Naisten tyypillisin virhe

edellisiä ketjuja lukenut

Ainakin alemmissa ketjuissa miehet luokiteltiin luusereihin, feikkeihin, huijareihin ja itsekehujiin.

Onkos sitten ihme jos jää ilman jos asennoituminen on tuollaista. Ja ihmetyttää miten karmea painolasti on mukana.

On tässä tosi huima ero reaalimaailmaan. Täällä olisin varmaan se itsekehuja kun olen pärjännyt elämässä paremmin kuin useimmat, siellä kysellään voisinko tulla pitämään esitelmän taai suostuisinko tekemään jonkin erityisen vaikean homman.

8

1600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reretretretre

Hauskinta tässä on se, että kaikki luuserinaisetkin jahtaavat alfauroksia, niin kuin eräässä ohjelmassa eilen osuvasti todettiin.

• myös,

päinvastoin. ATM:t jahtaa vain parhaita naisia, joita eivät saa.

Tein itselleni 2 profiilia: toisessa olen köyhä opiskelija ja toisessa olen keskitasoa parempipalkkainen nainen. (Kaikki muut tiedot samat)

Köyhä opiskelijanainen on saanut kuukauden aikana vain yhden viestin.

Hyväpalkkainen nainen saa jatkuvasti viestejä, kaikenlaisilta miehiltä, siellä on ATM:ää ja YTM:ää ja kaikkea siltä väliltä.

Oikeasti olen keskitasoa hieman parempipalkkainen, mutta sitä ei naisen kyllä kannata profiilissaan ilmoittaa, kun näyttää että miehet ovat kovasti rahan perään.

• raha merkkaa
        myös, kirjoitti:

Tein itselleni 2 profiilia: toisessa olen köyhä opiskelija ja toisessa olen keskitasoa parempipalkkainen nainen. (Kaikki muut tiedot samat)

Hyväpalkkainen nainen saa jatkuvasti viestejä, kaikenlaisilta miehiltä, siellä on ATM:ää ja YTM:ää ja kaikkea siltä väliltä.

Oikeasti olen keskitasoa hieman parempipalkkainen, mutta sitä ei naisen kyllä kannata profiilissaan ilmoittaa, kun näyttää että miehet ovat kovasti rahan perään.

Samaa kokemusta minulla eli pienituloisella käy ehdottomasti huonompi flaksi täällä.

• nettianalyysi
        myös, kirjoitti:

Miten näitä TM / TN juttuja oikein jaotellaan - muutaman virkkeen perusteella.

Onko se köyhä opiskelija nyt ATN?.

Miten jaoit hyväpalkkaisen naisprofiilin saamat viestit ATM:iin, YTM:iin ja kaikkiin siltä väliltä? Teitkö jaon vain profiilitietojen perusteella (huomaa, että itsekin valehtelit ainakin toisessa profiilissasi) vai tapasitko näitä miehiä, ja tarkistit profiilitietojen paikkaansapitävyyden?

Siitä olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että tulotiedot profiilissa ovat turhia, ja ne vain houkuttelvat naisia. Tämän takia en ole ikinä niitä maininnutkaan. Samoin turhaa taitaa olla myös mainita koulutus ja ammatti, sillä nekin näyttävät keräävän liikaa naisia. Kannattanee panostaa arvomaaiman kuvaamiseen. Se kerää oikeanlaisia naisia.

• kyssäri vaan
        myös, kirjoitti:

..opiskelijanainen kokoeilla itse ottaa yhteyksiä miehiin jotka voisivat kiinnostaa? Luultavasti saisi vastauksia siinä missä hyvätuloinenkin.

Itse kun olen sellainen etten ota yhteyttä juurikaan mutta vastaan kyllä ja jos muut ominaisuudet käyvät kipinöitä syntyy niin eipä väliä mitä nainen tienaa. Ihan hyvä jos itsensä pystyy elättämään niin ei tarvitse ainakaan siitä sitten tuntea alemmuutta että minä maksaisin kaiken, mulle sekin sopisi jos oikein ihastun mutta parempi kai kuitenkin jos vähän on omaa rahaa naisellakin.

Mulla ei ole tuloja profiilissa mainittuna vaikkei niissä mitään hävettävää olekaan mutta itse kun valkkaan vähän muiden arvojen perusteella niin odotan sitä naiseltakin, tulopuoli kyllä sitten selviää aikanaan jos sinne asti päästään.

Sinut lemppaisin siinä vaiheessa kun kertoisit toisesta profiilista, aivan sama kumpaan olisin yhteyksissä ollut, lemput tulisivat kaksinaamaisuutesi vuoksi eivät tulojen takia.

• ap.
        myös, kirjoitti:

Minulle naisten varallisuus tai tulot eivät kovin paljon merkkaa kun itse pärjäilen aika hyvin.

Tietenkin aivan ääritapaukset pelottavat, mutta siiihen tarvitaan jo että nainen on työtön, ei ammattia, elää sossun rahoilla, pari lasta eri miesten kanssa eikä minkäänlaista aikomusta muuttaa tilannetta. Tällaiselle voisi tulla kova kiusaus elää siivellä tai rahastaa muuten.

• naisprofiileista
        kyssäri vaan kirjoitti:

..opiskelijanainen kokoeilla itse ottaa yhteyksiä miehiin jotka voisivat kiinnostaa? Luultavasti saisi vastauksia siinä missä hyvätuloinenkin.

Itse kun olen sellainen etten ota yhteyttä juurikaan mutta vastaan kyllä ja jos muut ominaisuudet käyvät kipinöitä syntyy niin eipä väliä mitä nainen tienaa. Ihan hyvä jos itsensä pystyy elättämään niin ei tarvitse ainakaan siitä sitten tuntea alemmuutta että minä maksaisin kaiken, mulle sekin sopisi jos oikein ihastun mutta parempi kai kuitenkin jos vähän on omaa rahaa naisellakin.

Mulla ei ole tuloja profiilissa mainittuna vaikkei niissä mitään hävettävää olekaan mutta itse kun valkkaan vähän muiden arvojen perusteella niin odotan sitä naiseltakin, tulopuoli kyllä sitten selviää aikanaan jos sinne asti päästään.

Sinut lemppaisin siinä vaiheessa kun kertoisit toisesta profiilista, aivan sama kumpaan olisin yhteyksissä ollut, lemput tulisivat kaksinaamaisuutesi vuoksi eivät tulojen takia.

ei ottanut yhteyttä. Koska halusin vertailukelpoisen tuloksen.

Sinut lemppaisin kyllä heti, koska et itse ota lainkaan yhteyttä.

• S.i.D

>Ainakin alemmissa ketjuissa miehet luokiteltiin >luusereihin, feikkeihin, huijareihin ja >itsekehujiin.

Aivan yks ja sama mihin Suomen punkeronaiset jakavat miehet. Älkää lukeko liian vakavasti sitä roskatekstiä.

>Onkos sitten ihme jos jää ilman jos >asennoituminen on tuollaista.

Jää ilman mitä? Paskaako uskottelet itsellesi että joidenkin narttujen teksti on "pyhää sanaa".
      Ajatelle mies omilla aivoillasi.

>On tässä tosi huima ero reaalimaailmaan. Täällä
      >olisin varmaan se itsekehuja kun olen pärjännyt
      >elämässä paremmin kuin useimmat, siellä
      >kysellään voisinko tulla pitämään esitelmän taai >suostuisinko tekemään jonkin erityisen vaikean
      >homman.

Paskaako siinä analysoit. Saat vaan aknen parikymppiselle ihollesi.

Miehellä pitää olla ns. munaa eli oma mielipide.
      Sukupuolielimistä en nyt kirjoita.

Tänään viimeksi droppasin yhden naise. Kyselin näin alkajaisiksi, että mitä hän tekee, harrastaa jne. Vastaus oli: menen varmaan aamuvuoroon että pääsen himaan aikasemmin.

Hitto, nainen ei osaa edes vastata kysymyksiin vaan kirjoittelee omaa sanomaansa briiffinä.
      Se homman päätty multa siihen. En mä halua tutustua tollaseen naiseen jonka kysymykseen saa vastauksena täyttä paskaa.

t."arki akateemiseni, viikonloppuna muusikko" S.i.D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe