kertokaa mulleonko oikein jos mies on tutustunut baarissa baari työn tekijään,likkaan(joka on miestäni 10v nuorempikin!) ja he pelaavat netissä samaa peliäkin ja juttua siitä kuulemma piisaa.sain tietää että he kirjottelet jo mesenkin kautta toisilleen ,facebookin kautta myös. epäilen kovasti että mieheni on siitä teinistä(19v) kiinnostunut .oli tälle muijalle kirjotellu että joo on se omasta mielestään hyvännäkönen muija jne. eikö se ole jo outoo että tarvii tuollaisia kirjotitella.me ollaan kyllä kskustelutmieheni kanssa tämä asia ja sanoo että se ei merkannu mitää kun tämä muija oli itteensä alkanu sanoon itteensä rumaks ja sen takia oli noin kirjottanut tälle. mua raivostuttaa että sen tarvii pitää mitäää yhteyksiä siiihen ämmään.ymmärtäisin että olisi oikeesti joku vanha kaveri mutta tämä on joku uus muka kaveri.sanoin miehelleniettä joko valittee mut tai sen muijan.että lopettaa kirjottelemisen,mutta ei käynyt..nyt pohdinkin tosissani että otan kamani ja lähen koska tiedän että se vaivaa mua koko ajan mitä mies hommaa/kirjottelee sen kans netissä.mies ei ole siis koskaan pettänyt minua.olemme kuin paita ja peppu mutta kun tykkää käydä siellä baarissakin missä tämä muija on hommissa...tiedän että mies rakastaa mua jne mutta silti ISO epäilys kalvaa mieltäni koko ajan.mies sanoo että hän olisi lähteny meidän suhteesta jos olisi halunnut ja ei kuulemma ole ollut mitään sen kans..argh sekoan..mulla varmaan on itellä paha mustasukkasuus vaihe ja luottamus pula....ollaan jo oltu 6 v yhessä ja pari lastakin meillä on...
kirjottakaa mielipiteitänne ja omia kokemuksia mulle!!!kiitos jo etukäteen =)
mitä ihmettä??
3
663
Vastaukset
- kuuvalkea
Periaatteessahan ei pitäisi olla kauhean väärin jos jonkun kanssa juttelee netissä tai muuten, jos sen voi tehdä aika avoimesti, salailematta. Jokin kuitenkin on sinussa vastareaktion herättänyt ja mielestäni välittävä puoliso voisi vähentää sellaisia jutteluita joiden huomaa toista häiritsevän.
Kannattaa kuitenkin vähän tarkkailla sitä puuttumiskynnystä. Jos toinen kokee tulevansa ojennetuksi ilman varsinaista syytä, saattaa hän kokea olevansa mustasukkaisen vankina.
Muistakaa välillä tehdä jotain kivaa yhdessä, menette vaikka johonkin eri baariin! :o)- janna83///
kyllä se on ollut salaista se kirjottelu! ja mies sanoo että sen takia ei muka ole mulle kertonut etten saisi muka kilareita.jos se muka on pelkkää kaveruutta miksi se kirjottelee niin flirttailevia viestejä tälle likalle?!!! mä en vaan ymmärrä...
mä olen kysynyt suoraan onko siinä jotain parempaa kuin mussa ,kuulemma ei.ja ei ole kiinnostunut tästä kuulemma...mutta silti en ole vakuuttunut. tekee toista ja sanoo toista... - kuuvalkea
janna83/// kirjoitti:
kyllä se on ollut salaista se kirjottelu! ja mies sanoo että sen takia ei muka ole mulle kertonut etten saisi muka kilareita.jos se muka on pelkkää kaveruutta miksi se kirjottelee niin flirttailevia viestejä tälle likalle?!!! mä en vaan ymmärrä...
mä olen kysynyt suoraan onko siinä jotain parempaa kuin mussa ,kuulemma ei.ja ei ole kiinnostunut tästä kuulemma...mutta silti en ole vakuuttunut. tekee toista ja sanoo toista...Flirttailu ja salailu on tosi ikävä yhdistelmä. Kyllä jokaisen täytyy ymmärtää että sellainen herättää toisessa mustasukkaisuutta, siis terveellä tavalla. Teidän pitää pystyä sopimaan pelisäännöt ihan rauhallisin sanankääntein. Ei parisuhteessa elävä voi käyttäytyä kuin sinkku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724847
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724644Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv812895Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222266Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska181732- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851308