tosiaan 5kk:tta ****** ja joka päivä odotan, että näkisin sinut taas. Olisinpa vaan pystynyt sanomaan, että olen ihastunut sinuun, nimittäin tämä ikävä ei ole mukavaa..
Siitä
21
1775
Vastaukset
- on.
Minnepäin Suomea viesti on lähetetty ja naiselle vai miehelle?
- ap.
naiselle
- mut
ap. kirjoitti:
naiselle
Entäs minnepäin Suomea?
- ap.
mut kirjoitti:
Entäs minnepäin Suomea?
ööh etelä.. itä.. kaakko, vai mikä se oli. Ei paljasteta liikaa heti:D
- sä.
ap. kirjoitti:
ööh etelä.. itä.. kaakko, vai mikä se oli. Ei paljasteta liikaa heti:D
tarkotat tolla 5:llä kuukaudella.Sen että olet tuntenut hänet 5 kuukautta vai olet nähnyt hänet viimeksi 5 kuukautta sitten?
- ap.
sä. kirjoitti:
tarkotat tolla 5:llä kuukaudella.Sen että olet tuntenut hänet 5 kuukautta vai olet nähnyt hänet viimeksi 5 kuukautta sitten?
jälkimmäinen vaihtoehto.
- olekaan.
ap. kirjoitti:
jälkimmäinen vaihtoehto.
ihan se sama mies jonka minä näin tänään.Olin nimittäin eräässä työpaikassa 5 kuukautta ja tutustuin siellä erääseen ihanaan mieheen.Itä-Suomessa asustelen.
- ap.
olekaan. kirjoitti:
ihan se sama mies jonka minä näin tänään.Olin nimittäin eräässä työpaikassa 5 kuukautta ja tutustuin siellä erääseen ihanaan mieheen.Itä-Suomessa asustelen.
OLIT 5kk, no missä sinä hänet näit ja näkikö hän varmasti sinut?
- ap.
ap. kirjoitti:
Ainiin, tarkoitit vissiin, että lopetit vasta äskettäin siellä työt.
- olin
ap. kirjoitti:
eräässä työpaikassa 5 kuukautta ja eilen lopetin työt siellä.Ja tänään kävin entisellä työpaikalla ja siellä näin hänet.
- ap.
olin kirjoitti:
eräässä työpaikassa 5 kuukautta ja eilen lopetin työt siellä.Ja tänään kävin entisellä työpaikalla ja siellä näin hänet.
mutta kysyn vielä uudestaan, näkikö hän sinut? Voitko kertoa jotain työstäsi siellä entisellä työpaikalla, siis missä kävit tänään, tai hänen työstään?
- tottakai...
ap. kirjoitti:
mutta kysyn vielä uudestaan, näkikö hän sinut? Voitko kertoa jotain työstäsi siellä entisellä työpaikalla, siis missä kävit tänään, tai hänen työstään?
hän näki minut kun juttelin hänen kanssaan tänään.En minä uskalla hirveesti paljastaa mitä työtä tein ja mitä työtä hän tekee ja että missä työpaikalla kävin.
- ap.
tottakai... kirjoitti:
hän näki minut kun juttelin hänen kanssaan tänään.En minä uskalla hirveesti paljastaa mitä työtä tein ja mitä työtä hän tekee ja että missä työpaikalla kävin.
Se en ainakaan ollut minä:) Ja tarkemmin kun laskee, niin ei hänkään ole voinut olla vielä viittä kuukautta muualla töissä.
- jäi..
ap. kirjoitti:
Se en ainakaan ollut minä:) Ja tarkemmin kun laskee, niin ei hänkään ole voinut olla vielä viittä kuukautta muualla töissä.
vain mietityttämään se että miksi sä kyselit/utelit noin paljon minun töistäni/hänen töistään ja että missä työpaikassa me näimme.Oliko sinulla kuitenkin jokin aavistus että se olisinkin ollut minä,vai? Jäi myös mietityttämään jos olet nähnyt sinun ihastuksesi 5 kuukautta sitten ja minä näin minun ihastuksen eilen ja kuitenkin kyselit minusta kaikkea:)Asutko itsekin Itä-Suomessa?Muuten,kuinka monta kirjainta nimessäsi on?
- ap.
jäi.. kirjoitti:
vain mietityttämään se että miksi sä kyselit/utelit noin paljon minun töistäni/hänen töistään ja että missä työpaikassa me näimme.Oliko sinulla kuitenkin jokin aavistus että se olisinkin ollut minä,vai? Jäi myös mietityttämään jos olet nähnyt sinun ihastuksesi 5 kuukautta sitten ja minä näin minun ihastuksen eilen ja kuitenkin kyselit minusta kaikkea:)Asutko itsekin Itä-Suomessa?Muuten,kuinka monta kirjainta nimessäsi on?
minun nimessäni on viisi kirjainta. Kyllä mulle tuli sellainenkin ikävä aavistus, että se olisitkin sinä ja olet ihastunut johonkin toiseen ja minä sinuun, mutta mielestäni hän oli vielä syyskuussa, ehkä lokakuussakin siellä "vanhassa työpaikassa", joten ei ole voinut olla viittä kuukautta muualla.
Jos kertoisit vaikka, että asutko kuinka idässä, tai vaikka suuntanumero, jos saisi vaikka selvyyden?? - et..
ap. kirjoitti:
minun nimessäni on viisi kirjainta. Kyllä mulle tuli sellainenkin ikävä aavistus, että se olisitkin sinä ja olet ihastunut johonkin toiseen ja minä sinuun, mutta mielestäni hän oli vielä syyskuussa, ehkä lokakuussakin siellä "vanhassa työpaikassa", joten ei ole voinut olla viittä kuukautta muualla.
Jos kertoisit vaikka, että asutko kuinka idässä, tai vaikka suuntanumero, jos saisi vaikka selvyyden??Sä et sittenkään ollut se mun ihastus,mun ihastuksen nimessä on vain neljä kirjainta.
- ap.
et.. kirjoitti:
Sä et sittenkään ollut se mun ihastus,mun ihastuksen nimessä on vain neljä kirjainta.
se suunta?? Muuten jää kaivelemaan. Tosin täällä missä minä asun, ei kyllä sanota sä tai mä.
- sillä.
ap. kirjoitti:
se suunta?? Muuten jää kaivelemaan. Tosin täällä missä minä asun, ei kyllä sanota sä tai mä.
on enää väliä että missäpäin Itä-Suomea asun koska sä et olekaan se mun ihastus.Minun nimessäni on muuten viisi kirjainta.En ole nyt siis missään töissä tällä hetkellä.
- ap.
sillä. kirjoitti:
on enää väliä että missäpäin Itä-Suomea asun koska sä et olekaan se mun ihastus.Minun nimessäni on muuten viisi kirjainta.En ole nyt siis missään töissä tällä hetkellä.
No hyvä, että sanoit edes tuon kirjainten lukumäärän, koska hänellä niitä on kuusi.
- estää?
Lähettämästä hänelle vaikka sähköpostia?!
Neljän Ruusun biisiä lainatakseni:
"ehkä onkin niin että elän vain kerran.."- ap.
Mulla on vissiin joku sisäinen esto:) nimittäin minä jopa tiedän s.postiosoitteenkin (löysin galleriasta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1117686
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1215327Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1213554Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293547Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352584Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971530Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366