miten sellainen saada loppumaan,on sitten vaikeeta päästä irti yhdestä,olin kaukosuhteessa yhden miehen kanssa 4kk,alussa tapaamisia oli usein ja hyvin viihdyttiin toistemme seurassa,mutta sitten alkoikin tulla mutkia matkaan ja sen jälkeen ollu yhtä soutamista ja huopaamista,järki sanoo et kannattaisi lopettaa,kun meillä ei tuu kuitenkaan olemaan yhteistä tulevaisuutta,jota oisin niin tahtonut,aina kun ikävissäni otan mieheen yhteyttä,hän suostuu kuitenkin jatkamaan yhteydenpitoa ja laittelee ihania viestejä,et on ollu kova ikävä ja oishan se kiva tavata vielä,mutta katellaan..mies on aika ujo ja jotenkin tuntuu,et miehellä on kova tarve miellyttää muita ja ei uskalla sanoa suoraan mielipidettään jos on eri mieltä...taitas olla viisainta unohtaa koko tyyppi,mutta kun tunteita on vielä...
On/Off
14
1777
Vastaukset
- varmasti
...saat MIEHEN sanomaan ett lopetetaan! Näin kävi mulle, oli ihan sama tilanne. Nyt oltu 1kk niin ettei olla nähty ja olen alkanut miettiä mitä näin koko tyypissä.Jos hän polkee jarrua, niin vaadi selitys ja kunnollinen sellainen.Yleensä tässä vaiheessa mies vetää liinat kiinni jos ei ole tosissaan...äläkä vaan suostu mihinkaan typeriin taukoihin tms. Löytyy niitä vielä muitakin...raakaa peliä se on...
- alkup.
on rasittavaa olla epävarmuudessa,tää taitaa olla niitä ihmisiä,jotka ei osaa sanoa EI. Jos ei kerran tahdo enää oikeesti tavata niin kyllä sellainen pitäs pystyä sanomaan toiselle jotenkin hienotunteisesti toista loukkaamatta! hitto oon ollu ennenkin yksin ja miksen pystyisi nytkin olemaan...
- on epävarma
alkup. kirjoitti:
on rasittavaa olla epävarmuudessa,tää taitaa olla niitä ihmisiä,jotka ei osaa sanoa EI. Jos ei kerran tahdo enää oikeesti tavata niin kyllä sellainen pitäs pystyä sanomaan toiselle jotenkin hienotunteisesti toista loukkaamatta! hitto oon ollu ennenkin yksin ja miksen pystyisi nytkin olemaan...
tunteistaan tai liian ujo puhuakseen niistä? Eikö kannattaisi vielä yrittää puhua jos molemmilla kuitenkin on vielä tunteita toisia kohtaan? Siis jos on!?
- alkup.
on epävarma kirjoitti:
tunteistaan tai liian ujo puhuakseen niistä? Eikö kannattaisi vielä yrittää puhua jos molemmilla kuitenkin on vielä tunteita toisia kohtaan? Siis jos on!?
puhui mulle tunteistaan,ainakin viestien välityksellä sanoi yhä rakastavansa ja ois kuulemma mukava vielä tulla mun luokse.Kysäisin et milloin vois nähä,ei osannu siihen vastata ja annoin miettimisaikaakin sille,eikä edelleenkään osannut sanoa.Kyllä ennen aina suurinpiirtein tiesin,et milloin nähdään taas,jos mies ois todella halunnut niin olishan se jo tullut,hänellä ei ainakaan ajanpuutteesta ollut kiinni,kun oli työtön..Kun kerran noin vaikeeksi meni niin olkoot! en ala odottelemaan loputtomiin,joten se siitä,ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa.Ja jos toista rakastaa niin kyllä sen vuoksi tekee melkein mitä vaan..eiks niin?
- varmasti
alkup. kirjoitti:
puhui mulle tunteistaan,ainakin viestien välityksellä sanoi yhä rakastavansa ja ois kuulemma mukava vielä tulla mun luokse.Kysäisin et milloin vois nähä,ei osannu siihen vastata ja annoin miettimisaikaakin sille,eikä edelleenkään osannut sanoa.Kyllä ennen aina suurinpiirtein tiesin,et milloin nähdään taas,jos mies ois todella halunnut niin olishan se jo tullut,hänellä ei ainakaan ajanpuutteesta ollut kiinni,kun oli työtön..Kun kerran noin vaikeeksi meni niin olkoot! en ala odottelemaan loputtomiin,joten se siitä,ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa.Ja jos toista rakastaa niin kyllä sen vuoksi tekee melkein mitä vaan..eiks niin?
Juu, juu rakastaa jne...ja ujokin ja PASKAT! Se on niin, että jos toinen kertoo avoimesti tunteistaan ja haluaa tavata yms. on oikeesti tosissaan niin aikaahan järjestyy vaik miten. Itse järjestin aina aikaa kun herra halusi, mutta kun minä halusin niin olikin aina välistä tosi vaikeaa. Alussa puhui miten olen niin ihaaaana ja ihaaaaaanaakin ihanampi ja vaik mitä, mut sit kun aloin itse lämmetä ajatukselle meistä ja kertoa tunteistani niin tyyppi menikin ihan "jäähän". Pelkkää sexiä olisi loppuaikana halunnut ja loppujen lopuksi ei enää sitäkään. Mut loppua ei oikein ole kyennyt vieläkään tyystin tekemään, vaikka oon painostamalla painostanut häntä sanomaan sen. Eli ei halua kuulla eikä nähdä mut haluaa pitää mahikset jos vaikka hyvinkin.....tosi halpamaista...Älä enää alistu moisen pompottelijan leluksi. Ja myös minä luulen ett näillä tyypeillä on naisia joka kulmalla odottelemassa ihanaa rinssiään...voi helvetti :OZ
ps. Kyseisen tyypin miehet, kertokaa ihmeessä mikä tämä tällainen kuvio on ja mitä siitä saatte (muuta kuin hetken huumaa)? - alkup.
varmasti kirjoitti:
Juu, juu rakastaa jne...ja ujokin ja PASKAT! Se on niin, että jos toinen kertoo avoimesti tunteistaan ja haluaa tavata yms. on oikeesti tosissaan niin aikaahan järjestyy vaik miten. Itse järjestin aina aikaa kun herra halusi, mutta kun minä halusin niin olikin aina välistä tosi vaikeaa. Alussa puhui miten olen niin ihaaaana ja ihaaaaaanaakin ihanampi ja vaik mitä, mut sit kun aloin itse lämmetä ajatukselle meistä ja kertoa tunteistani niin tyyppi menikin ihan "jäähän". Pelkkää sexiä olisi loppuaikana halunnut ja loppujen lopuksi ei enää sitäkään. Mut loppua ei oikein ole kyennyt vieläkään tyystin tekemään, vaikka oon painostamalla painostanut häntä sanomaan sen. Eli ei halua kuulla eikä nähdä mut haluaa pitää mahikset jos vaikka hyvinkin.....tosi halpamaista...Älä enää alistu moisen pompottelijan leluksi. Ja myös minä luulen ett näillä tyypeillä on naisia joka kulmalla odottelemassa ihanaa rinssiään...voi helvetti :OZ
ps. Kyseisen tyypin miehet, kertokaa ihmeessä mikä tämä tällainen kuvio on ja mitä siitä saatte (muuta kuin hetken huumaa)?Kiva kuulla,etten ole ainut :) sekä lisään vielä,et alkoi tosissaan tuntua,et sen puheet on vain pelkkiä sanoja ja mulle teot merkkaa paljon enemmän kuin pelkät sanat.Yritä sinäkin unohtaa kokonaan moinen lurjus,kannattaako tuhlata aikaansa moiseen,jos ei vastausta tuu niin sit ei. En tiedä uskallanko enää koskaan luottaa yhteenkään mieheen,mutta kyllähän tääkin kokemus opetti mulle jotain.Kyllä tästä vielä noustaan yhtä kokemusta rikkaampina,koetan ajatella niin,että enemmän se mies tässä menetti kuin minä! Nettideittailuun oon ihan kyllästynyt,taidankin siirtyä live elämään...
- ja oijoijoi
alkup. kirjoitti:
Kiva kuulla,etten ole ainut :) sekä lisään vielä,et alkoi tosissaan tuntua,et sen puheet on vain pelkkiä sanoja ja mulle teot merkkaa paljon enemmän kuin pelkät sanat.Yritä sinäkin unohtaa kokonaan moinen lurjus,kannattaako tuhlata aikaansa moiseen,jos ei vastausta tuu niin sit ei. En tiedä uskallanko enää koskaan luottaa yhteenkään mieheen,mutta kyllähän tääkin kokemus opetti mulle jotain.Kyllä tästä vielä noustaan yhtä kokemusta rikkaampina,koetan ajatella niin,että enemmän se mies tässä menetti kuin minä! Nettideittailuun oon ihan kyllästynyt,taidankin siirtyä live elämään...
kun akat marisee ja valittaa!!
Ovat itse olevinaan niin täydellisiä... - varmasti
ja oijoijoi kirjoitti:
kun akat marisee ja valittaa!!
Ovat itse olevinaan niin täydellisiä...Voi,voi,voi kun vaan olis se kristallipallo niin ei tartteis tuhlata aikaansa kaiken maailman idiootteihin. Naiset nääs tarvii muutakin kun pikapanon puskassa kerran vkossa. Miesten jotka tarvii lisää PELKKÄÄ seksiä (kun oma muija ei anna/ on muuten vaan kiva panna 10 eri naista) kannattaa poiketa sivuille www.kaalimato.com siellä on kivoja barbaroita jotka ei turhia vikise, eikä ole edes hinnan kirossa ;O)
ps. Niit on vissin eri värisiä yms. voit tilata jokaiselle viikonpäivälle vaik oman ja nimetä ne mieleisiksi, ja nää typyt on AINA VALMIINA, voit tökätä ihan mihin reikään milloinkin haluat!
Kätevää ja helppoa! - alkup.
varmasti kirjoitti:
ps. Kyseisen tyypin miehet, kertokaa ihmeessä mikä tämä tällainen kuvio on ja mitä siitä saatte (muuta kuin hetken huumaa)?siihen tulokseen,että kun mies oli aiemmin monesti joutunu pettymään naisten suhteen,hän kyllä oli ujonpuoleinen ja vaikeeta oli saada mieheltä vastausta siihen,et kannattako hänen mielestään jatkaa..kuului vaan et: olishan se mukavaa tulla sun luokse,mutta mites sit jos ei pystykään näkemään lähiaikoina uudestaan,alkaa taas sama vatkaaminen edes takasin.Hitto,olisi sit YRITTÄNYT EDES asuntoa lähempää minua,kun väitti niin olevansa vakavissaan kanssani,mutta jokin sitä omalla paikkakunnalla pidätteli,ilmeisesti sen vanha äiti,jonka luona se ravas päivittäin,vaikkakin tää äiti olisi pärjännyt ilman häntä,äitinsä oli joskus aikasemmin puuttunut hänen naisasioihin,joku naine ollu kuvioissa,niin äitee oli käskenyt jättämään sen! ihmettelin,et miks siel pitää joka päivä ravata,kuulemma kävi siel syömässä ja pesettämässä pyykit..hohhoijaa,kaikenlaisiin sitä törmää netissä.alkaa tuntua,et mitä näin koko äijässä...
- varmasti
alkup. kirjoitti:
siihen tulokseen,että kun mies oli aiemmin monesti joutunu pettymään naisten suhteen,hän kyllä oli ujonpuoleinen ja vaikeeta oli saada mieheltä vastausta siihen,et kannattako hänen mielestään jatkaa..kuului vaan et: olishan se mukavaa tulla sun luokse,mutta mites sit jos ei pystykään näkemään lähiaikoina uudestaan,alkaa taas sama vatkaaminen edes takasin.Hitto,olisi sit YRITTÄNYT EDES asuntoa lähempää minua,kun väitti niin olevansa vakavissaan kanssani,mutta jokin sitä omalla paikkakunnalla pidätteli,ilmeisesti sen vanha äiti,jonka luona se ravas päivittäin,vaikkakin tää äiti olisi pärjännyt ilman häntä,äitinsä oli joskus aikasemmin puuttunut hänen naisasioihin,joku naine ollu kuvioissa,niin äitee oli käskenyt jättämään sen! ihmettelin,et miks siel pitää joka päivä ravata,kuulemma kävi siel syömässä ja pesettämässä pyykit..hohhoijaa,kaikenlaisiin sitä törmää netissä.alkaa tuntua,et mitä näin koko äijässä...
Niin, joskus on parempi kun luovuttaa vaan suosiolla. Väkisin ei voi toista itselleen vaatia...olipa esteenä mitä tahansa. Se tuntuu sietämättömältä just kun sen päätöksen on tehnyt, mut kun pääset viikon ja toisen ja kolmannenkin eteen päin ilman yhteyttä tähän tyyppiin, et enää itsekään halua moista vedättäjää. Kyllä miehellä pitää olla rankaa sanoa jos ei kiinnosta tai on "muita tärkeämpiä esteitä" Tsemppiä ja ilmottele itsestäsi! ;O)
- alkup.
varmasti kirjoitti:
Niin, joskus on parempi kun luovuttaa vaan suosiolla. Väkisin ei voi toista itselleen vaatia...olipa esteenä mitä tahansa. Se tuntuu sietämättömältä just kun sen päätöksen on tehnyt, mut kun pääset viikon ja toisen ja kolmannenkin eteen päin ilman yhteyttä tähän tyyppiin, et enää itsekään halua moista vedättäjää. Kyllä miehellä pitää olla rankaa sanoa jos ei kiinnosta tai on "muita tärkeämpiä esteitä" Tsemppiä ja ilmottele itsestäsi! ;O)
Sinulle:) olen ollut kyllä aika alamaissa ja väsynyt ton suhteen lopettamisen jälkeen,mutta tein vihdoinkin mielestäni ihan oikein ja viisaasti!koetan totutella taas sinkkuelämään ilman häntä...
- työttömyyttään
alkup. kirjoitti:
Sinulle:) olen ollut kyllä aika alamaissa ja väsynyt ton suhteen lopettamisen jälkeen,mutta tein vihdoinkin mielestäni ihan oikein ja viisaasti!koetan totutella taas sinkkuelämään ilman häntä...
Hän voi olla ujo ja tuntea olevansa "alakynnessä", jos sinä olet töissä ja hän on työttömänä.
Uskon että miehellä on vilpitön halu olla kanssasi, mutta ujous ja jonkinlainen nyhveröys on esteeenä. Lisäksi hän tuntuu olevan aika äitisidonnainen.
Toisaalta on kaunista, että hän pitää yhteyttä äitiinsä, mutta pyykin pesetys mammalla ei kuulosta hyvältä. Toisaalta ehkä se on vain jäänyt tavaksi joltain opiskeluajoilta.
Se kuulostaa vähän huonolta, jos äiti on härkkääntynyt aiempiin riiauksiin.
Mies pitäisi kerta kaikkiaan repäistä irti liian tiukasta äitisuhteesta ja saada häneen tungettua itseluottamusta ja tarmoa! - se on..
työttömyyttään kirjoitti:
Hän voi olla ujo ja tuntea olevansa "alakynnessä", jos sinä olet töissä ja hän on työttömänä.
Uskon että miehellä on vilpitön halu olla kanssasi, mutta ujous ja jonkinlainen nyhveröys on esteeenä. Lisäksi hän tuntuu olevan aika äitisidonnainen.
Toisaalta on kaunista, että hän pitää yhteyttä äitiinsä, mutta pyykin pesetys mammalla ei kuulosta hyvältä. Toisaalta ehkä se on vain jäänyt tavaksi joltain opiskeluajoilta.
Se kuulostaa vähän huonolta, jos äiti on härkkääntynyt aiempiin riiauksiin.
Mies pitäisi kerta kaikkiaan repäistä irti liian tiukasta äitisuhteesta ja saada häneen tungettua itseluottamusta ja tarmoa!kiitos :) mutta vaikeeta ketään mennä väkisin repimään jos toisella ei ole tarpeeksi halua,ite oon sairaslomalla ja ei häpeillyt työttömyyttään,tein hänelle selväksi,että se ei haittaa mua sillä itellänikin paljon kokemusta työttömyydestä.no se siitä ja sen kestävyydestä,ohi on!
- saman kokenut
Unohda koko tyyppi. Haluaa vaan pitää kaikki langat käsissään ja voi aina silloin tällöin piipahtaa luonasi. Sillä on muitakin naisia, usko pois ja kaikille tekee samanlailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724847
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724644Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv812895Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222266Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska181732- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851308