lihavuusko asian aiheutti?
katselen täällä noita hulluja kommentteja muista viestiketjuista. tiedän että tällä parilla mies on vanhempi ja myös ylipainoinen. monilla huijatuilla naisilla ei myöskään ole paino-ongelmia. vähä-älyistä yleistystä..
45 min lumeliitto
6
897
Vastaukset
- .....
puolella suomalaisista naisista on ns.selluliittia ja koska muutenkin ulkomaalaisten elintasopakolaisten vaimot eivät kovin usein ole mallin painoissa todennäköisyys MONET ulkomaalaisen höplästävedetyt naiset ovat lihavia.
- .............
häiriintynyt henkisesti. Suurimman osan ulkkissuhteista solmii kouluttautuneet. Suurin osa huijatuista ovat myös korkeasti koulutettuja. Suurin osa huijaajista ja suurimmista rikollisista ovat hekin korkeasti koulutettuja. Lue päivän lehdet, niin voit koittaa parantaa luulosairauttasi, ja perustaa ulosantisi faktoille.
- varmaan...
............. kirjoitti:
häiriintynyt henkisesti. Suurimman osan ulkkissuhteista solmii kouluttautuneet. Suurin osa huijatuista ovat myös korkeasti koulutettuja. Suurin osa huijaajista ja suurimmista rikollisista ovat hekin korkeasti koulutettuja. Lue päivän lehdet, niin voit koittaa parantaa luulosairauttasi, ja perustaa ulosantisi faktoille.
suurin osa eurooppalaisiin&amerikkalaisiin miehiin suhteen solmivat naiset varmasti ovatkin korkeasti koulutettuja.
Näytä sinä toteen afrikkalaisten ja muslimien hoitojen korkea koulutus.
Vielä parempi,todista noiden huijareiden opinahjo.Nigeriasta saa opintopaperin ostettua taskurahalla ja tuskin suomalaisen naisen naineet tuhat turkkilaista miestä mitään maistereita,tohtoreita tai kirvesmiehiä ovat. - olevani uhri
varmaan... kirjoitti:
suurin osa eurooppalaisiin&amerikkalaisiin miehiin suhteen solmivat naiset varmasti ovatkin korkeasti koulutettuja.
Vielä parempi,todista noiden huijareiden opinahjo.Nigeriasta saa opintopaperin ostettua taskurahalla ja tuskin suomalaisen naisen naineet tuhat turkkilaista miestä mitään maistereita,tohtoreita tai kirvesmiehiä ovat.Nigerialaisen uhri nimenomaan. Lumeliito, seurauksena lapsi (en kadu) ja miehellä pysyvä oleskelulupa. Miehellä myös ainakin 1 toinen lapsi suomessa ja lisää tulossa (haluaa ainakin 5). Rakastin oikeasti, nyt olen katkera kun olin niin tyhmä. Mutta elämä jatkuu ja olen oppinut läksyni.
- olet todella
varmaan... kirjoitti:
Vielä parempi,todista noiden huijareiden opinahjo.Nigeriasta saa opintopaperin ostettua taskurahalla ja tuskin suomalaisen naisen naineet tuhat turkkilaista miestä mitään maistereita,tohtoreita tai kirvesmiehiä ovat.mene lukemaan tilastoa.
- SatuB
olevani uhri kirjoitti:
Nigerialaisen uhri nimenomaan. Lumeliito, seurauksena lapsi (en kadu) ja miehellä pysyvä oleskelulupa. Miehellä myös ainakin 1 toinen lapsi suomessa ja lisää tulossa (haluaa ainakin 5). Rakastin oikeasti, nyt olen katkera kun olin niin tyhmä. Mutta elämä jatkuu ja olen oppinut läksyni.
Hei...kirjoitatko minulle suoraan, olisi kiva vaihtaa ajatuksia...menin nigerialaisen kanssa naimisiin ja nyt en tiedä teinkö oikein, haluaisin perua koko homman ennen kun on myöhäistä[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994