Nykyisessä työpaikassani olen todennut ettei kehenkään voi luottaa.
Työnantaja on narsisti, joka olettaa että kaikki elävät vain häntä varten, ja että työntekijät asettavat hänen yrityksensä oman perheensäkin edelle. Kaikki tulevat sairaslomillaankin töihin, kun kukaan ei jaksa enää kuunnella sitä nipotusta ja kiukuttelua minkä tämä pomo pitää (näin siis pääsee työntekijä helpommalla), tosin tästä huomauttelevat jo asiakkaatkin, joka ei kyllä pomoa mitenkään hetkauta.
Työnantaja täyttelee työntekijöiden nimissä papereita ja sitten kun on jäänyt tästä kiinni, niin huutaa itku silmässä, kuinka häntä on loukattu ja hypitty hänen ylitseen.
Työkavereiden kohdalla olen kuunnellut näitä heidän ongelmiaan ja kuinka pomo on käyttäytynyt tosi törkeästi heitä kohtaan ja olen ollut osaa ottava ja yrittänyt auttaa. Mutta nyt, kun minun kohdallani työnantaja valehteli ja huijasi (asia menossa tutkintaan liiton puolesta), eipä löydy työkavereilta (yhtä lukuunottamatta) tukea. Nyt kun heillä itsellään menee suht hyvin tämän pomon kanssa, eivätkä halua joutua samanlaisen käyttäytymisen kohteeksi, niin hoetaan vaan, että "joo-o, tää on tosi vaikee tilanne...". Ihan siis nuoleskellaan työnantajaa, eikä haluta tukea sitä yhtä joka kärsii koko työyhteisön puolesta.
Ite oon tosi pettynyt näihin ns. työkavereihin, kyllä tässä luottamus karisee muihin ihmisiin ihan totaalisesti. Olenpa oppinut sen, etten enää ikinä puhu kaikkien puolesta jos työpaikalla ilmenee ongelmia, pidän vaan huolen omista eduistani.
Miten tätä jaksaa...
3
831
Vastaukset
- minä sain haukut
Maailma on nyt tätä ja ihmiset toinen toisilleen susia.
Meillä töissä pilkattiin, ivattiin erästä ja hän lopulta sai potkut, aiheettomasti mielestäni.
Vaan puolustin häntä viimeiseen asti vaan mitä teki hän?
Hän meni työnantajan pakeille haukkui minut ja väitti että kaikki (kaksi) sairauslomaanikin oli muka petosta ja muka lomailin ulkomailla.
Ei pidä paikkaansa, mutta opin minäkin etten ikinä enää puolusta kuin sitä joka katsoo peilistä. - pirun ammattiriitelijät
sinä olet siis leikkinyt luottamusmiestä ja "kuunnellut muiden huolia", toivonut saavasi valtaa, ja petyit kunmuut nbäkivät lävitsesi.
ihan kuten alla kirjoittajakin.
totta, te pahat saitte palkkanne.- ay-akka
Miksi ihmeessä alistua tällaisten "diktaattorien" pompotteluun ???
Jos et satu tietämään, niin työntekijöillä on myös oikeutensa. Niiden oikeuksien vaatiminen ei ole mikään luottamusmiesleikki. Typeryyttä ja pomon nuoleskelua on se, jos suostut kaikkeen siihen mikä on vain työnantajan edun mukaista.
Ja toiset nyt saattavat olla vain niin inhimillisiä, että oikeasti ja aidosti kuuntelevat muiden huolia ja yrittävät auttaa. Ei sillä ole mitään tekemistä vallan havittelun kanssa.
Itse ilmeiseti olet työpaikallasi niitä kärkkäitä selän takana arvostelijoita, joka mielistelee pomoa. Näitä reppanoitahan nää tällaiset työnantajat sitten viilaa linssiin mennen tullen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774