Haluan näin tältä palstalta saamani pitkäaikaisen sulostuttavan olotilan vuoksi kertoa, että mikä on MINUN mielipiteeni joistakin tämän palstan vakituisista kirjoittajista...Teen tämän mielelläni, koska minulla on oikeus kertoa havainnoistani ja muidenhan puolesta en tapaa puhua. Yritän aina välttää yleistystä puheissani inhimillisten kykyjeni mukaan ja useimmiten aika tarkkaankin.:)
Papeete1 = käyttäytyy korostuneen aggressiivisesti minua kohtaan
Kukkomies = melko puolueellisen oloinen lässyttäjä, joskin verbaliikaltaan siedettävämpi, kuin jotkut monetkin muut.:)
Koppava Horo: Relaxed_ eyesin kavereita?
gek-ko: melko omituisia juttuja, ei vetoa ainakaan minuun:)
buddy-love: pelottava
Michiko_ : ( en tiedä, onko rekisteröitymättömiä tuon nimimerkin käyttäjiä ollut useampiakin, mutta puhun nyt tästä palstalla viime päivinä esiintyneestä): "minä ja mieheni"..."Mensa", "erityislahjakkuus"...
scale: joku jotain
Ratikkakuski: Väännyn vaikka rullalle, että saan puolustettua niitä ihmisiä, joita haluan.
MarttyyriMallari-TTt: elämä on peliä. :(
Dazu: outo
Muut nimimerkit ei paljoa ole jääneet mieleen, ts. saan migreenin, jos ajattelisin asiaa syvällisemmin.:) Monte (mikä 24 se loppuosa oli?) sais pitää aloituksensa palstalla vähintään pari päivää. Kaverit zisel ja mitä näitä nyt oli eivät jää mieleen, tms. mulla ei ole erityistä mielikuvaa.
Mikä tämä random anonymous-tyyppi nyt oli: onks tää joku palstalaisille vanhastaan tuttu?
Mukavaa tällainen pohdinta, että mitä kirjoittajat olisivatkaan: eikö ole tuttua teille muillekin keskustelupalstakävijöille joskus?;) Vähintään yhtä normia, eikö, kuin mulle oudot "multinikki"-systeemit etc. sellaisetkin, jotka musta palstalla näkyvät väliin herättävän paljonkin hymistelyä?:)
Hei!
16
953
Vastaukset
- KoppavaHoro
viiltävää analyysia! Sä luet mua kuin avointa kirjaa... :)
- minäpä kerron,
En toki lue, älä yliarvioi kykyjäni.;D Nuo olivat vain satunnaisia huomioita.
- KoppavaHoro
minäpä kerron, kirjoitti:
En toki lue, älä yliarvioi kykyjäni.;D Nuo olivat vain satunnaisia huomioita.
vähän itseeni... Sorry.
Ei millään pahalla RE:tä kohtaan, mutta olisin mieluusti jopa mielikuvan tasolla ensisijaisesti jotain muuta kuin "RE:n kaveri". - minäpä kerron,
KoppavaHoro kirjoitti:
vähän itseeni... Sorry.
Ei millään pahalla RE:tä kohtaan, mutta olisin mieluusti jopa mielikuvan tasolla ensisijaisesti jotain muuta kuin "RE:n kaveri".Noh. Nuo oli ihan satunnaisia keskustelupalstakirjoittajan huomioita vain, kuten edelläkin jo ilmaisin.:)
Jos nyt kuitenkin katsoo sun kommenttejasi nimimerkki relaxed_eyesille, niin eikö muka niiden perusteella teitä voisi "kamuinakin" pitää?:) - KoppavaHoro
Noh. Nuo oli ihan satunnaisia keskustelupalstakirjoittajan huomioita vain, kuten edelläkin jo ilmaisin.:)
Jos nyt kuitenkin katsoo sun kommenttejasi nimimerkki relaxed_eyesille, niin eikö muka niiden perusteella teitä voisi "kamuinakin" pitää?:)todellinen viha-rakkaussuhde.
Mutta on mulla muutakin sanottavaa kuin pelkkä re:lle kettuilu. Pitää vissiin aktivoitua taas enemmän, mutta sekin kun vaikuttaa joidenkin mielenterveyteen eikä siis hyvin. - minäpä kerron,
KoppavaHoro kirjoitti:
todellinen viha-rakkaussuhde.
Mutta on mulla muutakin sanottavaa kuin pelkkä re:lle kettuilu. Pitää vissiin aktivoitua taas enemmän, mutta sekin kun vaikuttaa joidenkin mielenterveyteen eikä siis hyvin."Pitää vissiin aktivoitua taas enemmän, mutta sekin kun vaikuttaa joidenkin mielenterveyteen eikä siis hyvin."
Minkälaisten ihmisten mielenterveyteen arvelet sinun kirjoittelusi vaikuttavan? - KoppavaHoro
"Pitää vissiin aktivoitua taas enemmän, mutta sekin kun vaikuttaa joidenkin mielenterveyteen eikä siis hyvin."
Minkälaisten ihmisten mielenterveyteen arvelet sinun kirjoittelusi vaikuttavan?mä näen vain oirehdinnan ja se ei ole kaunista katsottavaa.
- Anonymous random visitor
jamassa ollaan molemmat; mullakaan ei ole kavereita tällä palstalla ;)
Eipä siinä, en ole niitä tänne tullut haalimaankaan.- minäpä kerron,
Hmh.
Motiivit keskusteluun ovat yksilöllisiä.:)
Ratikkakuski: Väännyn vaikka rullalle, että saan puolustettua niitä ihmisiä, joita haluan.
Taidan pistää tuon galleriasivulleni. ;-)- minäpä kerron,
Saat laittaa, jos vain kunnioitat kommentin esittäjää... Sulla nimittäin saattais valahtaa munat persuussuuntaankin, jos minunkin naamani näkisit.:) Herkän kauniin ulkonäön perusteella, nimittäin.
Kunnioita rekisteröitymättömiä! - ei ole
Saat laittaa, jos vain kunnioitat kommentin esittäjää... Sulla nimittäin saattais valahtaa munat persuussuuntaankin, jos minunkin naamani näkisit.:) Herkän kauniin ulkonäön perusteella, nimittäin.
Kunnioita rekisteröitymättömiä!jäljittelijä tää on.
- minäpä kerron,
ei ole kirjoitti:
jäljittelijä tää on.
Mitäs sinä kirjoittelet?
Vaikutat erikoiselta, mutta eipä sillä: niin moni muukin joskus.
Minä syön nyt kuitenkin mieluummin itse väsäämäni lasagnen ja fetasalaatin ( ennen kuin kylmenevät), kuin otan kantaa erikoisiin aivoituksiisi.:) Hyvää illan jatkoa!
ja mua ei oo ees noteerattu taaskaan :I Onks se hyvä juttu vai ei?
- olet missannut
Keskinäisen Kehumisen Kerhon kahtena peräkkäisenä keskiviikkona.
- cookos
etusivu-tyttöä..siis oikein julkkis :s
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281