovin rasvaista.Taitaa olla parempi unohtaa tuo lääke,kun liian vaikeaa arvioida sitä rasvaa.. On vaan tuskaista josku kuunnella ihmisten ohjeita,miten syödä,kun syö juuri niin,liikkuu kohtalaisesti(n.1,5h arkisin,viikonloppuna enemmän),eikä silti paino putoa.Sitten saa kuulla,että valehtelee,kun sanoo ruokamäärät.Ja miksi ei kysy apua lääkäriltä?No koska lääkärit alkaa moni hokea"sitä jättää laskematta kaikki välipalat,eikä huomaa suklaapatukoita jne".Voi helvata..Olen muutaman lääkärin tavannut,jotka ymmärtää tämän,mutta ne taas ihmettelee,miksi tuskailen,kun kaikki arvot kunnossa.

Suomalainen sipsivalmistaja (realsnacks) katsoo yhden annoksen kooksi 25 g, jossa on rasvaa 8,8 g. Ei sen syödyn rasvamäärän arvioiminen sen kummempaa ole kuin että ensin jakaa yhden 300 g pussillisen tasan puoliksi ja sen puolikkaan (=150 g) jakaa puoliksi (tulee 75 g) ja sen jakaa vielä kolmeen osaan. SE on yhdelle normaalille aikuiselle ihmiselle yksi normaalin kokoinen annos sipsejä kerrallaan syötäväksi. Tämän tempun kun joskus tein, niin siinä on muistaakseni noin 7-10 lastua. SE on yksi annos, joka on tarkoitus napsia kerralla, ei puoli pussia, kolmasosa pussillista tms. Laihduttaminen on omien asenteiden muuttamista, niin se vain on. Tuon Allin kanssa selittelyt eivät auta, sillä kun lääkeaine on "putkessa", se reagoi niin kuin sen on tarkoitus reagoida rasvan kanssa. Paha selittää, että juuri mitään en ole tänäänkään syönyt, enkä varsinkaan rasvaista, kun on kurat pöksyssä ;) Ketään ulkopuolista eivät siinä tilanteessa selitykset kiinnosta, vaan laihduttajan on pakko kohdata silmästä silmään oma itsepetoksensa.

• 15 g rasvaa
        allielli kirjoitti:

Jos syöt tosiaankin vain sen 50 g suklaata, saat siitä keskimäärin sen 15 g rasvaa, joten rasvaripulia ei pitäisi tuosta tulla. Otathan huomioon, että et sitten pariin tuntiin ennen suklaansyöntiä etkä pari tuntia sen jälkeen syö mitään muuta, jossa suinkin voisi rasvaa olla. Onhan sitä muutakin kuin rasvaista naposteltavaa suklaan seuraksi: hedelmät, kasvikset, marjat... Melkein kaikessa muussa sitten onkin rasvaa, jolla saat suositellun rasvamäärän ylittymään ja otat ripuliriskin. Energiaa saat 50 grammasta suklaata keskimäärin 250 kcal, joten nälkään et pääse kuolemaan. Onhan se 1/8 koko päivän energiantarpeestasi, ellet sitten tee raskaita lapiohommia, metsätöitä tms.

• se 50g suklaata viikossa syövä
        15 g rasvaa kirjoitti:

Jos syöt tosiaankin vain sen 50 g suklaata, saat siitä keskimäärin sen 15 g rasvaa, joten rasvaripulia ei pitäisi tuosta tulla. Otathan huomioon, että et sitten pariin tuntiin ennen suklaansyöntiä etkä pari tuntia sen jälkeen syö mitään muuta, jossa suinkin voisi rasvaa olla. Onhan sitä muutakin kuin rasvaista naposteltavaa suklaan seuraksi: hedelmät, kasvikset, marjat... Melkein kaikessa muussa sitten onkin rasvaa, jolla saat suositellun rasvamäärän ylittymään ja otat ripuliriskin. Energiaa saat 50 grammasta suklaata keskimäärin 250 kcal, joten nälkään et pääse kuolemaan. Onhan se 1/8 koko päivän energiantarpeestasi, ellet sitten tee raskaita lapiohommia, metsätöitä tms.

tollasen lääkkeen silti.Jos syön sitä yhtä herkkua lukuunottamatta kevyesti ja lähes rasvattomasti,niin ihan turha kai tuosta olettaa apua.Ja kyllä mä osaan tuollaisista tuotteista rasvan katsoa,olenhan ikäni laskenut rasvaa,kuituja ja kaloreita.Hankalampaa se on arvioida tuoreesta lihasta,jos vaikka ostan tiskiltä ilman pakkausta,kuten yleensä-eli ei ole sitä pakettia,joka kertoo paljonko missäkin on. Kyllä mä taidan jatkaa ilman lääkkeitä.Rasva ei ole ongelma.Painonvartijoiden ohjeissa kun ei tarvi punnita lihaa/perunaa ym,niin alanpa silti sen tehdä,kuten ennen pv-ruokavaliota.Tuleepa itse tarkastettua,ettei niitä vähärasvasiakaan tule liian iso annos,minua ei punnitsemien haittaa,päinvastoin.Tykkään kun on tarkkaa.Olen vain unohtanut tuotteiden kalorimäärät,jotka ennen osasin ulkoa,kun olen nyt syönyt monta vuotta pisteinä,enkä kaloreina.Varmaan joku kalorilaskurikin löytyy netistä,jos etsin. Tuo lääke sopii varmaan paremmin niille,joilla vaikeuksia vähentää rasvan määrää.Itse pärjään lähes ilmankin,kunhan saan kerran viikossa jonkun hyvän "makupalan".Aikoinaan oli jopa ongelma,että jätin rasvan liian vähiin,ellei jopa pois,iho alkoi oireilla.

• Makkarapaketti
        se 50g suklaata viikossa syövä kirjoitti:

tollasen lääkkeen silti.Jos syön sitä yhtä herkkua lukuunottamatta kevyesti ja lähes rasvattomasti,niin ihan turha kai tuosta olettaa apua.Ja kyllä mä osaan tuollaisista tuotteista rasvan katsoa,olenhan ikäni laskenut rasvaa,kuituja ja kaloreita.Hankalampaa se on arvioida tuoreesta lihasta,jos vaikka ostan tiskiltä ilman pakkausta,kuten yleensä-eli ei ole sitä pakettia,joka kertoo paljonko missäkin on. Kyllä mä taidan jatkaa ilman lääkkeitä.Rasva ei ole ongelma.Painonvartijoiden ohjeissa kun ei tarvi punnita lihaa/perunaa ym,niin alanpa silti sen tehdä,kuten ennen pv-ruokavaliota.Tuleepa itse tarkastettua,ettei niitä vähärasvasiakaan tule liian iso annos,minua ei punnitsemien haittaa,päinvastoin.Tykkään kun on tarkkaa.Olen vain unohtanut tuotteiden kalorimäärät,jotka ennen osasin ulkoa,kun olen nyt syönyt monta vuotta pisteinä,enkä kaloreina.Varmaan joku kalorilaskurikin löytyy netistä,jos etsin. Tuo lääke sopii varmaan paremmin niille,joilla vaikeuksia vähentää rasvan määrää.Itse pärjään lähes ilmankin,kunhan saan kerran viikossa jonkun hyvän "makupalan".Aikoinaan oli jopa ongelma,että jätin rasvan liian vähiin,ellei jopa pois,iho alkoi oireilla.

Eikös juuri ollut jossain (Ruotsissa?) jotain kohua siitä, kun "kevytmakkarassa", olisko ollut Wilhelmiä, onkin ollut koko ajan enemmän rasvaa kuin paketti ilmoittaa. Valmistaja kyllä on tiennyt asian, mutta kun paketit on jo painettu, niin ei niitä ole käyttämättä jätetty vain sen takia, että tiedot ovat väärin.

• voi huijata
        Makkarapaketti kirjoitti:

Eikös juuri ollut jossain (Ruotsissa?) jotain kohua siitä, kun "kevytmakkarassa", olisko ollut Wilhelmiä, onkin ollut koko ajan enemmän rasvaa kuin paketti ilmoittaa. Valmistaja kyllä on tiennyt asian, mutta kun paketit on jo painettu, niin ei niitä ole käyttämättä jätetty vain sen takia, että tiedot ovat väärin.

en epäile yhtään.Tampereen seudulla testattiin suolapitoisuuksia leivistä ja eineksistä,ja harvan pakettitiedot piti paikkansa,miksipä siis rasvan kanssa ei olisi sama. Lisää hyviä syitä tehdä kaikki ruuat itse.Toki enhän tiedä lihan rasvaprosenttiakaan tarkasti,tai muiden valmistusaineiden,mutta ainakaan varsinaista "piilorasvaa"ei ole.Ei sen puoleen,en voi edes sietää eineksiä.En ole eläissäni ostanut"varsinaisia"eineksiä.Perunasuikaleita tms kyllä,mutten valmisruokia. Aloin käydä kalorilaskuri.fi-sivulla,ja siellä on helppo laskea kalorit.Pitäisi vaan liittyä,että ne saa talletettua.

• VIRRAT
        Obelix kirjoitti:

HEI ALLI ON 60MG JA SIINÄ ON 84 KPL PAKETISSA HINTA 51,- EUROA OTETAAN 3 KERTAA PÄIVÄSSÄ HYVÄ LÄÄKE AUTTAA PAINON HALLINNASSA KOKEMUSTA ON ILMA VAIVOJA TULEE ALUSSA JA ÖLYMÄSIÄ ULOSTEITA NOIN 2-3 KERTAA PÄIVÄSSÄ

• VIRRAT

JOO OLEN SAMAA MIELTÄ PAINONVARTIJA OHJELMA ON KAIKKEIN PARAS LASKEA PISTEITÄ JA PAINO TIPPUU VARMASTI AJ VÄHÄN LIIKUNTAA PAREMPI KUIN ALLI LÄÄKE JOAK EI OLE IHME LÄÄKE

• menossa

Ostin tuollaisen pienemmän Alli-pakkauksen (42 kpl, hinnaltaan päälle 30€). Pakkauksessa oli paljon turhaa ripellystä nostamassa hintaa, taitaa lääketehdas kerätä näin alussa hyvää katetta. Apteekissa eivät nikotelleet myydessä, johan vatsamakkaroistakin näki että tarpeeseen ostaa. Tuolla toinen kirjoittaja kertoi että lääkärin mielestä BMI 32 on sopivasti eikä tarvitse laihduttaa. Minulla on sama BMI ja lääkäri haluaa että laihdutan. Liikkumaan en pysty tarpeeksi tukielinsairauksieni takia, siksi ajattelin kokeilla Allia. Ruokavalioni on vähärasvainen ja siksi otankin pillerin vain pääaterian yhteydessä, jossa rasvaa sentään on jonkin verran. Aamiaisella ei kannata tuhlata kallista pilleriä, koska ruuassa ei ole rasvaa jota Alli estäisi imeytymästä. Illallinen on aina kevyt ja silloin otan pillerin vain silloin kun rasvaa on ateriassa mielestäni riittävästi. Rasvaripulia ei ole ollut, mutta selvästi löysempää. Ilmavaivojakaan ei ole ollut tällä annostustavalla. Yhtenä iltana söin Jalostajan 300 g einespitsan, jossa juustoa ei sentään ole niin paljon kuin isoissa pitsoilla. Seuraavana päivänä havaitsi selvästi hyvin rasvaisen ulosteen. Normaalien aterioitteni yhteydessä tätä ei ole ilmennyt vähärasvaisuuden vuoksi. Totesin siis ettei kannata ampua tykillä hyttysiä ja tämä ensimmäinen pakkaus Allia jää viimeiseksi, osaan vähentää rasvaa ruuastani ilman lääkkeen aiheuttamaa (ripuli)uhkaakin. Käyttämäni rasvatkin ovat terveellisiä, enkä lääkkeen takia ala rasvaa lisäämään aterioihini. Olen käyttänyt Allia vasta viikon, joten painossa käyttö ei ole näkynyt, eikä varmaan näykään koska poistettavaa rasvaa on erittäin vähän. Eiköhän parempi laihdutusteho tule hiilihydraattien vähentämisestä.

• nanana
        VIRRAT kirjoitti:

HEI ALLI ON 60MG JA SIINÄ ON 84 KPL PAKETISSA HINTA 51,- EUROA OTETAAN 3 KERTAA PÄIVÄSSÄ HYVÄ LÄÄKE AUTTAA PAINON HALLINNASSA KOKEMUSTA ON ILMA VAIVOJA TULEE ALUSSA JA ÖLYMÄSIÄ ULOSTEITA NOIN 2-3 KERTAA PÄIVÄSSÄ

Mulla painoindeksi 20 ja allia syön :) Hyvin vatsa pienenee!

• provoprovo
        nanana kirjoitti:

Mulla painoindeksi 20 ja allia syön :) Hyvin vatsa pienenee!

Provo...

• 90
        voi huijata kirjoitti:

en epäile yhtään.Tampereen seudulla testattiin suolapitoisuuksia leivistä ja eineksistä,ja harvan pakettitiedot piti paikkansa,miksipä siis rasvan kanssa ei olisi sama. Lisää hyviä syitä tehdä kaikki ruuat itse.Toki enhän tiedä lihan rasvaprosenttiakaan tarkasti,tai muiden valmistusaineiden,mutta ainakaan varsinaista "piilorasvaa"ei ole.Ei sen puoleen,en voi edes sietää eineksiä.En ole eläissäni ostanut"varsinaisia"eineksiä.Perunasuikaleita tms kyllä,mutten valmisruokia. Aloin käydä kalorilaskuri.fi-sivulla,ja siellä on helppo laskea kalorit.Pitäisi vaan liittyä,että ne saa talletettua.

olen 160 pitkäja painan 90kiloa. Saanko Allia? Vaateet ei mahdu enää päälle!

• jjjjjjjjjjjjjjjj
        90 kirjoitti:

ostetuksi Allia, senkus menet apteekkiin ostoksille,

• saat!
        90 kirjoitti:

Painoindeksisi on 35 ja Allia suositella yli 28 painoindeksin omaaville. On sitten eri asia onko siitä hyötyä muuta kuin että lompakko kevenee. Kokeilin Allia yhden purkillisen. Ohjeissa varoiteltiin rasvaripulista ja muista ongelmista. Niiden puuttumisesta (ei tarvinnut pelätä housujen sotkeentumista) huomasin että syön niin vähän rasvaa ettei Alli pystynyt pudottamaan painoani luvattua määrää, koska yksinkertaisesti ruuassa ei ollut niin paljon rasvaa kuin oletettiin. Katsoin siis Allin turhaksi ainakin omassa käytössäni.

• luontoa lähellä^^

En ole toistaiseksi kokeillut,koska haittavaikutuksista ei toistaiseksi ole muuta tietoa kuin se,että MAKSA SANOO POKS POKS JA KOLMANNEN KERRAN POKS!

• kokeiltu on**

Haittavaikutuksena minulle tuli just sama kuin kokeilemastani Rasvansiepparista eli koprostaasi.Rasvasieppari toimi muuten melkoisen moitteettomasti,mutta huonon olon ja koprostaasin vuoksi lopetin.Olen kokeillut Allia nyt noin kahden kuukauden ajan ja maksa-arvoni nousivat.Lääkärin mielestä se tulee lopettaa.Maksa nyt kuitenkin on tärkeä elin,jota kannattaa vaalia.Samoin minulle tuli ihottumaa,joka nyt on vaikea saada pois muuten kuin lopettamalla lääke.

http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=6804/news_db=web_lehti2006/type=1

http://manninen-nutraceuticals.blogspot.com/2008/10/uusi-laihdutuslke-tesofensiini.html

http://www.hoitonetti.fi/oireet/ripuli/

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1332408,25

http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&products_id=427

http://www.laihdutusnetti.fi/laihdutuslaakkeet/

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200906169778277_uu.shtml

• kokeiltu on**

Haittavaikutuksena minulle tuli just sama kuin kokeilemastani Rasvansiepparista eli koprostaasi.Rasvasieppari toimi muuten melkoisen moitteettomasti,mutta huonon olon ja koprostaasin vuoksi lopetin.Olen kokeillut Allia nyt noin kahden kuukauden ajan ja maksa-arvoni nousivat.Lääkärin mielestä se tulee lopettaa.Maksa nyt kuitenkin on tärkeä elin,jota kannattaa vaalia.Samoin minulle tuli ihottumaa,joka nyt on vaikea saada pois muuten kuin lopettamalla lääke.

http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=6804/news_db=web_lehti2006/type=1

http://manninen-nutraceuticals.blogspot.com/2008/10/uusi-laihdutuslke-tesofensiini.html

http://www.hoitonetti.fi/oireet/ripuli/

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1332408,25

http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&products_id=427

http://www.laihdutusnetti.fi/laihdutuslaakkeet/

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200906169778277_uu.shtml

• googlettanutkin$

ei löydy lääkelaitokselta.

• googlettanutkin$

ei löydy lääkelaitokselta.Siis DOLLARINKERÄYSTÄ ,....$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      26
      19355
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      75
      6342
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      5976
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      95
      5815
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5659
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5544
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4983
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4657
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3996
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3635
    Aihe