Se yks "älykkö" on muhun ihan pihkassa, mutta mä haluun laatua, enkä jotain rumaa ja lihavaa nelikymppistä nettiaddiktia...
Jurppii
7
254
Vastaukset
- ghdfkjghkd
leikkimään eritteen ("pihkan") kanssa, onhan sekin jotain.
- cookos
siis ihanko totta? Muuten kyllä täsmäis, muuta en oo lihava enkä ruma, joten täis olla väärä hälytys. Addiktion kanssa on kiikun kaakun.
- heh he...
Anteeksi, mutta mulla tunki salaatit suupuolielistä ulos.
Minkälainen on neljäkymppinen nettiaddikti?:DD- heh he....
"tunki salaatit suupuolielistä ulos."
Nauroin edellä niin paljon, että sattui siksi kirjoitusvirhe.:) Piti sanomani, että mulla tunki salaatit suupielistä...(äsken) - heh he...
heh he.... kirjoitti:
"tunki salaatit suupuolielistä ulos."
Nauroin edellä niin paljon, että sattui siksi kirjoitusvirhe.:) Piti sanomani, että mulla tunki salaatit suupielistä...(äsken)Olen niin innoissani että sanat menee sekaisin.:) Tarkoitin siis "sukupuolielimistä"...
- heh heh...
heh he... kirjoitti:
Olen niin innoissani että sanat menee sekaisin.:) Tarkoitin siis "sukupuolielimistä"...
*Siis tämä on aivan h... palsta.*
Laita nyt limittii feikkari, vaikka kieltämättä muakin tuo huvitti...
Ehheeeh heh:" sukupuolielimistä"?:DDD *ai, tämä ei voi olla hyväksi ihmiselle*
Minä siis tein YHDEN lisäyksen. Sun sukupuolielin *heh heh..heeh* lisäykset olivat sitten sun, eli = jonkun toisen kirjoittajan, ei minun.
(Oikeasti.)
- ex monte
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298