Pidä muru hauskaa kultasi kanssa..:)
Muru
14
1407
Vastaukset
- että pidä vain
hauskaa niin paljon kuin ikinä tahdot hänen kanssaan. Minun sydämeni syvyydessä on edelleen rakkaus sinuun eikä se muutu. Sitä ei kukaan minulta voi ottaa pois.
- sinusta minä tykkään
Älä ole huolissasi; se yksi mies on vain tiimikaveri - ei muuta. Meidän osastolla suurin osa on miehiä, joten käytännössä kaveeraamme ihan vain työkavereina ja puhumme työasioista. Mitään romanttista minulla ei ole meidän osaston miespuolisten kanssa, vaikka heidän kanssaan juttelenkin. Jos rajoittaisin juttelemiset vain naisiin, niin juttuseura jäisi vähäiseksi. Toivottavasti et arvele, että olisin kiinnostunut jostain muusta miehestä kuin sinusta. :) Jos pyytäisit lounaalle tai tulisit luokseni, tulisin mielelläni sinun kanssasi syömään. Ole huoleti, rakas. :)
- Timo the second
meidän aika tulee sitten kai sitten joskus, kun mä oon kiertänyt ensin Kalifornian, kaivanut kultaa meille pari harkkoa, ostanut talon, räjäyttänyt pankin, kiivennyt Mount Everestille, keksinyt uuden kulkupelin millä voi lentää tunnissa kuuhun ja toiminut 10 vuotta laskuvarjolentäjänä :(
- jotain ihan muuta
Toivottavasti tää ei oo sitä mitä luulen? Tai siis siltä ihmiseltä ketä luulen ja minulle tarkoitettu.....
- se toinen
jotain ihan muuta kirjoitti:
Toivottavasti tää ei oo sitä mitä luulen? Tai siis siltä ihmiseltä ketä luulen ja minulle tarkoitettu.....
Kyllä tämä on ihan sinulle tarkoitettu.
- mistä
se toinen kirjoitti:
voimme tietää?
- vastaus kysyjälle
mistä kirjoitti:
voimme tietää?
Sen tiedät siittä ketä rakastat ja kusetat,siinä samalla pelaat peliäsi muiden kanssa.Luuletko etten sitä ole jo pitempään tiennyt,siksihän en sinuun enään luota hitusenkaan vertaa.
- sille yhdelle miehelle
vastaus kysyjälle kirjoitti:
Sen tiedät siittä ketä rakastat ja kusetat,siinä samalla pelaat peliäsi muiden kanssa.Luuletko etten sitä ole jo pitempään tiennyt,siksihän en sinuun enään luota hitusenkaan vertaa.
rakastat, kusetat ja pelaat. Siis luottamus nolla sinun suhteesi. Älä siis tule enää hymyilemään ja teeskentelemään lähelleni. Kaiken olet jo pilannut. Ehkä joskus saatat katuakin.
- jotain ihan muuta
se toinen kirjoitti:
Ei siis ollut minulle tuo viesti tarkoitettu, kellonaika paljasti ettei kyse voi olla ainakaan samasta ihmisestä ketä ajattelin.
- muru...
jotain ihan muuta kirjoitti:
Ei siis ollut minulle tuo viesti tarkoitettu, kellonaika paljasti ettei kyse voi olla ainakaan samasta ihmisestä ketä ajattelin.
Kyllä' tämä oli ihan sinulle tarkoitettu.Kyllä tiedän tän pellenä pitämisen.
- jotain ihan muuta
muru... kirjoitti:
Kyllä' tämä oli ihan sinulle tarkoitettu.Kyllä tiedän tän pellenä pitämisen.
En usko että kyseessä nyt tosiaan on kyseessä se ihminen. Tai siis tiedän ettei ole. Joten mitä luultavimmin minäkään en ole se keneksi minua luulet..
- naisillesi vaikka joka hetki
sun haaremiisi en aio liittyä, vaikka tykkäisinkin kyllä susta. Oon sua tarkkaillut ja olet liian riippuvainen naistesi seurasta!
- se neljäs nainen
ehkä mekin pidämme vielä joskus hauskaa. Sitten kun uskallamme/haluamme taas puhua toistemme kanssa. Sitten kun se jää murtuu. Sitten kun..
- korviin, kaulalle ja poskille
, mutta älä vain suulle! Oon hirveen mustasukkainen susta. Ja tuun surulliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251