kyssäri: miksi te toiset naiset aina mainitsette noi pikkuvaimot? Kumpa teitä oikeasti tyydyttää: se, että saatte seksiä joltakin mieheltä vai se, että voitte pannessa ajatella, kuinka se pikkuvaimo nyt siellä itkeskelee miehen perään-mitäs ei antanut.. Veikkaanpa jälkimmäistä, koska siltä se aika usein kuulostaa..
Varmasti nimittäin on sinkkumiehiä, joilta saa hyvää seksiä/erinomaista seksiä-parempaakin kuin ukkomiehiltä, mutta eipä osaa taida kiinnostaa, koska siinähän menee se jännitys ihan pois. Kivempaahan se on itsetuntoa pönkittää toisen naisen miehellä, varsinkin jos se nainen tuppaa olemaan hyvännäköinen. Sitä voi sitten ajatella, että minä olen vielä parempi kuin mies kerta valitsi minut.
En ole pikkuvaimo, mutta välillä silmäilen tätä palstaa ja jotain tämän kaltaista olen rivien välistä lukenut. Mutta hei, jokainen nostakoon itsetuntoaan miten haluaa: kuka urheilulla, kuka opiskelulla, kuka työnteolla ja kuka varatuilla miehillä..
Toiset
6
690
Vastaukset
- miksi edes
vaivaudut kysymään kun olet noin valveutunut tässä asiassa ?
- huhuilee
En mä ainakaan minkään vaimokkeen itkuja mieti kesken seksin.Kyllä siinä on ihan muut asiat joista nauttia. Sitä paitsi...pidän vain kahdenlaisista miehistä..; kotimaisista ja ulkomaalaisista;
- itekkin
Kyssäriin vastaus: Seksi se on joka minua tyydyttää, olkoon mies varattu tai vapaa. En ajattele vaimoa ikinä. Kokeile itekkin joskus!
- että mitä sitä sitten
tulee ajatelleksi kun olemme yhdessä... ei ainakaan sitä pikkuvaimoa.
- kuvitellekaan, että
En voisi kuvitellekaan, että ex-varattu mieheni vaimo olisi pikkuvaimo. Siinähän pistäisin halvalla myös miestä.
Ei se ollut itsetunnon kohotusta.
Totuus ainakin meillä oli, että naiset olisivat tulleet paremmin keskenään toimeen kuin mitä narsisistimiehen kanssa, joka ei tule toimeen kenenkään kanssa.
Meidät molemmat kiedottiin sotkuihin, pääsin itse vaimon avulla ulos jutusta, mutta vaimo ei päässyt, koska se on paljon vaikeampaa. - Paitsi
että se itsetunto romahtaa vielä alemmas kun mies valitsee kuitenkin loppuviimein taas sen vaimonsa... Loputon noidankehä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996033
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774