Mikä baareissa soiva technobiisi?

----

Aika nopea biisi missä hakataan paljon rumpuja.
Menee jotenkin "titti-diddi-di, tidi-dididi-titti-diddi-di :D

53

28099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ti di di

      Se on se yks biisi joo...

    • haastetta tosta selityksestä ainakin löytyy...

      no juu, rumpuja ja muuta niin mieleen tulee:
      Safri duo - Played-a-live

    • miiiii

      Mulla tuli mieleen tällaiset biisit, olisko jompi kumpi näistä:

      1. Guru Josh project: Infinity
      tai
      2. K-system: Samba 69

    • vaikka niitä

      aivosolujas ja kävisit ensi kerralla siltä dj:ltä kysymässä?

    • jejjee

      No käytitkö yllämainittua vinkkiä ja kävit kysäsemässä? Ite varmaan kans nimittäin haen tota samaa biisiä :D

    • Jeeje

      Minäkin haluaisin tietää tämän biisin, jos nyt samaa haetaan. Ei ollut kumpikaan aiemmin ehdotetuista.

      • ---

        Ainakin tämä biisi mitä itse hain oli The Prodigy - Voodoo People (Pendulum remix)


      • Anonyymi
        --- kirjoitti:

        Ainakin tämä biisi mitä itse hain oli The Prodigy - Voodoo People (Pendulum remix)

        Kiitos!! Tällä löytyi etsinnässä ollut biisi vielä vuonna 2024 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!! Tällä löytyi etsinnässä ollut biisi vielä vuonna 2024 😂

        Wau! :D


    • SeppoSuomalainen

      Darude - sandstorm

    • naet.raedö
      • raver39

      • sdkjdfjjfkdlskjl

    • Arska1111

      Gigi D`Agostino- L´amour toujours

      • Anonyymi

        KIITOS!!!! v. 2022 ja tää pelasti päivän ku en tienny mikä yks biisi oli ja se oli just tää!! Mietin vaan että se menee jotenkin tittididii, tittididii :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS!!!! v. 2022 ja tää pelasti päivän ku en tienny mikä yks biisi oli ja se oli just tää!! Mietin vaan että se menee jotenkin tittididii, tittididii :D :D

        Odottavan aika on pitkä. Tässä fiilistelen vanhoja ja täähän on loistava!


    • Pitkätukka-68

      Eiks ne kaikki mee noin, ja kaikki on vielä ihan samanlaisia eli paskoja.

      • raver39

        Eli siis kuten heavy ja perusrock, joissa ei artisteja juurikaan erota? Vingutetaan kitaraa ja rääytään mikkiin?


      • rave.less

        Joo, ei se on eri asia. kato ne soittaa niitä soittiia. Tiätsä, musisoi.


      • eri.asia

        Konemusassa soitetaan aivoja mömmöllä ja melulla. Värähtelee hienosti.


      • Anonyymi
        raver39 kirjoitti:

        Eli siis kuten heavy ja perusrock, joissa ei artisteja juurikaan erota? Vingutetaan kitaraa ja rääytään mikkiin?

        Äitis rääky ja vinku


    • trololoooo

      Tähän n selkeesti Darude - Sandstorm

    • vittu.avoimuusniinku

      Vedät vaan piriä kolme grammaa (väh.), niin kyl sä sit tajuut. Muuten voit lähtee vittuun meidän bileistä. Paitsi jos sä tiät kuka sä oot, ja jos sä tiät et sä oot lisäksi aika kännis, tai sillee, vleheoghipu (/&%(/&%(&%¤

      • avarru

        Et vaan oo tajunnu. Kannabiksen vastustaja?


    • KalasaariJanne
    • moo.sez

      Kahdeksan vuotta myöhemmin... Eikä kukaan ole varmaksi tiennyt???

      MIKÄ? MIKÄ? MIKÄ TITTI*****DIIN BIISI TÄÄ ON !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

      AUUUUUARGH! Mä. En. Kestä. Tätä jännitystä, jos menee vielä ensi vuosikymmenelle!!!!

      Hepuli!

    • ffffffffffff
    • dre678

      tii tti diiddi ti ti diiddi diiddi id di

      • Skskwk

        Toi 9pm se varmasti on mikä aiemmin sanottiin


    • Brändön

      Oisko epic sax guy

      Veikaan Vaan että joo

    • tittittittiii
    • Mahdollinen
    • dcfvghjikljhgf
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Etin ite tätä biisii aika samoilla tahdeilla ku näin tästä meemin mut sit päädyin shazamiin


      • Anonyymi

        Jaa tää on tullu samana vuonna ku ensimmäinen kysymys


    • Anonyymi

      Cloria estefan conga

    • Anonyymi

      Dj playboy - backseat of my car! se löyty PERKELE VIHDOIN

      • Anonyymi

        Entiedä miksi kyseinen kappale on myös tuolla nimellä mutta oikea kappale on kylläkin Akcent - Kylie.


    • Anonyymi

      Itse olen yrittänyt etsiä Huge L - Sitten mennään kappaleen alussa kuultua viheltelyä. En tiedä kuvittelenko vain vai olenko todella kuullut kyseisen viheltely rytmin jossain muussa kappaleessa. Jos joku sattuu tietämään kyseisen rytmin alkuperän niin kiitos kovasti. Spotify versiossa viheltely alkaa noin 25s kohalla.

    • Anonyymi

      Hän saapui keskiyöllä (jne.)

      Haa-a-aa aa-a-aa aa-a-a-a! Haa-a-aa aa-a-a-a!

      Vähän vaikea kuvailla, mutta toivottavasti tuosta sai selvän.

    • Anonyymi

      Baareissa ei soi techno, siellä soi perus edm ja muu kaupallinen elektroninen musiikki

      • Anonyymi

        Better of alone!!!!!


    • Anonyymi

      Centuries

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pandora naked sun...?

    • Anonyymi

      Oma veikkaus on Scooter - How much is the fish. Vai selkiskö se jo?

    • Anonyymi

      DJ Orkidea - Tit Song (Jury Mix)

    • Anonyymi

      luulen : ahonkylän likat, temp sama, tai hilman polkka, tai takasin baariin kysymään mikäs toi oli <3 :D

    • Anonyymi

      Sandström.

    • Anonyymi

      Epic Sax - JR Serpent.
      Ihan saletisti oot ettiny tätä, kaikki vittuilijat voi haistaa💩🖕🏼

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe