ja naiset miehenkipeet paljastavat säärensä ja kulkuvat avoakaulaisissa topeissa, kuin huutaen "katsokaa kuinka isot rinnat mulla on"
Katsokaa kuinka hoikat sääret ja reidet mulla on"
Ja miehet kieli vyön alla silmät roikkuvat päästä.
Ei kenenkään vakiparisuhteessa elävän naisen tarvii itseään tuolla tavoin- En ole tiukkapipo, kateellinen ym. EN OLE VaIN KOSKAAN YMMÄRTÄNYT naisellisen pukeutumispäälle, vaikka nainen olenkin.
Kohta taas koittaa
9
627
Vastaukset
- minäpä olen mies
Miehille laput silmille ja kapula suuhun. Ja jos sekään ei riitä, niin meidät voi kuohita.
- ~Vanilla~
Mun pukeutumiskoodi on kesät ja talvet 'mitä peittävämpi - sen parempi', mutta ei minua haittaa, vaikka binineihin pukeutuisivat muut naiset... En minäkään ymmärrä, mutta sama se mulle on...
- Mies*
saa mitään tolkkua muutenkaan.
Nykyään on oikein naisten muotivillitys huutaa suurella äänellä seksuaalisesta ahdistelusta ja kuinka hirveitä miehet on. Onhan se niinkin, että nekin joita ei ole kopeloitu ikänään pääsevät ääneen ja nostamaan itsetuntoa.
Vastaavasti löytyy ryhmä naisia, joita miehen pitäisi huomioida kaikin tavoin ja auta armias, jos ei näin tapahdu, niin raivarinhan nainen siitä saa.
Miesparka ei todellakaan tiedä miten päin olisi tässä yhteiskunnassa, kun tekee niin tai näin, niin menee aina väärinpäin:)) - ei ole noita
Mies* kirjoitti:
Nykyään on oikein naisten muotivillitys huutaa suurella äänellä seksuaalisesta ahdistelusta ja kuinka hirveitä miehet on. Onhan se niinkin, että nekin joita ei ole kopeloitu ikänään pääsevät ääneen ja nostamaan itsetuntoa.
Vastaavasti löytyy ryhmä naisia, joita miehen pitäisi huomioida kaikin tavoin ja auta armias, jos ei näin tapahdu, niin raivarinhan nainen siitä saa.
Miesparka ei todellakaan tiedä miten päin olisi tässä yhteiskunnassa, kun tekee niin tai näin, niin menee aina väärinpäin:))ongelmia. :) He osaavat huomioida naisen oikealla tavalla.
- Ns.
Mies* kirjoitti:
Miesparka ei todellakaan tiedä miten päin olisi tässä yhteiskunnassa, kun tekee niin tai näin, niin menee aina väärinpäin:))Ei naiset ole miehistä niin riippuvaisia, mitä päinvastoin. Meillä naisilla on siis muutakin tekemistä kuin miettiä miten saisi miehiä. Ja moni nainen onkin mielellään myös ilman. Miehen ainoa olemassaolon syy on taas saada itselleen nainen. Näinhän se on eläinmaailmassakin.
Naaras - nainen kehittää itseään ja on kiinnostunut taiteista ja tieteistä, koska nainen on se joka lapsia opettaa ja hoivaa.Ihan uutta on ihmishistoriassa miehen osallistuminen tähän kuvioon.
Mieskin tekee vastaavaa, koska haluaa pönkittää omaa egoaan ja tehdä vaikutuksen naisiin. Ihan kuten eläinurokset ottavat toisistaan mittaa.
Ennen muuten luultiin että ihmisen äly olisi jostain syystä kehittynyt lihansyönnin myötä. Nykyään tiedetään, että se johtuukin sosiaalisuudesta.
Mutta ajat ovat muuttuneet.
Nainrn on luonollinen johtaja. mutta naisen johtajuuteen sisältyy vastuu, siinä missä miehen johtajuuteen kuuluu alistaminen ja hyväksikäyttö.
Eli been there, done that ja muuten jauhat paskaa. Ei mies ikinä voi ymmärtää miltä tuntuu olla nainen, vaikka kaikenlaisia pieleenmenneitä aivoituksia sitä täälläkin on esitetty. Naisten nimissä. - Mies*
ei ole noita kirjoitti:
ongelmia. :) He osaavat huomioida naisen oikealla tavalla.
herrasmiehet osaavat valita tyhmimmät yksilöt, johon heidän charminsa puree.
- naikkonen..
Niiin.. vaikka et itse halua pukeutua naisellisesti, mikset silti anna muiden pukeutua..? Kai se on jokaisen oma asia. "En ole kateellinen.." No juurikin kateudelta tuo kuullostaa.
- kevät koittaa
en suurin surminkaan näyttelis itteäni.
- StippaS
Voi ei näitä juttuja! :D
"Ja miehet kieli vyön alla silmät roikkuvat päästä."
Hih itsekin olen kyllä sellainen, etten koe tarvetta arkena tälläytyä eikä se ole työn puolesta mahdollistakaan :)
Muuten se on jotenkin hassun hauskaa ajoittain seurata ihmisiä vaikka nyt juurikin keväällä kun vaatteet vähenevät eli ihmiset käyttäytyvät sitä myöten kuin kasa päättömiä kanoja hormooniensa kourissa. Sitä aina pohtii, jotta niin ovatkos tämän osaston ihmiset oikeasti ihmisiä vai eläimiä? Missä se sivistys on? Ja sitten taas kun vahtaa sivistynyttä väkeä ja heidän maneerejaan niin entistä enemmän huvittaa. Heillä ne hommat ovat vaan tehokkaasti naamioitu ja kuviot vieläkin monimutkaisempia, vaikkakin perusasia sama. Sitten käsitetään väärin kun väkisinkin hymyilyttää esim. miehen ja naisen toimittaessa teerenpeliä mitä eivät itse edes hyvässä lykyssä tajua tekevänsä :D
Ja sitten omasta kokemuksesta voipi jaarittaa, että suurimmalta osalta miehiltä oikeasti kyllä katoaa keväisin asia nimeltänsä äly. Mielessäni kyllä syyllistyn alistamaan kyseiset miehet suoriltaan mappiin Ö. Vaikka joskus on kyllä metkaa heittää itsellensäkin hamonen päälle sekä herättää hämmennystä iskiessä lusikkansa soppaan. Ihan vaan kiusallansa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15111359
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424296Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska372701Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1041623Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?901473Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311406