...kanssa päivärahojen takia silloin tällöin vähän ravistellaan. Asialle kansalaiset eivät mahda mitään. Poliitikoilla niinkuin kaikilla muillakin oma etu ajaa kaiken ohi.
Hyvä, että kansanedustajien kieroilu asumisensa...
4
250
Vastaukset
- monoggeli
Erittäin hyvä avaus ja laajempaakin keskustelua herättänyt aihe. Mielenkiintoista onkin nähdä mimmoisen ketjun aihe poikii. Meikä pitää tänään leediä, joten hyvää jatkoa alkaneelle päivälle.
Jos minä olisin työaikanani viilannut työnantajaani silmään ja kuitannut vilpillisesti isompaa tiliä, niin olisin kai saanut potkut tai vähintäänkin kovat nuhteet. Luottamus olisi mennyt.
Verottaja on raaoin ottein jälkiverottanut noita kiinteistövälittäjiä vilpillisistä matkakorvauksista.
Pelkään pahoin, että kansanedustajat ovat tässäkin rikkeessä lain yläpuolella- Epäkohta
Kyllä on kieroa meininkiä. Kansanedustajan olisi itse pitänyt oikaista epäkohta, kun näkee sen. Johan sokea Reettakin ymmärtää asian olevan virheellinen ja toki korjattavissa. Mutta nämä politiikot vain pyörittelee silmiään ihmeissään- katalaa sakkia.
ja ajatelkaas ,kun me ihan itse valitaan joukostamme sinne graniittilinnaan edustajat,jotka hetsilleen taitavat muuttua omia etujaan kovasti ajaviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58751
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109742- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla201532- 40516
- 70496
- 50494
- 22484
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82453Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36450