Honey...

En.kerro

15

372

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sininen_sitruuna

Voitasko kuitenkin sopia, et se on tosi epäterveellistä? Yök. :)

Joo joo, olen menossa nukkumaan. :)

• En.kerro

parempi jättää karhuille se hunaja :D

Hyvää yötä siulle...

Pitäis itsekin mennä nukkumaan... Ihan kauhean väsyttävä viikko ollut tähän mennessä. Onneksi viikonloppu lähestyy :)

http://www.youtube.com/watch?v=S7amYNaPTRI

• orpana-67

ihan terveellistä...Saahan siitä vaikka mitä hienoa, kivennäisaineita ja vitamiineja jne :) Mut en alkais kyllä sitä purkeittain syömään, mieluummin käyttäsin kaikkeen muuhun kivaan...Esim. kasvonaamioon ja esim. saunassa hunaja pehmentää kuivaa ihoa kivasti.

• teehen voi sujauttaa jos tykkää. Hiuksiinkin oivaa luonnonhoitoa :P

• orpana-67
        chalistra87 kirjoitti:

teehen voi sujauttaa jos tykkää. Hiuksiinkin oivaa luonnonhoitoa :P

kuvitella sitä lähmää hiuksiin, mutta uskon että käy siihenkin :)

• En.kerro

hunajat naamalle vaan :D Mitenhän pitkään sitä kasvonaamiota pitäisi pitää? Ei kait siitä iho keltaiseksi muutu :o)

Hmmm.. Tuota saunajuttua voisi kokeillakin...

• En.kerro
        chalistra87 kirjoitti:

teehen voi sujauttaa jos tykkää. Hiuksiinkin oivaa luonnonhoitoa :P

olen kokeillut...liian imelää...

Suoraan purkista hiuksiin? Mutta jääkö se haju päähän? Kesällä en ainakaan uskaltaisi kokeilla :D

• orpana-67
        En.kerro kirjoitti:

hunajat naamalle vaan :D Mitenhän pitkään sitä kasvonaamiota pitäisi pitää? Ei kait siitä iho keltaiseksi muutu :o)

Hmmm.. Tuota saunajuttua voisi kokeillakin...

sellasen reseptin, et sekotetaan kaurahiutaleita hunajan joukkoon ja levitetään naamalle...Se saa olla siinä tyyliin 10-30min :) Samalla kuorii ja pehmentää- kantsii koittaa :)

Saunassa tuo on oikeesti ihan kiva. Niitähän on erikseenkin myynnissä ihan "saunahunajaa", mut perushunaja on ihan ok. Kyllähän se siellä melko nopeesti sulaa ihon pintaan, mutta pehmentää kivasti. Eikä iho kyllä väriä muuta :D

• orpana-67 kirjoitti:

kuvitella sitä lähmää hiuksiin, mutta uskon että käy siihenkin :)

No heittää siihen sekaan lämmintä vettä että juoksettuupi sen verran, sitten sekaan jotain.. sitruunaa.. ehkä jotain kuorivaa, hienoa sokeria tai suolaa jos päänahkaa tahtoo helliä hieman.. kahvinpuruja en oo päänahkaan viel kokeillu, ihon olen kuorinut kokeilumielellä :D
        Teelehtien murusia.. kuivattuja ja murennettuja koivunlehtiä oon käyttäny hiusten pesuunkin. Nokkosta.. Taivas on rajana :D

• En.kerro
        orpana-67 kirjoitti:

sellasen reseptin, et sekotetaan kaurahiutaleita hunajan joukkoon ja levitetään naamalle...Se saa olla siinä tyyliin 10-30min :) Samalla kuorii ja pehmentää- kantsii koittaa :)

Saunassa tuo on oikeesti ihan kiva. Niitähän on erikseenkin myynnissä ihan "saunahunajaa", mut perushunaja on ihan ok. Kyllähän se siellä melko nopeesti sulaa ihon pintaan, mutta pehmentää kivasti. Eikä iho kyllä väriä muuta :D

Pitääkin varustaa sauna ja pesuhuone hunajalla... Kai sinne muutama purnukka lisää mahtuu :)

Kiitos vinkistä ;)

• orpana-67
        chalistra87 kirjoitti:

No heittää siihen sekaan lämmintä vettä että juoksettuupi sen verran, sitten sekaan jotain.. sitruunaa.. ehkä jotain kuorivaa, hienoa sokeria tai suolaa jos päänahkaa tahtoo helliä hieman.. kahvinpuruja en oo päänahkaan viel kokeillu, ihon olen kuorinut kokeilumielellä :D
        Teelehtien murusia.. kuivattuja ja murennettuja koivunlehtiä oon käyttäny hiusten pesuunkin. Nokkosta.. Taivas on rajana :D

kananmunaa hiuksiin? Äiti neuvoi tuon kun oli pieni. Sen piti kuulema kirkastaa vaaleita hiuksia ja tehdä niistä oikein "eloisat". Miähän testasin...Rikoin 3 raakaa munaa päähän ja hieroin...Haisin munalle varmaan seuraavan viikon :D

• orpana-67 kirjoitti:

kananmunaa hiuksiin? Äiti neuvoi tuon kun oli pieni. Sen piti kuulema kirkastaa vaaleita hiuksia ja tehdä niistä oikein "eloisat". Miähän testasin...Rikoin 3 raakaa munaa päähän ja hieroin...Haisin munalle varmaan seuraavan viikon :D

Joo, olen kokeillut mutten pelkästään, sekotin muutakin sekaan. Noissa ikävissä hajuissa auttaa jos huuhtaisee jollain hiusvedellä vielä, jotain laimeata sitruunavesisekotusta esimerkiksi tai havunneulasvettä tms. Onhan noi parempia tuoksuja mitä muna :D
        Sitten ei kannata kuumalla vedellä pestä pois eikä kuivata hiustenkuivaajalla kovinkaan läheltä koska ne jämät palaa ennemmin kii kuin lähtee :D

• orpana-67
        chalistra87 kirjoitti:

Joo, olen kokeillut mutten pelkästään, sekotin muutakin sekaan. Noissa ikävissä hajuissa auttaa jos huuhtaisee jollain hiusvedellä vielä, jotain laimeata sitruunavesisekotusta esimerkiksi tai havunneulasvettä tms. Onhan noi parempia tuoksuja mitä muna :D
        Sitten ei kannata kuumalla vedellä pestä pois eikä kuivata hiustenkuivaajalla kovinkaan läheltä koska ne jämät palaa ennemmin kii kuin lähtee :D

vinkeistä. Ens kesänä oon fiksumpi ;D

• Enrique_Lister

Sokeria ja energiaa siinnä ainaskin on, että jos verensokereissa on ongelmaa ni ei kannata hirveesti syödä.

• En.kerro

Sokerihumala... Viisainta kai jättää väliin se liika hunaja :D

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe