Olen ollut aikoinani erittäin ujo - lähes sairaalloisen syrjäänvetäytyvä 'loner' mutta esim nykyisen vaimoni iskin kadulta ja netistä saan myös pimpppiä ja heidän kansssaan 'joudun' juttelemaan puhelimessa ja heittämään 'läppää' - en pidä 'läpän' heittämisestä koska se on minusta epäälyllistä mutta mitäpä ei naisen saamisen eteen tekisi!
Ujosta kehkeytyi panomies
7
6922
Vastaukset
- justjoo....
Eipä tainnut olla kummoinen poka toi sun vaimos kun pitää "pimppiä" etsiä netistä. Epä-älyllistä, hitsi mikä sana, kiitos nauruista.
- pojanmulkku
samma på svenska
- Dark_Raven
tuosta ei vain olisi kehittymässä paha tenniskyynärpää;))
- Tri. B. Nordlund-Kauha
Olen samaa mieltä. "Läpän heittäminen" on todella epääääääällyllistä, sinun tekstistä sen sijaan, sinun tekstistä ei epäääääälyllisyyttä löydä hakemallakaan.
- joo o
oot aika nolo huoh ei voi muuta sanoo :/
- Sadomies
Että semmottii tällä kertaa....
- Pano,(s),(stus)mies
Panomies on aina panomies. Jopa armeijassa. Vaikkakin panomies saattaa siellä olla myös panosmies, panostusmies tai painostajamies. Mutta hän on silti aina panomies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872