olen miettinyt useasti että onko päivän selvää että mies tekee sellaisia palveluksia omalle tyttöystävälleen joita hän ei itse osaa,esim jos on tullut vika pesukoneeseen tai joku sähköhäiriö j.n.e.lista on pitkä.olen seurustellut avoimessa suhteessa 4.v ja poikaystäväni on sitä mieltä että en kiittele häntä.olenko ikuisessa kiitollisuuden velassa,jos hän on vaivautunut auttamaan minua.vai pitäisikö joka asiasta kiitellä joka kerta.olen tietenkin iloinen että hän auttaa minua,vaikka joskus saan kauankin odotella.Ja olenhan sen hänelle sanonut että kiva kun osaa auttaa.Ja minä tietenkin autan missä pystyn ja jos hän apua tarvitsee,mutta ei minua tarvitse kiitellä..olisi kiva kuulla muidenkin mielipiteitä tästä asiasta.
KIITOS VAI EI
5
803
Vastaukset
- vuoksi...
yhden pienen sanan sanominen voi olla niin ylivoimaista? Se yksi sana kertoo usein kaiken tarpeellisen: että olet kiitollinen avusta ja että kiva, kun toinen halusi taas auttaa... Miksi sitä ei voi sanoa?
Mielipiteeni on, että kiittäminen kuuluu kauniisiin tapoihin, eikä sitä tarvitse "pihdata" edes oman siipan kanssa. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 10 vuotta, ja kyllä kumpikin käyttää ko sanaa ; minä, kun mies on vaikka vaihtanut autooni öljyt ja mies, kun olen silittänyt hänen paitansa.- Samoin Kiitos
Juu, inhottavampaakin hommaa tekee mieluusti, kun tietää, että toinen arvostaa ja kiittää ääneen. Näin meilläkin on tapana, ja olenpa huomannut, että meillä autetaan auliisti puolin ja toisin, kun on se kiitos tapana näyttää ja sanoa.
- tapana sanoa
Samoin Kiitos kirjoitti:
Juu, inhottavampaakin hommaa tekee mieluusti, kun tietää, että toinen arvostaa ja kiittää ääneen. Näin meilläkin on tapana, ja olenpa huomannut, että meillä autetaan auliisti puolin ja toisin, kun on se kiitos tapana näyttää ja sanoa.
kiitos niinkin pienestä asiasta kuin jos avosiippa kaataa minulle kupposen kahvia!
- kannattaa antaa
aina kannattaa kiittää sen kun voi viedä vaikka mukanaa minne vaan ja sillä saa hyvää aikaseksi.
kokemyusta on ja se toimii aina. - aviomies
Ihmiset tarvitsevat huomiota, tärkeyden tunnetta ja positiivista palautetta. Ihmisille on tärkeää, että merkitsen jollekin paljon.
Koska suhteenne on avoin, niin poikaystävääsi kalvaa epäilys, että onko hän sittenkään KORVAAMATON sinulle. Hän yrittää miellyttää sinua ja saada sinut kertomaan, että poikaystäväsi menetys olisi sinulle suuri järkytys, jota toiset miehet eivät voi korvata. Hän tekee sinulle palveluksia ja odottaa, että sanot "kiitos, saan olla onnellinen kun minulla noin taitava poikaystävä. Ilman sinua en pärjäisi".
Se, että kiitoksen sanominen on sinulle vaikeaa kertoo siitä, että aistit, että asia on suunnilleen noin kuin kerroin. Ilmeisesti aristelet sanoa poikaystävällesi, että "tarvitsen sinua, enkä pärjää ilman sinua".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764