Olen menossa reduktioplastiaan ja sairaslomaa tulee se 4 vkoa. Mietiskelin tuota saikkutodistusta, mitä noihin plastiikkakirurgin todistuksiin laitetaan? Kun meillä palkoissa on töissä varsinainen lörppö kana, joka luultavasti mielin kielin laulaa sairaslomani syyn kaikille kuuntelemaan kykeneville lähes kolmellesadalle miehelle, jotka töistä löytyy.....
Sairaslomatodistukseen
9
1394
Vastaukset
- MinttuMaria
Pyydä lääkäriä laittamaan diagnoosi koodilla. Ei ainakaan näy suoraan mistä kyse. Ja sairauslomatiedothan on ehdottoman luottamuksellisia, salassapidettäviä asioita joiden vuotamisesta voi tulla oikeudellisia seuraamuksia jos niin päätät. Ei tuommoisen ihmisen pitäisi olla missään tekemisissä luottamuksellisten asioiden kanssa, joka menee tiedottamaan ne kaikille.
- qummituc
Koodi ei auta yhtään googlettamalla löytyy sivu missä on kaikki diagnoosien koodit, siis ihan kaikki.
Miten tuollainen lörppö voi/saa olla tehtävässä, jossa pitää toimia luottamuksellisesti. Jos joku levittää tietojasi pitkin firmaa, niin yhteys liitton ja asia eteenpäin. - qummituc
qummituc kirjoitti:
Koodi ei auta yhtään googlettamalla löytyy sivu missä on kaikki diagnoosien koodit, siis ihan kaikki.
Miten tuollainen lörppö voi/saa olla tehtävässä, jossa pitää toimia luottamuksellisesti. Jos joku levittää tietojasi pitkin firmaa, niin yhteys liitton ja asia eteenpäin.Lisään vielä linkin, josta löytää kaikki koodit sairauksille.
http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/tervh/thpal/hoitoonpaasy/index.htx.i242.pdf - (onneksi)
qummituc kirjoitti:
Lisään vielä linkin, josta löytää kaikki koodit sairauksille.
http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/tervh/thpal/hoitoonpaasy/index.htx.i242.pdfTuolla antamallasi linkillä löytyy sellainen versio josta käytännössä pitää tietää diagnoosin nimi, eikä tuossakaan ole kaikkia. Kokeilin etsintätoiminnolla hakea leikkaukseni koodia (kirjaan aina sen enkä selväsanaista selostusta jos jossain sitä kysytään, koska koen tiedon arkaluonteiseksi). Ainakaan hakutoiminto ei löytänyt kyseistä koodia tästä asiakirjasta. Olen joskus löytänyt linkin KAIKKIIN koodeihin josta tarkistin mm. nämä omat leikkausteni koodit, olen vain hukannut kyseisen linkin.
- kävin
ite viime viikolla samassa operaatiossa ja saikku todistukseen tuli tosiaan vaan se koodi. ei kummempia. Ja totta, noi on luottamuksellisia tietoja kyllä ..tsemppiä operaatioon :)
- palkkapulma
Jossain viestissä luin, että näistä operaatioista ei sairasloman ajalta mukamas maksettaisi palkka. Onko asiassa jotain perää ??
Tarkoitan siis, että sairaslomalla saa olla kun on se sairaslomatodistus, mutta että työnantajalla ei olisi palkanmaksuvelvollisuutta. Itse pitää kelasta hakea korvaustako?
Tietääkö joku, että meneekö vakuutuksen piikkiin mitään (sairauskuluvakuutukset). - meillä ainakin
palkkapulma kirjoitti:
Jossain viestissä luin, että näistä operaatioista ei sairasloman ajalta mukamas maksettaisi palkka. Onko asiassa jotain perää ??
Tarkoitan siis, että sairaslomalla saa olla kun on se sairaslomatodistus, mutta että työnantajalla ei olisi palkanmaksuvelvollisuutta. Itse pitää kelasta hakea korvaustako?
Tietääkö joku, että meneekö vakuutuksen piikkiin mitään (sairauskuluvakuutukset).saa normaalin palkan saikun ajalta. Ehkä se on puljustakin kii..
- on terveydellisistä...
palkkapulma kirjoitti:
Tietääkö joku, että meneekö vakuutuksen piikkiin mitään (sairauskuluvakuutukset)....syistä tehtävä (kuten rintojen pienennys kai usein on), niin silloin sairasloma-ajan palkka maksetaan. Jos kyse on ulkonäöllisistä syistä tehtävästä toimenpiteestä, niin tietenkään työnantajalla ei ole velvollisuutta maksaa sairasloma-ajan palkkaa.
- Samperiina
palkkapulma kirjoitti:
Tietääkö joku, että meneekö vakuutuksen piikkiin mitään (sairauskuluvakuutukset).Sairauskuluvakuutuksissa on yhtiökohtaisia eroja,ja niidenkin sisällä vielä samasta yhtiöstä , riippuu sitten milloin otettu vakuutus. Aika nihkeetä on plastiikkakirusgisista operaatioista maksu noin yleensä. Löytyy ihan suoraan vakuutusyhtiön sopimusehdoista.
Yleensä ei korvaa siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760