Olen ihan hukassa. Seurustelin oman miehen kanssa kunnes tuli ilmi että hä ei enää tunne samoin kuin ennen.Halus olla kaveri jne.Päätettiin yrittää uudestaan.Olin ihan rikki haavat vaan syveni ja tiesin että se ero hetki koittaa joskus.Sain selville että hän oli työkaverinsa kanssa kävellyt käsi kädessä seuraavana pv kun hän jätti.Luottamus meni!
Hän lopetti sen naisen kanssa kaikki puuhat.
Kunnes mä löysin netistä ihanan miehen.Mieheni sai mut suuttumaan kun lupasi auttaa mua siivoomaan ja olemaan mun kanssa mut hän sitten lähti pelaamaan pokeria kavereitten kanssa.Sinä päivänä lähetin tekstarin että tavataanko.Välimatkamme oli 22km joten ei paljon.Vartissa olin siellä.Kun näin hänet ajattelin että noh ainakin on tekemistä tää ilta.Tiesin että tämä netti mies tunsi minun mieheni.Mutta siitä oli jo kauan kun he olivat kavereita.Toisena iltana mikko halusi nähdä kans.Katottiin madakascar leffaa.Mun pää oli tyhjä.Tulimme lähemmäs tosiamme kunnes huomasin että olin jo hänen kainalossa.Tunsin kuinka sydän hyppäsi.Mutta rakastin omaa miestäni ja luulin että mikko ei ole se oikea kenen kanssa haluaisin olla.2kk kesti mikon kanssa.Käyttäydyn kuin idiootti jotta hän jättäisi.En ollut vaan oma itseni en ollut päässy yli vanhasta ja roikkusin siinä.Aika kului ja huomasin että mä rakastin sitä miestä ajattelen yhä häntä.Ne kosketukset,sanat kaikki se oli mahtavaa.Hän uskalsi huutaa koko maailmalle että tykkää musta ja näyttää.Hän ei pelänny mitään että mitä kaverit ajattelee musta yms.Mitä taas mun mieheni teki hyvä ku uskalsi näyttää mua kavereille.En ole läski enkä mikään ruma ankanpoika.Tyypillistä maajussia ei riitä aika koskaan omaan naiseen.Aamulla 7-22 hän oli pellolla ja mä yksin.Ei me varmaan edes tunneta toisiamme muuten vaan asutaan ja nukutaan saman katon alla.
Nyt sitten tämä mikko oli löytänyt naisen.Satuttiin olemaan samassa baarissa ja kun näin hänet sydän pomppasi kurkkuun,tuli kauheen kuuma.Morjestin ja katselin hätääntyneenä että missä hä on.Lopulta näin että jonkun muun kanssa.Se repi mun sydämmen.Miten kertoa miehelle että olin väärä minä ja pilasin kaiken tahallani?Voiko sen korjata?Asutaan aika lähekkäin mutta en uskalla kertoa hänelle mitään vaikka tekee mieli koskea häneen ja halata ja sanoa että Mä rakastan sua!
Onko menetetty tää mies?Miten te toimisitte mun nahoissani?Tajusin vasta menetettyäni että rakastan sitä miestä!
Mikkoseni
Enusko
0
327
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764