Resupekat möykkäävät.

Basker

5

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitti linkistä.

• Rez oli ensimmäisiä aitoja gospelhardrock-bändejä: demokasetti "Music to Raise the Dead" vuodelta 1974 on kova juttu vielä tänäänkin (termiä metalli ei silloin tunnettu).

Ennen Reziäkin oli raskaanpuoleista bluespohjaista (psykedeelistä) musiikkia soittavia bändejä kuten Out of Darkness, Earthen Vessel, The Exkursions ym. Ja sitten tulivat Jerusalem, Totty, Barnabas, Daniel Band, Stryper ja monet muut kristillisen metallin edelläkävijät.

Rezin Glenn Kaiser tekee nykyään hyviä blueslevyjä. Myös Rez keikkailee toisinaan.

http://www.glennkaiser.com/
      http://www.resurrectionband.com/

• Hienoa, että täällä on keskusteluja näinkin asiallisista bändeistä! Ja vielä hienompaa, ettei ne ole täynnä rock on saatanasta -loruja.

Itse olin todistamassa REZiä juuri viime kesänä Ameeriikoissa! :) Cornerstone-nimiset festarit. Siellä oli myös Glenn Kaiser Band ja sitten oli vielä semmonen kokoonpano kun Glenn Kaiser & Friends, jossa lauloi Glennin ja Wendyn tytär. Oli kyllä hieno hetki.

Niin ja nimmarit hommasin myös Glenniltä ja Wendyltä ja Wendy antoi halauksenkin kun kerroin tulleeni Suomesta asti kattomaan :)

• Uau, olet päässyt mukaan ihka oikealle Cornerstone-festarille! Itse olen kuullut Resuja livenä vain kerran, 1990-luvun puolivälissä, kun heittivät keikan Suomessa. Bändi iski tajuntaani aivan 1980-luvun alussa eikä lähde pois. Samaan aikaan nappasi Jerusalemkin. Glenn Kaiserin bluesbändi on myös erinomainen projekti, mutta toistaiseksi omistan vain Winter sun-levyn.

• Basker kirjoitti:

Uau, olet päässyt mukaan ihka oikealle Cornerstone-festarille! Itse olen kuullut Resuja livenä vain kerran, 1990-luvun puolivälissä, kun heittivät keikan Suomessa. Bändi iski tajuntaani aivan 1980-luvun alussa eikä lähde pois. Samaan aikaan nappasi Jerusalemkin. Glenn Kaiserin bluesbändi on myös erinomainen projekti, mutta toistaiseksi omistan vain Winter sun-levyn.

Joo, täytyy sanoa, että oli kyllä mieletöntä. Ihan varmasti yritän joskus lähteä uudestaankin :) Ei pelkästään Cornerstonen takia, vaan ylipäätänsä koko Ameeriikan. On se mahtava maa.

Mut oli kyllä koko festaritki iha eri luokkaa ku suomalaiset. Se oli kunnon hippikommuuni :) Viikko siellä teltoissa ja sit joku puoltoista viikkoa paapoiltiin muuten vaan Jenkeissä.

Harmittaa kyl sinänsä, et edellisenä vuonna siellä ois ollu sekä Whitecross että Bloodgood..! Maksaisin melkeen mitä vaan, että näkisin ne vielä :D Stryperikin on nyt nähty, kun kävivät Suomessa.

Teikäläinenhän näyttää olevan vanha konkari :) Jerusalemista tuli mieleen, että oot kai tietoinen, että nehän on tulossa Suomeen kesällä.

http://www.metalliunioni.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=1591

Sit siel iha alhaal on viel et:
        "Jerusalemilla on tänä keväänä/kesänä ainakin kaksi keikkaa Suomessa.
        23.5 Äänekoskella ja 20.6 Pietarsaaressa."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2129
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2042
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1469
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1423
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      458
      1267
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      75
      1053
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      226
      794
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      355
      776
    Aihe