Jos teiltä kysyy, milloin ootte tehneet profiilinne sivustolle, niin miksette uskalla vastata rehellisesti?!!?
Sen kun sattuu näkemään profiilin numerosta onko se pieni (tai iso) ja silloin myös paljastuu heti, että sen tekemisestä on jo aikaa...
Tällä hetkellä on menossa(muistaakseni) kuusinumeroinen luku jonka alkunumerot ovat 70....
Hiljattain kysyin yhdeltä mieheltä tuota, koska on sivustolle liittynyt ja sain vastaukseksi että loppu syksystä. Silloin numeron pitäisi olla jotain 68.... tai 69...., niinkuin itselläni. Tällä miehellä se kuitenkin oli viisinumeroinen ja 5:lla alkava, eli aikaa oli ehtinyt jo kulua melko paljon. En viitsinyt alkaa väittelemään asiasta...
Mutta kertokaa: miksi ihmeessä suorastaan valehtelette asiasta?! Onko se noloa ilmoittaa rehellisesti, että aika kauan sitten. Onhan siinä voinut olla taukoja, minkä voi myös kertoa kysyjälle...
Voi olla, että jonkun mielestä taas aivan epäoleellinen asia,mutta munsat aika tärkeä. tässä näkee heti rehellisyyden...
Ja ehkäpä jopa sen, että hakeeko ihan aidosti kumppania, vaiko vain hengailee ajan kuluksi!
Haloo miehet!!!!!!
6
1236
Vastaukset
- epäoleellinen
asia! Joku on numeroista kiinnostunut eikä ihmisestä. Se voi olla pienikin numero tai suuri.Toisilla käy tuuri nopeammin....toisilla kestää kauemmin tai sitten ei löydä ollenkaan tai se on ollut tauolla! Just tämän takiako lopetetaan profiileja ja aukaistaan kohta uusi kun joku on niin tarkka numerosarjasta??? Pilkunn....
- teki pohjan
profiilille tuolloin ekan kerran mutta aloitti varsinaisesti touhun vasta myöhemmin?
Riippuu siis kysyitkö että milloin teit profiilin vai että milloin aloitti treffailun täällä?
Lukema siis tulee siitä kun luo vaikka lähes tyhjän pohjan ja kirjautuu sisään mutta ehkä mies ajatteli että tarkoitit varsinaista aloitusta. - Mies tarjolla
Kerro nyt sitten meille kaikille miksi se on niin tärkeää ?
- mites se on?
Ymmärtäisin niin, että profiili poistetaan tai ollaan passiivissa, kun on tärkeä suhde käynnistynyt ja aloitetaan taas etsintä,kun ollaan "vapaita" - toivottavasti näin!
- Kerro toki
No kuinkas kauan olet itse palstalla roikkunut, jos tiedät noin tarkkaan kaikki
numerosarjojen merkityksetkin ja osaat päätellä mikä lukusarja on kuinka vanha?
Kai kerrot rehellisesti miehille, että olet sellainen sarjadeittaaja,
joka vain pyörii vuodesta toiseen treffipalstoilla?
Vai onko se niin, että vain miesten "roikkuminen" palstalla on kamalaa, mutta
sinulle ihan ok? Sinullahan on tietysti siihen paljon paremmat syyt kuin
miehillä, eikö vaan?- ap...
Kerroin tuolla alussa, että oma numerosarjani alkaa numeroilla 68...., eli loppusyksytä olen sivuilla "pyörinyt"...
Mulle on eräs herra ihminen opettanut tämän numerosarjojen merkityksen ja sen jälkeen olen sen aina kiinnostavilta tyypeiltä katsonut!
Eli jos olen sivustolla ollut noin 3 kk:ta, niin en mielestäni pyöri vuodesta toiseen enkä ole sarjadeittaaja! Haen yhtä oikeaa ja kun hän löytyy, sivuni sulkeutuvat!
Ja jos ei löydy, niin en aijo täällä kauaa kukkua!!
Jos on kirjautunut sivuille jo vuonna papu, ja välillä löytänyt jonkun ja pitänyt sivujaan "kiinni", niin ei siinä pahaa, mutta sen voi myös kertoa!! Mutta jos olet notkunut täällä onlinessa jo vuosia, niin eikö tällainen tapaus ole juuri mainitsemasi sarjadeittaaja, joka ei ole edes tosissaan?! Ja heille sanon ei kiitos!!
Jollei ole "munaa" olla rehellinen, niin se kertoo kyllä aika paljon ihmisestä!
Ja olen siis kysynyt, milloin on profiilinsa tehnyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328