Tohtori Mengele

..palstalla

Isopäät kunniaan

Mun Elmani

Viisaus asuu isossa päässä, näin äiti mulle aina sanoi. No, mun pään koko on siro 66, ei meinaa löytyä kaupasta pipoa mulle, ei löydy oikein muitakaan hattuja.

Selvähän se on mitä isompi pää sitä isommat aivot, simppeliä. Voin todistaa sen sulle tieteellisesti. Otetaan iso ja pieni limsapullo, avataan korkit ja käännetään pullot ylösalaisin. Jos se limsa on kuin aivot, niin pikkupullosta on aivot pihalla paljon ennen ison pullon aivojen tyhjenemistä, simmppeliä. Eli ison pullon aivot on isommat, eli viisaammat.

Äiti kertoi, että mä olin tuon ison pään kanssa jäänyt synnytyksessä kiinni. Napanuora oli puristuksissa ja mä en saanut 45 minuuttiin happea. Ei siitä mitään vahinko tullut, vaikka kätilöt ja lääkärit oli hokeneet; voi voi, ei taida tulla tuosta pojasta kalua. Ollessani pikkupoika kuulin äitini sanovan ystävilleen monta kertaa, ihan normaali poika tuo Einari on, ei siitä jäänyt isompaa haittaa.

Niin, mulla on iso pää ja isot aivot, eli olen älykäs. Mikä parasta, sullakin näkyy olevan melkoinen kaali hartioiden välissä. Eli nyt tässä on kohtaamassa suuri viisaus. Sun pään koko antaa edellytykset meidän keskinäiseen kommunikointiin. Mä en nimittäin jaksa tyhmien ämmien kanssa jonninjoutavia jaaritella.

Me voitais mennä yhdessä sinne Meiran älykkyystestiin, sitten olis varmuus kaikesta.

Olet varmaankin huomannut, että mulla on erinomaisen laaja yleistietous ja näkemys moninaisiin asioihin, olen päästäni oikeastaan aika ylpeä, niin sunkin kannattaa olla. On se kun tällainen kyläpahanen pystyy tuottamaan tällaisia tulevia suurmiehiä.

Pitäis vissiin harkita jotakin tutkijan uraa, kun nuo edellytyksetkin on kunnossa. Ajattele jos mentäisiin yhdessä johonkin laboratorioon ja ruvettaisiin jalostamaan viisaita, isopäisiä ihmisiä. Mikähän se pään koko vois olla suurimmillaan, leveys ei voi olla enempää kuin 80 cm, muuten pitää vaihtaa joka paikkaan uudet ovet ja karmit, ja oviaukon kokonaiskorkeus on sellaset 210cm. Keskipituus on ihmisellä jotakin 170, eli pään korkeudeksi tulisi sellaiset 40 cm, no persjalkaisille saisi paljon korkeamman pään. Pitäiskö samalla jalostaa kaikista lyhytjalkaisia, hmm meidän pitää joskus miettiä asiaa yhdessä.

Terv sun oma Einstainisi

35

1321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUSKUssa

Mihinkä tässä vielä päädytään tuon ukkelin kanssa

• -minäkin-

Kyllä se Einarilla taas leikkaa.

Aivan loistava idea tuo jalostaminen, veikkaisin, että erityisesti suomalaisnaisista saataisiin kelpomateriaalia tuohon touhuun, kun meillä tuppaa olemaan tuota persejalkaisuutta jo ihan luonnostaan. Hyvät geenit, näet. :)

• Luonnonoikkuko vain

Niin on tosi. Pitkä selkä ja lyhyet jalat = persjalkainen

• Einari ite

Ajattelin, että jos uhraankin tuon tutkijan uran ja rupean muotisuunnittelijaksi. Nythän nuo vaatteet ei oikein sovi persjalkaiselle mitenkään. Tuulipuku kokoa M, takin helma roikottaa lapaluiden alla. Housut on pitänyt viedä liiteriin ja pölkyn päällä kirveellä lyhentää puolesta välistä, ja silti persus roikottaa polvissa. Tosi kaunis näky. Mä luon sellaisen vaatesarjan, jonka nimi on FinModel Persjalk. Siinä on huomioitu pitkäselkäisen ja lyhytjalkaisen tarpeet; tyylikäs ja pukee käyttäjäänsä.

• -minäkin-
        Einari ite kirjoitti:

Ajattelin, että jos uhraankin tuon tutkijan uran ja rupean muotisuunnittelijaksi. Nythän nuo vaatteet ei oikein sovi persjalkaiselle mitenkään. Tuulipuku kokoa M, takin helma roikottaa lapaluiden alla. Housut on pitänyt viedä liiteriin ja pölkyn päällä kirveellä lyhentää puolesta välistä, ja silti persus roikottaa polvissa. Tosi kaunis näky. Mä luon sellaisen vaatesarjan, jonka nimi on FinModel Persjalk. Siinä on huomioitu pitkäselkäisen ja lyhytjalkaisen tarpeet; tyylikäs ja pukee käyttäjäänsä.

Mutta eikö sulle Einari-armas tule kiire kaikkine hommines, kun täytyy olla yhtäaikaa olympiavoittaja, kansanedustaja ja muotisuunnittelija? Ja jossain välissä kai aioit sitä Elmaakin matkustajakodissa käyttää?

Ei kannata nuorena ja viriilinä itseään loppuun ajaa, voi tulla sellainen burn outti (elikkäs hermoromahdus) ja kukas meille tavallisille kuolevaisille sitten näyttää mallia tässä nettideittailun vaativassa viidakossa? Et sä voi semmosta meille tehdä.

Muuten, oletko jo miettinyt kenet otat malliksi sille sun vaatemallistolle, olisko siitä sun entisestä heilasta, Tiinasta mihinkään? Saisit kyllä näpsäkästi kostettua vallesmannille, jos houkuttelisit sen emännän muotimaailman kuumimpiin piireihin...kannattaa sitäkin miettiä. Ei sun itse kannata niihin mallin hommiin ehkä ruveta, sitten se romahdus tulee ihan varmasti!

• mitä niille tekisi?
        Luonnonoikkuko vain kirjoitti:

Niin on tosi. Pitkä selkä ja lyhyet jalat = persjalkainen

Ja suomimies: läski löntys, hartiat lysyssä,jalat raahaa perässä. Pitäis ryhdistää jollain tekniikalla!

• Einari ite
        -minäkin- kirjoitti:

Mutta eikö sulle Einari-armas tule kiire kaikkine hommines, kun täytyy olla yhtäaikaa olympiavoittaja, kansanedustaja ja muotisuunnittelija? Ja jossain välissä kai aioit sitä Elmaakin matkustajakodissa käyttää?

Ei kannata nuorena ja viriilinä itseään loppuun ajaa, voi tulla sellainen burn outti (elikkäs hermoromahdus) ja kukas meille tavallisille kuolevaisille sitten näyttää mallia tässä nettideittailun vaativassa viidakossa? Et sä voi semmosta meille tehdä.

Muuten, oletko jo miettinyt kenet otat malliksi sille sun vaatemallistolle, olisko siitä sun entisestä heilasta, Tiinasta mihinkään? Saisit kyllä näpsäkästi kostettua vallesmannille, jos houkuttelisit sen emännän muotimaailman kuumimpiin piireihin...kannattaa sitäkin miettiä. Ei sun itse kannata niihin mallin hommiin ehkä ruveta, sitten se romahdus tulee ihan varmasti!

No hei SÄ

Ei mun nimeni ole Einari-Armas vaan Einari Kustaa. Sulle oli kai jostakin tullut vika henkilötietoja minusta, mut ei se haittaa, heh.

Sä unohdit että mulla on se ministerin pestikin ja perjantaisin juomingit Jarskin ja Veikon kanssa urheilukentällä ja paljon muutakin. Mutta mä kestän kaiken, enkä mene liekkeihin.

Tiinalla kyllä olis ominaisuudet kunnossa. Pakarat roikkuu polvitaipeissa. Mutta kun se on niin lipevä, niin en sitä huoli. Pitää tuota miettiä, Haluaisitko sä muotimogulin matkaan?

• SUSKUssa
        mitä niille tekisi? kirjoitti:

Ja suomimies: läski löntys, hartiat lysyssä,jalat raahaa perässä. Pitäis ryhdistää jollain tekniikalla!

Ehkä tuollaiset ominaisuudet kannattaa säilyttää, niitä ei varmasti tapaa muualta. Ja kruununa tietenkin ilman paitaa ruokakaupassa ja terassilla, tosi viehättävää

• -minäkin-
        Einari ite kirjoitti:

No hei SÄ

Ei mun nimeni ole Einari-Armas vaan Einari Kustaa. Sulle oli kai jostakin tullut vika henkilötietoja minusta, mut ei se haittaa, heh.

Sä unohdit että mulla on se ministerin pestikin ja perjantaisin juomingit Jarskin ja Veikon kanssa urheilukentällä ja paljon muutakin. Mutta mä kestän kaiken, enkä mene liekkeihin.

Tiinalla kyllä olis ominaisuudet kunnossa. Pakarat roikkuu polvitaipeissa. Mutta kun se on niin lipevä, niin en sitä huoli. Pitää tuota miettiä, Haluaisitko sä muotimogulin matkaan?

No kyllähän tommonen nyt houkuttelee...ajattelin jo silloin, kun kerroit niistä sun hammaskoruista, että kyllä nyt taitaa olla kyseessä sellainen mies, jolla on tyyli hallussa. Ei hävettäis kuule astella tuolla "kissalavojen" tuntumissa sellaisen herrasmiehen käsipuolessa. Ja mullakin kun on hyvät ominaisuudet just noihin muotihommiin, niin ei tässä voi maailmanmenestykseltä välttyä.

Mutta mites se Elma? Ajattelin vaan, että eikö se mustasukkaiseksi ryhdy, jos meillä kovinkin paljon alkaa olemaan noita muotijuttuja ja -menoja. Kikkareita ja semmoisia.

Muotimogulinahan voit toisaalta hommata sille muunkin värisiä sukkia, vaikkapa ihan useampia pareja, niin sillähän tämäkin pulma voitaisiin ratkaista.

• Einari ite
        -minäkin- kirjoitti:

No kyllähän tommonen nyt houkuttelee...ajattelin jo silloin, kun kerroit niistä sun hammaskoruista, että kyllä nyt taitaa olla kyseessä sellainen mies, jolla on tyyli hallussa. Ei hävettäis kuule astella tuolla "kissalavojen" tuntumissa sellaisen herrasmiehen käsipuolessa. Ja mullakin kun on hyvät ominaisuudet just noihin muotihommiin, niin ei tässä voi maailmanmenestykseltä välttyä.

Mutta mites se Elma? Ajattelin vaan, että eikö se mustasukkaiseksi ryhdy, jos meillä kovinkin paljon alkaa olemaan noita muotijuttuja ja -menoja. Kikkareita ja semmoisia.

Muotimogulinahan voit toisaalta hommata sille muunkin värisiä sukkia, vaikkapa ihan useampia pareja, niin sillähän tämäkin pulma voitaisiin ratkaista.

Hei taas

Kyllä mun kai pitää sitten tilata Saksasta iso Mersu kuljettajalla ja samalla kyydillä uudet vihreät vakosamettihousut.

Tarkoititko noilla kikkaroilla ja semmoisilla pierukikkaroita, heh. Siitä selviää vessapaperilla ja vaihtoalushousuilla.

Elmalle ei puhuta tästä mitään. Ei tiedä oikein kuinka mustasukkainen lienee. Tekee vielä jotakin peruuttamatonta.

Eikka suoraan vallan keskipisteestä

• keppeli66
        Einari ite kirjoitti:

Hei taas

Kyllä mun kai pitää sitten tilata Saksasta iso Mersu kuljettajalla ja samalla kyydillä uudet vihreät vakosamettihousut.

Tarkoititko noilla kikkaroilla ja semmoisilla pierukikkaroita, heh. Siitä selviää vessapaperilla ja vaihtoalushousuilla.

Elmalle ei puhuta tästä mitään. Ei tiedä oikein kuinka mustasukkainen lienee. Tekee vielä jotakin peruuttamatonta.

Eikka suoraan vallan keskipisteestä

Heh, kyllä tuo Einari pitää äänestää sinne eduskuntaan, kenenköhän listoilla lienee

• maalaisliittolainen
        keppeli66 kirjoitti:

Heh, kyllä tuo Einari pitää äänestää sinne eduskuntaan, kenenköhän listoilla lienee

sehän on Metsäperän alakouluaisten ehdokkaana

• Tietoa on
        maalaisliittolainen kirjoitti:

sehän on Metsäperän alakouluaisten ehdokkaana

Nuorten Eläkeläisten puoluetta poika edustaa

• tekivät..

Mengele & kumppanit kaivoivat keskitysleirillä ison kuopan, täyttivät kuopan bensiinillä ja sytyttivät sen palamaan. Seuraavaksi kaatoivat kuorma-auton lavallisen eläviä lapsia tähän palavaan kuoppaan. Kun nämä lapset palaessa yrittivät päästä kuopasta pois, Mengele ja kumppanit potkivat ne takaisin kuoppaan.

• annas olla

Älä syötä tälläistä tähän ketjuun

• Einarin isä

Tämän tekstin tarkoitus on keventää, ei ahdistaa.Olkoon tuo ainokainen tuon sisältöinen

• edellinen..
        Einarin isä kirjoitti:

Tämän tekstin tarkoitus on keventää, ei ahdistaa.Olkoon tuo ainokainen tuon sisältöinen

Ilmaisin vain mielipiteeni, minkälainen paskaläjä "Tohtori" Mengele oli. Lukekaa historia lehteä.

• Einarin isä
        edellinen.. kirjoitti:

Ilmaisin vain mielipiteeni, minkälainen paskaläjä "Tohtori" Mengele oli. Lukekaa historia lehteä.

Tuo on tietenkin totta. Taisin laittaa huonon otsikon viestiini. Toisaalta tämä palsta ei kai ole varsinaisesti historiaan ja väryyksiin liittyvä

• Luonnonoikkuko vain
        edellinen.. kirjoitti:

olen samaa mieltä tuosta kirjoituksesta, kyllä sen paikka jossain muualla on!!!

• ja ahdistaa
        Luonnonoikkuko vain kirjoitti:

olen samaa mieltä tuosta kirjoituksesta, kyllä sen paikka jossain muualla on!!!

Sotarikostuomioistuimessa eikä missään muualla on sen paikka

• Luonnonoikkuko vain
        ja ahdistaa kirjoitti:

niimpä, aika on vaihtunut

• minäkin tiedän
        ja ahdistaa kirjoitti:

Nuo asiat on jo käsitelty ja niitä turha täällä veisata esiin

• SYLVIKKO
        ja ahdistaa kirjoitti:

Onko Einari ollut sodassakin, ja nyt tuomiolle viedään

• Itsekin mukana
        SYLVIKKO kirjoitti:

E oli siellä metsäperän kodinturvajoukkojen harjoituksessa liikenteenohjaajana, mutta ei kai se mitään pahaa tehnyt

• kilttihän se
        SYLVIKKO kirjoitti:

Lukuvirhe tullut kirjoittajalle. Mengele oli hirviö - ei tää meidän Einari. Einari on kuin Aku Ankka, aina juonimassa uusia kujeita ja keksintöjä, mutta ihan kiltti veikko.

• Einari ite
        kilttihän se kirjoitti:

Lukuvirhe tullut kirjoittajalle. Mengele oli hirviö - ei tää meidän Einari. Einari on kuin Aku Ankka, aina juonimassa uusia kujeita ja keksintöjä, mutta ihan kiltti veikko.

Ainahan minua on syytetty, milloin mistäkin. Ja kuitenkin olen viaton kuin kastemato. Ja voi suakin, eihan mun toinen nimeni ole Veikko. Einari Kustaahan mä oon. Joku jo aiemmin sanoi Armaaksi, heh. Ja sitten toisekseen mulla on varpaat, ei räpylöitä.

Kiitos kannustuksestasi ja kivat sulle

Einari, 23v, eläkeläinen Metsäperältä

• sama E
        kilttihän se kirjoitti:

Voi vitsi kun mun sormi on nopeampi kuin aivot, meni ja painoi enterin, vaikka mä vielä mietiskelin vastausta sun kommenttiin.

Oikeastihan mä olen tosi kiltti. Meidän opettaja sanoi kansakoulussa mua, Jarskia ja Veikkoa Unskin enkeleiksi. Se Unski, oikeastaan Unto, piti meitä poikia erityistarkkailussa koko kouluajan elikkä 4½ vuotta. Mä jäin sitten Jarskin kanssa eläkkeelle ja Veikko haki vurotteluvapaalle kolmannen luokan joululomalta.

Sama E

• niinkö se oli
        sama E kirjoitti:

Voi vitsi kun mun sormi on nopeampi kuin aivot, meni ja painoi enterin, vaikka mä vielä mietiskelin vastausta sun kommenttiin.

Oikeastihan mä olen tosi kiltti. Meidän opettaja sanoi kansakoulussa mua, Jarskia ja Veikkoa Unskin enkeleiksi. Se Unski, oikeastaan Unto, piti meitä poikia erityistarkkailussa koko kouluajan elikkä 4½ vuotta. Mä jäin sitten Jarskin kanssa eläkkeelle ja Veikko haki vurotteluvapaalle kolmannen luokan joululomalta.

Sama E

Kävit kansakoulua Eikka, ja oot nyt 23-vuotias? Muut tenavat ne kävi peruskoulua, mutta eihän se mitään meinaa. Metsäperällä kaikki on toisin. Sun fiksuuskin juontaa juurensa kai siitä, että sua tarkkailtiin koko kouluaikasi.Musta kyllä tuntuu, että sä tarkkailit muita.

• Einari ite
        niinkö se oli kirjoitti:

Kävit kansakoulua Eikka, ja oot nyt 23-vuotias? Muut tenavat ne kävi peruskoulua, mutta eihän se mitään meinaa. Metsäperällä kaikki on toisin. Sun fiksuuskin juontaa juurensa kai siitä, että sua tarkkailtiin koko kouluaikasi.Musta kyllä tuntuu, että sä tarkkailit muita.

Mikäs tohtori se siellä mun kouluani epäilee, heh. Kyllä vissi on niin kuin sanoin. Metsäperähän sai poikkeusluvan säilyttää vanha koulujärjestelmä ennallaan, Ja se on voimassa siellä vieläkin. Keskikouluun menevät viisaammat sitten neljänneltä luokalta.

Jep, olin kova tarkkailemaan. Tiellä kulkijoita ja huoltamolla olevia autoja etupäässä. Mulla on erikoisen hyvä huomiokyky kaikkeen poikkeavaan.

Koeta sinä saada se tohtorinhattu pysymään päässä, lupaavat huomiseksi tuulista keliä,heh.

Heippa

Eikka alias Einari

PS: onko toi mainitsemasi fiksus joku autonhoitosarja

• on moneen
        Einari ite kirjoitti:

Mikäs tohtori se siellä mun kouluani epäilee, heh. Kyllä vissi on niin kuin sanoin. Metsäperähän sai poikkeusluvan säilyttää vanha koulujärjestelmä ennallaan, Ja se on voimassa siellä vieläkin. Keskikouluun menevät viisaammat sitten neljänneltä luokalta.

Jep, olin kova tarkkailemaan. Tiellä kulkijoita ja huoltamolla olevia autoja etupäässä. Mulla on erikoisen hyvä huomiokyky kaikkeen poikkeavaan.

Koeta sinä saada se tohtorinhattu pysymään päässä, lupaavat huomiseksi tuulista keliä,heh.

Heippa

Eikka alias Einari

PS: onko toi mainitsemasi fiksus joku autonhoitosarja

Se on autonhoitosarja, mutta käy moneen. Nokkela löytää monta käyttökohdetta. Kaljun hiontaan, paistinpannulle, jopa viiksiin, että pysyvät kivasti kippurassa.

• Einari ite
        on moneen kirjoitti:

Se on autonhoitosarja, mutta käy moneen. Nokkela löytää monta käyttökohdetta. Kaljun hiontaan, paistinpannulle, jopa viiksiin, että pysyvät kivasti kippurassa.

Hei taas lajitoverini mun.

Hyvä kun varmistit mulle ton fiksuksen, ai noin moneen se käy. Uskoisin, että parhaan tuloksen kaljun kanssa saa sellaisella yhdistelmähoidolla, jossa ensi fiksusta reilusti kaaliin ja sitten keilahallille ja sillä keilapallon kiilloituskoneella kalju kiiltäväksi. Uskoisin, että normaalikokoinen kaali sinne mahtuu.

Heippa taas

Ps: silmälasit ja korvakorut kannattaa ottaa pois ennenkuin antaa harjasten hyväillä hartioiden väliä

• SYLVIKKO
        Einari ite kirjoitti:

Hyvä kun varmistit mulle ton fiksuksen, ai noin moneen se käy. Uskoisin, että parhaan tuloksen kaljun kanssa saa sellaisella yhdistelmähoidolla, jossa ensi fiksusta reilusti kaaliin ja sitten keilahallille ja sillä keilapallon kiilloituskoneella kalju kiiltäväksi. Uskoisin, että normaalikokoinen kaali sinne mahtuu.

Heippa taas

Ps: silmälasit ja korvakorut kannattaa ottaa pois ennenkuin antaa harjasten hyväillä hartioiden väliä

Sun pitäis mennä johonkin firmaan luomaan jotakin ihan uutta, innovaatioita ei näköjään puutu

• leipuritätsy
        Einari ite kirjoitti:

Heippa taas

samat keinot kaljulle kuin luistelusuksillekin. Parafiinia kuumennettuna ja sitten kiillotus harjalla

• Start ladulle
        leipuritätsy kirjoitti:

samat keinot kaljulle kuin luistelusuksillekin. Parafiinia kuumennettuna ja sitten kiillotus harjalla

Sama ohje kuin luistelusuksille

• zzzzzzzzzz1

zzzzzzzzz

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      175
      13388
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4910
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3699
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2833
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2032
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      371
      1693
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe