No tulipa aamulla kysely.Joskus hengailin tämän miehen kanssa.Oikeastaan meillä oli vain vapaa suhde jossa seksi pääasia ja todella toimiva.Vähän ihastuinkin mutta....Nyt hän naimisissa ja elämä ei oikein luista.
Soitti minulle aamulla ja ehdotti että alkaisin hänen salarakkaaksi.En haluaisi loukata hänen vaimoaan mutta itse vapaa ja ajatus seksistä hänen kanssaan saa kosken kuohumaan.Mikähän on yleensä ihmisten mielipide tällaisesta.Itse päätökseni teen mutta ihan vain keskusteluna mitä mieltä??????
Salaisestikko????
19
477
Vastaukset
- mr orange
Onko hän ministeri tai muu julkisessa asemassa oleva henkilö? Viime aikoina mediassa liikkuneiden juttujen mukaan ei kannata yrittää rahastaa juorulehtiä niillä suhteilla. Tältä mieheltä saat varmemmin taloudellsita etua. Jos hyvin pelaat korttisi ehkäpä pääset linnan juhliin.
- Kerran jo ..........
Kuule ihan tavallinen tallaaja niin ku minäkin.Ei mitään hätää että lehtiin pääsisin.Korkeintaan paikallisen pienen lehden tekstiviestipalstalle jossa hänen aviovaimo kiittää KAUNIISTI mitä olen saanut aikaan.Ei näiltä main jukkiksia löydy täältä peräkylästä.::)))
- sögljkfsd
Salarakas on melkein kuin oikea vaimo. Mutta valitettavasti olet tainnut nähdä unta, ei tuollaisia kysellä aamulla, vaan aamuyöllä, tunnin ajan valomerkin jälkeen (n. klo 03.30-04.30).
- Kerran jo ..........
Se on varmaan sinun tapa.Kännissä ei tuollaisia kyselyjä pidä tehdä.Nämä tulee ajatella ennen kun kysyy.Sinä et ajattele järkevästi näköjään.Se olisi sinulle sit vain yhen yön juttu josta aamulla luikkisit pois voi voi sinua kasva aikuiseksi .
- sögljkfsd
Kerran jo .......... kirjoitti:
Se on varmaan sinun tapa.Kännissä ei tuollaisia kyselyjä pidä tehdä.Nämä tulee ajatella ennen kun kysyy.Sinä et ajattele järkevästi näköjään.Se olisi sinulle sit vain yhen yön juttu josta aamulla luikkisit pois voi voi sinua kasva aikuiseksi .
Sinähän se privaattihuoran hommista olit kiinnostunut, en minä.
- Kerran jo ..........
sögljkfsd kirjoitti:
Sinähän se privaattihuoran hommista olit kiinnostunut, en minä.
Lueppa alku uudestaan.En ole sanonut alkavani mihinkään mutta muistot tuo aina mieleen monia asioita ja hyvän panonkin.Jos ajattelet noin niin maailma on täynnä Huo......a.Voi olla että vielä joskus itsekin olet samassa veneessä jos joku sinuun edes ihastuu(sori).Asioita pitää miettiä pitkällä tähtäimellä ja siksi en minäkään mitään päätöksiä hätiköidysti tee :)))
- sögljkfsd
Lueppa alku uudestaan.En ole sanonut alkavani mihinkään mutta muistot tuo aina mieleen monia asioita ja hyvän panonkin.Jos ajattelet noin niin maailma on täynnä Huo......a.Voi olla että vielä joskus itsekin olet samassa veneessä jos joku sinuun edes ihastuu(sori).Asioita pitää miettiä pitkällä tähtäimellä ja siksi en minäkään mitään päätöksiä hätiköidysti tee :)))
"Lueppa alku uudestaan.En ole sanonut alkavani mihinkään"
En väittänyt, että olisit alkanut mihinkään, totesin vain, että olit kiinnostunut sellaisesta.
"Jos ajattelet noin niin maailma on täynnä Huo......a."
Ei maailma ole niitä täynnä, ainoastaan roskamedia.
"Voi olla että vielä joskus itsekin olet samassa veneessä jos joku sinuun edes ihastuu(sori)."
Ei voi olla. Siihen voin itse vaikuttaa. - Kerran jo ..........
sögljkfsd kirjoitti:
"Lueppa alku uudestaan.En ole sanonut alkavani mihinkään"
En väittänyt, että olisit alkanut mihinkään, totesin vain, että olit kiinnostunut sellaisesta.
"Jos ajattelet noin niin maailma on täynnä Huo......a."
Ei maailma ole niitä täynnä, ainoastaan roskamedia.
"Voi olla että vielä joskus itsekin olet samassa veneessä jos joku sinuun edes ihastuu(sori)."
Ei voi olla. Siihen voin itse vaikuttaa.Jokainen elää elämänsä niin ku parhaaksi katsoo.Lopussa sanoin että itse päätöksen teen joten eikös se ole sitä että minäkin ITSE vaikutan päätökseen.:)Huorittelu on huonoa itsetuntoa.Kukaan ei sellaista halua et varmaan itsekkään jos olet nainen ja jos olet mies et varmaan halua olla yleinen pukki:)))))
- moiseen,,
Et halua niitä sotkuja mitä se toisi tullessaan, ja jos mies olisi pitänyt sinusta ja sinä hänestä miksi ette menneet yhteen jo eka kerralla.
- Kerran jo ..........
Monien sattumien summa .Elämä on välillä vain niin vaikeaa.Kaikkea ei voi saada .Jos olisi ollut mahdollisuus niin en kai tällaisessa jamassa nyt olisikkaan.
- scale
Sä alat siihen kuitenkin sen takia, että haluut enemmän. Mies lähtee siihen sen takia, että se haluu panna. Teidän tarpeet ei kohtaa, joten tuloksena on kunnon ihmissuhdesoppa ja murhetta kaikille osapuolille.
En mä sitä tarkoita, että sä olisit rikkomassa mitään mikä olisi vielä ehjää. Niiden suhde on jo paskana, teet sä niin tai näin. Jos se ei petä sun kanssa, niin se ettii panonsa muualta. Tarkotan lähinnä sitä, että sä vaan rikot ittes.
Sitten on eri asia, jos säkin olet ettimässä pelkkää panoa. - vänkyrä-nainen
vastasikin jo ihan mun sanoin. Niiden suhdehan siis on jo hajalla. Mä itse tuossa tilanteessa punnitsisin saanko tuosta "suhteesta" enemmän kuin mitä mulla on menetettävää ja sen perusteella tekisin päätöksen. Mulla olisi kuitenkin oltava pitkäaikaiset vahvat tunteet siihen mieheen, sillä muuten en pystyisi enkä haluaisi seksiä sen kanssa. Ihmettelisin kyllä varmaan miksei mies jätä naistaan ensin.. Sillä tarvisi olla hyvä syy. Yhteiset lapset ei mulle ainakaan ole riittävä peruste.
- Kerran jo ..........
Siinäpä se kun on sellaisia juttuja jonka takia ei voi . En voi niitä täällä alkaa kertomaan. Sen sanon että se liitto tulee loppumaan mutta aika tekee tehtävänsä.Kun näin sitten tapahtuu voidaan olla avoimesti yhdessä.Jollakin tapaa tämä mies niin ku varaa jo minut joka tuli äsken selväksi kun syitä kuuntelin häneltä. Ikäviä asioita mutta joskus jokaisen kohtalo :(
- scale
Siinäpä se kun on sellaisia juttuja jonka takia ei voi . En voi niitä täällä alkaa kertomaan. Sen sanon että se liitto tulee loppumaan mutta aika tekee tehtävänsä.Kun näin sitten tapahtuu voidaan olla avoimesti yhdessä.Jollakin tapaa tämä mies niin ku varaa jo minut joka tuli äsken selväksi kun syitä kuuntelin häneltä. Ikäviä asioita mutta joskus jokaisen kohtalo :(
aina noin helposti tohon retkuun?
Tai kyllähän mä sen tiedän, te haluatte uskoa noin ja lopulta uskotte siihen itsekkin.
Jos joku oikeesti haluaa irti paskasta suhteesta, niin sehän lähtee siitä heti, eikä vasta sitten kun on saanut pari käytännön asiaa ensin järkättyä. - vänkyrä-nainen
scale kirjoitti:
aina noin helposti tohon retkuun?
Tai kyllähän mä sen tiedän, te haluatte uskoa noin ja lopulta uskotte siihen itsekkin.
Jos joku oikeesti haluaa irti paskasta suhteesta, niin sehän lähtee siitä heti, eikä vasta sitten kun on saanut pari käytännön asiaa ensin järkättyä.on sokea.
Niin.
Sitä uskoo, mihin haluaa uskoa ja ei usko sellaiseen, jota ei halua uskoa. - lkhjsfah
vänkyrä-nainen kirjoitti:
on sokea.
Niin.
Sitä uskoo, mihin haluaa uskoa ja ei usko sellaiseen, jota ei halua uskoa.saisikin sen miehen lopulta "itselleen". Silloin tietäisi varsin hyvin, että miehellä ei ole ainakaan mitään salarakkaiden pitoa vastaan, jos kotona on tylsää tai ikävää. Siitä taas seuraa mustasukkaista kyttäämistä ja riitoja, riidoista pettämistä ja hups, taas kerran käy hassusti...
Ei tuohon kannata ruveta eikä sen miehen kanssa muutenkaan ikinä millekään. Salarakkautta etsivä mies mies on todistanut olevansa epäluotettava jo ennen suhteen alkua. Luottamus on jo menetetty, vaikkei sitä ole ehkä tajuttu. Jos se mies haluaisi olla luotettava, hän eroaisi ensin ja sitten vasta etsisi uutta seuraa, mielellään sitäkin vasta sitten kun on selvinnyt eron yli. - vänkyrä-nainen
lkhjsfah kirjoitti:
saisikin sen miehen lopulta "itselleen". Silloin tietäisi varsin hyvin, että miehellä ei ole ainakaan mitään salarakkaiden pitoa vastaan, jos kotona on tylsää tai ikävää. Siitä taas seuraa mustasukkaista kyttäämistä ja riitoja, riidoista pettämistä ja hups, taas kerran käy hassusti...
Ei tuohon kannata ruveta eikä sen miehen kanssa muutenkaan ikinä millekään. Salarakkautta etsivä mies mies on todistanut olevansa epäluotettava jo ennen suhteen alkua. Luottamus on jo menetetty, vaikkei sitä ole ehkä tajuttu. Jos se mies haluaisi olla luotettava, hän eroaisi ensin ja sitten vasta etsisi uutta seuraa, mielellään sitäkin vasta sitten kun on selvinnyt eron yli.Tuokin "neuvosi" alkaa tuntua menettäneensä hohtonsa, kun tota samaa on niinkauan paasattu. Mäkin olen hokenut monesti jollekin tota samaa 'ohjeistusta', vaikka tuskin itsekään oon vakuuttunut et tuo on absoluuttinen totuus - koska mä en näe asioita noin mustavalkoisina.
- xxxxxxxxxxxxxxxx
Älä ihmeessä ryhdy hyväksikäytetyksi, sithän salarakas on. vaimo on aina etusijalla ja salarakas pelkkää leikkimistä varten. vaikka ajattelisit että sulle riittää hauskanpito, niin mitäs sitten jos satutkin rakastumaan ja joudut kuitenkin olemaan aina kakkosena.
Suotta sekottaisit elämäsi ja pääsi. Pääset helpommalla kun pysyttelet vapaissa miehissä. ja onhan siinä se moraalipuolikin, loukkaisit hänen vaimoaan ja toimisit petollisesti. Salarakas-suhteessa kun molemmat ovat petollisia ja epärehellisiä. Ehdotus kertoo myös paljon negatiivista sen miehen luonteesta - itsekään et voisi koskaan luottaa häneen. mieleen tuli, että joku tai jotkut satuttaa itsensä tuossa vielä pahasti. Ihmisiä ja tilannetta tuntematta on tietty vaikea kommentoida sen tarkemmin, mutta itse jättäisin miehen setvimään suhteensa kuntoon ja ehkä sen jälkeen katsoisin mihin tilanne kehittyy.
Mies on toki vastuussa omasta suhteestaan, mutta siitäkin huolimatta syyllisyys miehen vaimon loukkaamisesta saattaa nousta yllättävänkin suureksi, joten kannattaa harkita onko pelkäksi salarakkaaksi ryhtyminen sen arvoista, että on valmis lähtemään mukaan tuohon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764