Miten pärjään?

Niin väsynyt!!!!

Moikka!

Olemme seurustelleet 5-vuotta, joista kolme vuotta saman katon alla..
Olen väsynyt meidän tilaanteeseen. Tulen torjutuksi seksissä, en jaksa edes enään yrittää. Liian monta kertaa olen joutunut pettymään. Kiinnostus alkaa lopahtamaan, kun joutuu niin usein torjutuksi.. Olen niin kyllästynyt! Tämä heijastuu myös tunne-elämäämme..
Miehelläni ei ole toista naista. En ole päästäny itseäni rupsahtamaan, vaan pidän itsestäni huolta!
Nyt mietin, miten tulen pärjäämään jos lähden tästä omilleni? Minulla on kaksi koiraa ja opiskelen..
Tulenko saamaan apua kelalta rahallisesti jne..?
Onko kukaan ollut samassa tilanteessa?

3

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo ja

nopeesti! Pärjäät kyllä!!!! Ansaitset parempaa! Älä tyydy puolinaisuuksiin, seksi on tärkeä asia parisuhteessa ja jos se ei toimi nyt niin hankalaa saada toimimaan tulevaisuudessakaan........Itse elän lähes seksittömässä avioliitossa, on lapsia yms...vaikea enää lähteä, ainakaan vielä...tosin muita miehiä pyörii ympärillä mutta, mutta....pettäminenkään ei ehkä ole oikein mun juttu...Eli juokse ja lujaa!!!! Tällainen elämä ei ole KIVAA!

• Nimim. Erkki

Kuulostaa tutulta, olin samassa tilanteessa pitkään. Asuimme tyttöystäväni kanssa kolmisen vuotta yhdessä. Makuuhuoneen puolella oli sama juttu kuin sinullakin ja lopulta kaikki kiinnostus koko suhteeseen meni. Meillä ei ollut mitään yhteisiä harrastuksiakaan. Yhdessäasuminen alkoi ahdistaa ja pitkään ahdistikin, joten muutimme erilleen pari kuukautta sitten. Toistaiseksi ei ainakaan ole kaduttanut, vaan olen osannut nauttia omasta ajasta, harrastuksistani ja vapaudesta. On helpottunut olo, kun iso taakka on kadonnut harteilta.

En usko, että kelalta saa mitään koiranhoitorahoja erikseen opintotuen päälle, joten kannattanee mennä töihin / tehdä lisää töitä ja pyytää vanhemmilta apurahaa. Muista myös, että opintolainaakin voi nostaa, jos on akuutti rahapula. Pärjäät taloudellisesti ihan varmasti, vaikka muuttaisittekin erilleen. Eri asia sitten, onko se oikea ratkaisu. Jos jaksatte tehdä töitä suhteenne eteen, on sekin hyvä ratkaisu. Meillä tilanne oli jatkunut niin pitkään, että en nähnyt enää muuta ratkaisua kuin erilleen muuttaminen.

Uskon, että oma elämäni ei loppunut tähän ja että onni löytyy vielä ja samoin on sinun kohdallasi, vaikka muuttaisittekin erilleen. Ja ei sekään vielä eroa tarkoita - saatte enemmän tilaa itsellenne, etäisyyttä toisistanne ja ehkä löydätte toisenne uudelleen.

Toivotan rohkeutta ja jaksamista näiden isojen päätösten edessä :)

• Nimim. Erkki

On liikaa aikaa käsillä, joten jatkan vielä vastaustani muutamalla rivillä.

Oletteko jutelleet ongelmistanne poikaystäväsi kanssa? Jos ette, ota asia puheeksi ensi sijassa! Ongelman esilletuominen helpottaa ja keskustelu(je)n jälkeen voitte pohtia suhteenne jatkosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe