luetkohan näitä palstoja? Itse melkein eksyin tänne ja niin päätin laittaa pari riviä. Joo,o, olen nyt minäkin, joka pidin itseäni järkevänä ja muutenkin ihan fiksuna saanut kunnon täräyksen, ihan tahtomattani!Yx kaks tajusin ihastuneeni sinuun, työkaveriini! Niin että muutun ihan kummalliseksi lähelläsi ja olen todella jopa...ilkeä!Mutta olet tehnyt syvän vaikutuksen, ihan ihmisenä ja myönnän että kauniskin olet ja ja ja...Yritän olla näyttämättä tunteitani-toivottavasti onnistun!
Oletkohan sinä
10
1171
Vastaukset
- ja löysin palstan sattumalt...
Miksi et halua näyttää tunteitasi? Antaisit niiden viedä ja näyttää miksi tunnemme niin kuin tunnemme.
Vaikka..estelenhän minäkin.- mahdoton ihastus
ihastumisia, joita ei oikeastaan saisi olla. Eli toinen tai molemmat varattuja, lapsia ehkä jne. Tai sitten ikä-ero....en siis saa näyttää tunteitani, niin se vain on. Minuthan potkaistaisiin ulos töistä tms.Joten...kituuttelen toistaiseksi ja tietenkin odotan että järki saa vallan...
- se onkin...
mahdoton ihastus kirjoitti:
ihastumisia, joita ei oikeastaan saisi olla. Eli toinen tai molemmat varattuja, lapsia ehkä jne. Tai sitten ikä-ero....en siis saa näyttää tunteitani, niin se vain on. Minuthan potkaistaisiin ulos töistä tms.Joten...kituuttelen toistaiseksi ja tietenkin odotan että järki saa vallan...
Ei sua mitään töistä potkita pois haloo. BTW, ei kannata laittaa järkeä turhaan jalustalle jos muulta tuntuu;)
- tunne valtaa koko mielen
mahdoton ihastus kirjoitti:
Voih se on juuri niin, mutta silti en voi estää itseäni toivomasta, että soittaisit tai laittaisit viestin. Joskus pieni yhteinen hetki voi antaa niin paljon.. Itse en uskalla laittaa viestiä, pelkään säikyttäväni sinut pois mutta kaipaan niin. Ikävä..
että missä päin kaipailet? :)
- lähellä
... ;)
- hänen
lähellä kirjoitti:
... ;)
nimensä alkaa? Ja millä kirjaimella alkaa sinun nimesi? Tosin jos "uskallat kerrohan koko nimet... ;)
Pakko nyt näin kysyä vaikka toki olen melko varma ettei hän tänne kirjoittele, vaikka olisihan se ihanaa jos olisit hän, ja tuntisit samoin kuin minä.. - nimensä
hänen kirjoitti:
nimensä alkaa? Ja millä kirjaimella alkaa sinun nimesi? Tosin jos "uskallat kerrohan koko nimet... ;)
Pakko nyt näin kysyä vaikka toki olen melko varma ettei hän tänne kirjoittele, vaikka olisihan se ihanaa jos olisit hän, ja tuntisit samoin kuin minä..alkaa kirjaimella M
- alkaa
nimensä kirjoitti:
alkaa kirjaimella M
hänen sukunimensä?
Kerro toki millä kirjaimella oma nimesi alkaa? - M****
alkaa kirjoitti:
hänen sukunimensä?
Kerro toki millä kirjaimella oma nimesi alkaa?Jos se olet sinä, mitä epäilen kuitenkin.. vaikka asun tampereen lähistöllä ja nimeni alkaa M kirjaimella..
Mutta lähetä minulle tekstiviesti, jos se olet sinä kenen toivon olevan..(vinkkinä) sillä minä en sukalla enää, niin monesti minut torjuit..
kerran yritin päästä lähellesi, torjuit ja sitten laitoin sinulle tekstiviestiä, viimeiseen viestiini (josta on aikaa) et enää vastannut..
Poistin sun numeron, sen jälkeen.. etten sitten enää häiritsisi sua..... (numeroni alku ei ole enää 045 vaan 044)
Kuinka toivonkaan että olisitr hän, kuiten aika varmasti tiedän ettet ole.. Aina saa toivoa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754