raskaana

ilman seksiä

Odotan esikoistamme. LA maaliskuun alussa eli vielä kuukauden verran. Muutamaan kuukauteen emme ole enää harrastaneet seksiä ollenkaan, paitsi muutaman kerran olen tyydyttänyt hänet ihan omasta tahdosta, eli mieheni ei ole tarvinnut anella tms.
Hän sanoi minulle että ei tunne minkäänlaista vetoa raskaana oleviin naisiin kun sai tietää että olen raskaana. Lasta yritettiin kuitenkin yksissätuumin...
On useasti poissa kotoa (tiedän kyllä missä, eikä pettämisestä ole kyse), eikä se poissaolo haittaa minua lainkaan.
Nyt kun olen äitiyslomalla on kotona aina puhdasta ja ruoka valmiina, kun hän tulee kotiin. Eli olen ruvennut okein kunnon kotiäidiksi. Ostelen hänelle lahjoja ja yritän hellitellä kaikin tavoin. Tietysti minulla on omakin elämä enkä ole todellakaan aina kotosalla valmiina "palvelemaan".
Välillämme on paljon hellyyttä ja rakkautta, mutta minua vaivaa se seksin puute. Sen takia, mitä hän sanoi alkuraskaudessa on saanut minut tuntemaan itseni rumaksi ja ei-haluttavaksi ja huomaan sen hänenkin käytoksestään, kun ei edes yritä lähestyä minua seksuaalisesti. Loppuuko tämä selibaatti kun lapsi syntyy, vai onko hän menettänyt kiinnostuksensa minuun ikuisiksi ajoiksi, vain sen takia että minulla on iso vatsa? Onko muilla ollut samantapaisia kokemuksia raskaana ollessa?

14

2055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MAMA08

menee ohi se, kunhän saat viel kroppas takas kuntoon niin 10*

• ettei petä

mies ei voi elää ilman seksiä.Ihan paskapuhetta, ettei pettäisi sinua

• äiti- ihminen

...kyllä se mieskin voi olla seksittä siinä missä nainenkin! Jos yksi mies on sika niin ei tarkoita että kaikki on.

• Loppusuoralla...

Mulla menossa rv38 ja musta tuntuu et mun mies on jotenkin pervo, kun haluais koko ajan seksiä... Mua taas ei kiinnostas tippaakaan. Miehiä on näköjään eri lähtöön, välillä itestä tuntuu et oisin onnellisempi kun mies ei välittäs seksistä, mut koskaanhan ei voi olla tyytyväinen meneillä olevaan tilanteeseen ;) Onneksi teillä sentään on vielä normaalia läheisyyttä ja hellyyttä, joten kun synnytys on ohi ja paikat taas kunnossa, niin enpä usko, että tarttee enää ilman seksiä elellä :)

• kokemus täälläkin

vk 12 oli seksiä,sen jälkeen ei koko raskausaikana eikä lapsivuode aikana eli olin selibaatissa 1,5vuotta vasten omaa tahtoani.Menihän siinä itsetunto täysin.

• seksitöntä

meillä oli todella kiihkeää niinkauan kun tein positiivisen testin...siihen se into sitten mieheltä loppuikin,jäi semmoinen tunne itselleen että miehen mielestä seksiin kuuluu vaan se että saa naisen raskaaksi,sitten kun se homma hanskassa,ei enää tarvitse vaivautua niihin hommiin.täällä laskettu aika n.3vkon kuluttua ja koko odotusaika ollut ilman minkäänlaista hellyyttä,yksi päivä ohimennen mainitsi,että tehdään sitten toinen lapsi heti perään,mun mielestä saa tää lapsiluku jäädä tähän...

• voimia

sinulle. Olen kokenut saman. Tiedän, miten loukkaavaa se on. Vaikka on onnellinen isosta mahasta ja vauvasta, niin on tosi surullinen, kun toinen ei halua ja itellä ainakin silloin juuri niitä haluja olisi ollut. Vieläkin itkettää, kun muistelee, miten pahalta tuntui. Meillä mies sanoi, että hän pelkää satuttavansa vauvaa. Meillä on ollut seksiongelmia jo pitkään ja nyt kun lapsi on 1v, niin synnytyksen jälkeen olemme harrastaneet alle 10krt. Iso syy tosin varmasti on se, että lapsi nukkuu edelleen yönsä huonosti ja olemme väsyneitä, mutta vielä isompi miehen haluttomuus. Uskon, että sinulla on toivoa, jos seksielämä ennen on ollut hyvää. Paremmin kuitenkin jaksat henkisesti, jos et odota mieheltäsi mitään. Vaikka omani ei sanonut suoraan, että mahani näyttää kamalalta synnytyksen jälkeen, huomasin, että aloin kiinnostaa häntä kuitenkin vähän enemmän, kun pahin löllerö katosi vyötäröltä. Toivon sinulle onnellista loppuraskautta! Nauti ihanasta isosta vatsastasi vielä kun sinulla se on, sillä sitä tulee ikävä ja myös sitä, miten mies hieroi masua ja piti sinua muuten hyvänä. Nyt vielä on aikaa ja jaksamista suukotella ja halia oman kullan kanssa, nauttia kunnolla yhteisestä ajasta, vaikkei seksiä saisikaan.

• Kahen iskä

Se voi olla että miehesi ajattelee samalla lailla kuin minä, eli pelkää satuttavansa vauvaa seksiä harrastamalla. Itse tosiaankin pelkäsin että satutan lasta yhdynnässä taikka pahimillaan se nappaa peniksestä kiinni(miehen ajatusmaailma nääs) , ja siksi olisin ollut mieluummin vaikka ilman seksiä;)! No meillä emäntä oli raskaana ollessaan todellinen seksipeto ja oli lähellä uskalsinko tulla edes töistä kotiin, koska tää hormoonihirmu oli jo ovella odottamas et housut pois ja hommiin periaatteella. No harrastettiin kyllä seksiä ja nopeasti tajusin ettei se vauva siitä vahingoitu.

Pelko onkin sitten synnytyksen jälkeen että haluatko sinä sitten seksiä? Meillä emännältä lopahti halut lähes kokonaan pitkäksi aikaa, mutta onneksi ne palautuivat sitten myöhemmin. Kysy mieheltäsi ajattelisikohan hänkin ehkä samalla lailla kuin minä.

Onnea kuitenkin odotukseen ja synnytykseen ja olen varma että ne miehesi halutkin palaavat siitä sitten!

• tuore äippä

Meillä oli kanssa miehellä halut hukassa saman tien kun kerroin raskaudesta. Ihania haleja ja yhteisiä paijauksia mieheni sylissä sain kyllä päivittäin ja se oli ihanaa.
      Raskausaikanani mulla vaan oli aivan järkyttävät seksihalut ja sitten kun ei mies halunnut (sillä oli tuo pelko vauvan satuttamisesta) minua tuli mulle kauhean lihava ja ruma olo ja syytin itseäni /rumuuttani selibaatista. Niinhän se ei ollut, teki vaan ne kuuluisat hormoonit tepposiaan, tiedän siis miltä tuntuu susta nyt ja koitan lähettää jaksamista, meillä seksi-elämä palautui normaaliksi pojan syntymän jälkeen joten ei huolta!!!

• sss77

...en saanut raskaana ollessa kuin muutaman kerran ja nyt vauva 7 kk:tta, eikä miestä innosta vieläkään!

• tuore äippä
        sss77 kirjoitti:

...en saanut raskaana ollessa kuin muutaman kerran ja nyt vauva 7 kk:tta, eikä miestä innosta vieläkään!

Meillä on toisinpäin, elin selipaatissa n.9kk, mutta nyt taas maistuu seksi miehellenikin ihan samalla tavalla kuin aiemmin. Kannattaisko puhua miehesi kanssa mikä mättää..?

• sss77
        tuore äippä kirjoitti:

Meillä on toisinpäin, elin selipaatissa n.9kk, mutta nyt taas maistuu seksi miehellenikin ihan samalla tavalla kuin aiemmin. Kannattaisko puhua miehesi kanssa mikä mättää..?

...sanoo, ettei halua jos kerran ei halua.... Voiko miehet todellakin olla pitkiä aikoja ilman "tyhjennystä" vai käyttävätkö vain omaa kättä? Melko loukkaavaa... :(

• tuore äippä
        sss77 kirjoitti:

...sanoo, ettei halua jos kerran ei halua.... Voiko miehet todellakin olla pitkiä aikoja ilman "tyhjennystä" vai käyttävätkö vain omaa kättä? Melko loukkaavaa... :(

En tiedä tuosta tyhjennyksestä, jotkut käyttää kättänsä, mikä omasta mielestäni on väärin jos talossa on se nainen olemassa joka ei laita hanttiin seksin suhteen.
        Olen myös kuullut että joillain miehillä lähtee seksihalut jos ovat olleet mukana synnytyksessä mikä on ollut tavallista "sotkuisempi", miehethän harvemmin omatoimisesti tällaisista asioista puhuu.
        Muistan kuinka jouduin raskausaikanani melkeen sorkkaraudan avulla kaivamaan mieheltäni syyn hänen haluttomuuteen, mutta kun sain hänet kerran asiasta puhumaan on sen jälkeen ollut paljon helpompaa hänelle sanoa asioita suoraan.... Toivottavasti saatte asiat selvitettyä.

• *^*^*^*
        sss77 kirjoitti:

meillä ei vielä lapsia (lapsettomuushoitoihin menossa loppu kesästä) Miehelläni ei kovinkaan useasti tee mieli seksiä, välillä on kausia kun mikään ei tunnu riittävän ja toisinaan pelkkä seksistä mainitseminen saa hänet pysymään selibaatissa taas viikon eteenpäin.. (saattaa myös tuo haluttomuus johtua osittain lääkityksestä)
        turhauttavaa se on, mutta tiedän ettei mieheni käytä myöskään omaa kättään.. hänellä ei vain yksinkertaisesti tee mieli.. joskin oon myös kuullut ja omasta entisestä kokemuksesta tiedän että jos esim naisella tekee koko ajan mieli seksiä niin miehen halut lopahtaa, jos koko ajan toinen on kinuamassa seksiä tai vihjaamassa siihen suntaan niin toisella ei tee senkään vertaa mieli sitä.. (sama toimii toisin päin, jos mies on koko ajan kinuamassa seksiä niin naisella harvemmin tekee mieli silloin yhtä useasti) itse olen kokenut kummankin tyyppiset suhteet ja ennemmin elän muutaman viikon tai pitempään puutteessa kuin olisin koko ajan haarat levällään antamassa.. ja onhan naisillekkin annettu kädet ja kaiken maailman seksilelut..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe