tuholaishyönteisiä vastaan? Tiedättekö alkuunkaan mitä kaikkia kutsumattomia vieraita teidänkin kodeissanne voi olla?
Voittaako
9
142
Vastaukset
- nukkumassa :
anoppi enkä varmasti ollut kutsunut
- hgdfhgd
krapula-aamu siis. Muistatko illasta yhtään mitään?
- afdsgve
"Tiedättekö alkuunkaan mitä kaikkia kutsumattomia vieraita teidänkin kodeissanne voi olla?"
Täytyy myöntää, etten, mutta tämä on niin suuri asunto, ettei minulla ole edes tietoa kaikista käytävistä, saleista ja huoneista. Joku sanoi, että eteläisessä siivessä 6. kerroksessa majailis outoa porukkaa ja itäsiivessä moottoripyöräjengi ja jotain sirkusväkeä, mut en tiedä. Ei minulla ole aikaa tehdä katsomaan päivien reissua ainakaan ennen kesää. - scale
jossa sanottiin, että "myymälävaras syö kotonasi" mulla on alkanu tuleen sellainen fiilis, että siellä on syömässä muitakin.
Mutta hyönteisistä ja öttiäisistä, miksikä niistä pitäisi päästä eroon, nehän on eläneet ihmisen kanssa jo historian aamuhämäristä asti.- naisella hiukan eri asia.
Mieti, jos naisesi kallisarvoisin minkki- tms.turkki joutuisi jonkun kuoriaisentoukan nakertelemaksi. Ei varmaan tuntuisi kovin kivalta.:(
naisella hiukan eri asia. kirjoitti:
Mieti, jos naisesi kallisarvoisin minkki- tms.turkki joutuisi jonkun kuoriaisentoukan nakertelemaksi. Ei varmaan tuntuisi kovin kivalta.:(
mikäli itse saa maksaa sen uuden turkin.
Visa-kortti huutaisi tuskasta.- scale
naisella hiukan eri asia. kirjoitti:
turkiksia. Eikä tule.
yhteiskunnan päättäjät ovat jo nostaneet kätensä pystyyn asian suhteen.
Eivät enää aikaan ole välittäneet, kuinka kesäisin kärpäset pörräävät ihmisten riesana.
Itikat ja muut verenimijät ovat veroministeriön erityisessä suojeluksessa.- uk-ko
Eikä me olla kauhian huolissamme. Jos en näe niitä, niitä ei ole olemassa.
Kevään korvalla mulla lähtevät ainakin sokerimuurahaiset liikkeelle. Tappelen niitä vastaan sitten, kun kömpivät pesistään.
Hiiri asustaa mun ulkoseinässä. Loukutan sen sitten, jos se löytää tiensä sisätiloihin.
Sokeritoukat saavat puolestani asustella rauhassa vessan lattiakaivossa.
Enpä ole muita sitten nähnytkään: ne on juuri niitä, joita ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318