fiat ducato 14 2.8 99v

auto ei käynnisty

fiat ducato 14 2.8 99malinen auto ei käynnisty olen vaihtanut kolarikytkimen ja releen mutta ei auttanut ja sonenoirillekin tulee virta ja akku on uusittu ei muuten mutta kun olis katsastuksen aika ja auto ei käynnisty missä vika????

18

6068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkistanut että

      saa polttoainetta?

      • Emäntäinen

        ---


      • fiat ducato ei käynnisty

        saa poltoainetta ja on vaihdettu poltoainesuodatin mutei käynistynyt siltikään


      • käynti Deltaautossa?
        fiat ducato ei käynnisty kirjoitti:

        saa poltoainetta ja on vaihdettu poltoainesuodatin mutei käynistynyt siltikään

        Ehkä se auttaa!


    • toimiiko

      vilkut.
      Jos ei toimi, vika voi löytyä huohotinputken lämmitysvastuksesta. Jos lämmitysvastus on viallinen se polttaa sulakkeen jonka takana on käynnistyksenesto, vilkut ja se ko. vastus!
      Terveisin Vaunupoika

      • fiat ei käynisty

        kiitos neuvosta mutta vilkut toimivat olisiko sullla tietoa missä on fiat ducatossa hehkun sulake tai rele kun jotkut kehuu että muka vika vois olla niinkin yksinkertanen vaunupojalle kiitos neuvoista!!olisko sulla vastausta mun kysymykseen?


      • tuohon
        fiat ei käynisty kirjoitti:

        kiitos neuvosta mutta vilkut toimivat olisiko sullla tietoa missä on fiat ducatossa hehkun sulake tai rele kun jotkut kehuu että muka vika vois olla niinkin yksinkertanen vaunupojalle kiitos neuvoista!!olisko sulla vastausta mun kysymykseen?

        en osaa sanoa faktatietoa, missä nuo sijaitsee.
        Joko hanskalokeron alla/takana tai akun luona konepellin alla.
        Ei ole koskaan tarvinnut taistella ko. asian kanssa näiden 23 -vuoden aikana minkä olen puuhastellut vaunujen jam-autojen parissa !
        T. Vaunupoika


    • myös fiat

      Kun käännät virta-avainta starttaako auto. Jos ei, niin vika voi olla siinä, että startin johtimet ( tai -) ovat irti tai löystyneet startin kyljestä. Itselleni kävi juuri näin ollessani Tanskassa leirintäalueella.

    • Granduga Junior

      jossa Fiat Ducaton 1.9 turbodiesel vm99

      Viime kesän loppupuolella aloin ihmetellä, että kylminä aamuina starttautti jopa 4-5 sek. ennen kuin käynnistyi. Päivisin ei ongelmaa.

      Sitten kuukauden ajotauon jälkeen, syyskuun alussa, ei käynnistynyt - pyöritti moottoria kuitenkin.

      Neljästä hehkutulpasta kaksi oli sipannut. Hehkutuksen/hehkutuksien (ei starttauksen) jälkeen sen tuntee sormin, onko tulpan juurelta lämmin.

      Ahdas paikka, mutta pystyy itsekin vaihtamaan.

    • hihhuli

      Kerro tarkemmin oireet ammattimiehelle. Voi olla hyvinkin pieni, ja helposti korjattava vika kyseessä.

      • auto ei käynisty

        tartaa hyvin mutta ei käynisty tartee katoa huomenna kaverin kanssa mitarilla että mikä vois olla vialla ja katsoa samalla hehkutulpat jos ei auta mitään on vietävä fiiatin huoltoon ja käskettävä korjata vika ja katsastaa autoni koska en itse tykkää kuunella kun katsastusmies luettelee vikoja tai sitten ei luettele kiitos kaikille hyvistä neuvoista ja vinkeistä terveisin fiat ducato 14 2.8 99


      • Granduca Junior
        auto ei käynisty kirjoitti:

        tartaa hyvin mutta ei käynisty tartee katoa huomenna kaverin kanssa mitarilla että mikä vois olla vialla ja katsoa samalla hehkutulpat jos ei auta mitään on vietävä fiiatin huoltoon ja käskettävä korjata vika ja katsastaa autoni koska en itse tykkää kuunella kun katsastusmies luettelee vikoja tai sitten ei luettele kiitos kaikille hyvistä neuvoista ja vinkeistä terveisin fiat ducato 14 2.8 99

        ...ne hehkutulpat irroittamalla pois ja kytkemällä akkulaturiin yksi kerrallaan - yleismittaria ei siihen hätään löytynyt.

        Kaksi pysyi kylmänä, kaksi kuumeni heti.
        Vaihdoin kuitenkin kaikki neljä kerralla.


      • auto ei käynisty
        Granduca Junior kirjoitti:

        ...ne hehkutulpat irroittamalla pois ja kytkemällä akkulaturiin yksi kerrallaan - yleismittaria ei siihen hätään löytynyt.

        Kaksi pysyi kylmänä, kaksi kuumeni heti.
        Vaihdoin kuitenkin kaikki neljä kerralla.

        sain tänään fia ducaton käyntiin mutta joutuin käytämään starttipilottia ei muutakun ensiviikolla katsastukseen morjes vain kaikille neuvoista ja vihjeist t.antti


      • auto ei käynnisty
        auto ei käynisty kirjoitti:

        sain tänään fia ducaton käyntiin mutta joutuin käytämään starttipilottia ei muutakun ensiviikolla katsastukseen morjes vain kaikille neuvoista ja vihjeist t.antti

        taas tuli huomattua että kun fiatiin vaihtettiin jakoremmi 9.11.2007 delta-autossa niin jäi osia puutumaan pultista rikka ja kysyin huoltomieheltä kauvanko jakoremmin huoltoväli on niin neljävuotta pitäis kestää taas näki ettei voi luottaa merkkikorjaamoihin en enään ikinä vie delta-autoon huoltoon olen pettynyt palveluunne osatte vai rahastaa ja huijata ihmisiltä rahat


      • Apuva Fiatt
        auto ei käynnisty kirjoitti:

        taas tuli huomattua että kun fiatiin vaihtettiin jakoremmi 9.11.2007 delta-autossa niin jäi osia puutumaan pultista rikka ja kysyin huoltomieheltä kauvanko jakoremmin huoltoväli on niin neljävuotta pitäis kestää taas näki ettei voi luottaa merkkikorjaamoihin en enään ikinä vie delta-autoon huoltoon olen pettynyt palveluunne osatte vai rahastaa ja huijata ihmisiltä rahat

        Vaihda merkkiä Fiat Ducato on ihan paska auto. Mullakin on ihan uusi 2010 malli eikä käynnisty kun on pakkasta ja akkukin tyhjenee itsellään, joten se siitä Fiaatista. Kylmäkin on ja pitää kylmänä käydessään vallan kamalan huudon.


    • ducato2

      missä sijaitsee fiat ducaton hehku tulpat -v95

    • hammastankopauli

      Pakoputken päässä siinä läven ympärillä. Löydät ne kyllä seuraavanlaisilla kotikonsteilla. Ota pumpulituppo vasemman kämmenen sisään, kateusviivan kohdalle. Kasta tuppo apulantaveteen mieluummin virolaisten valmistamaan. Hieraise kolme kertaa navanalustasi tupolla. Jos tunnet kirvelevän vaikutuksen oikean silmämunan vasemmassa kulmassa, olet lähellä ratkaisua. Vielä kyykistymällä 3 kertaa suihkun oven edessä, uskon ratkaisun koittaneen.

    • Falc security hinaus

      Ootteko koittanut hinata sitä viiattia käyntiin? Jos sekään ei auta on käynnistyksen esto päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe