poikamaiset...

dana k

Mulla on nykyään ihme fiksaatio poikamaisiin miehiin. Ennen olin hulluna itseäni vanhempiin, suht lihaksikkaisiin ja karismaattisiin köriläisiin... Nyt olen huomannut että nykyään sellainen hoikka, poikamainen söpöläinen vie jalat alta... Ehkä se menee niin että nuorempana haluu vanhempaa ja siten jossain vaiheessa se kääntyykin päinvastoin...? :D

11

1526

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minua ei ole

ikinä kiinnostanut jotkut vanhat ukot. Hyi olkoon!

• what???

• tuo :)..

• kuka pelle

• nimmari-
        kuka pelle kirjoitti:

tuossa vastasi puolestani mut ei todellakaan.

Opettele käyttämään samaa nimimerkkiä keskustelun aikana niin ei tule väärinkäsityksiä!

• annelii.

Voi olla juu...;)

• poikamainen 26v mies

Minusta kiinnostuvat joko noin 20v tai 35v naiset. Miksei omanikäisiä tai edes 30v naisia kiinnosta? Ihan mielenkiintoisia naisia ei siinä mitään mutten usko ikäeron takia pidemmän suhteen onnistumiseen ja olen jatkanut etsimistä.

• ajtaas

Laitoin deittiin ikähaarukan 23-29 vuoden alussa. Nyt vuoden lopussa kiinnostuneet naiset ovat olleen 17-20 ja 34 . Elikäs 10 vuotta nuorempia tai yli 5 vuotta vanhempia.

Kait täs tarttee ootella 5 vuotta ja sit kattoo olisko noi nuoremmat aikuistunu tai omanikäset sillon kiinnostunu...

• ghfhjgjg

...että me poikamaisetkin kelvataan jollekin :) Yleensä näistä keskusteluista välittyy sellainen kuva, että miehen pitää näyttää raavaalta ja miehekkäältä että kelpaa... mutta hyvä, että makuja on monia.

• vai miehen vaihdevuodet?

Sopiva sekoitus poikamaisuutta ja miehekkyyttää, mutta mikään äijänköriläs ei saa olla! Kaiken yli jyräävät ja oikuttelevat jäärät ovat kammottavan alkeellisia, mutta valitettavan yleisiä yli 30v. sukupolvessa!

• ajtaas

Näytän noin 21-23 vuotiaalta vaikka olen 29 vuotias. Kasvoissakin on joitain femiinejä piirteitä jotka korostavat poikamaisuutta.

Nyt on jo pariin otteeseen tullut 35 vuoden molemmin puolin olevia naisia ehdotteleen sen verran suoraan että puna nousee naamalle.

En oikein tiedä mitenkä reagoida noihin mutta heillä tuntuu olevan vastaukset valmiina. Jotenkin vaan tulee sellainen kuva päähän jossa kaljuuntunut kalja maha tähtää minua haulikolla kun ylitän ruusupuskaa housut kädessä.

---

Sitten on kyllä kirjotuksia liikkeellä että vanhemmat naiset (30 ) ovat parempia sängyssä. En osaa sanoa itse mutta tuntuu nuorten miesten keskuudessa olevan vahva uskomus. Jotkut vanhemmat ystävättäret ovat asiaa naureskelleet tyyliin "poikaset etsivät äiti hahmoo".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6003
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe