Palstan nykytasosta

Laherry

Olen tässä jo pidemmän aikaa ollut "takapiruna" eli en ole juurikaan kirjoitellut viestejä tänne, mutta valvonut palstaa silti. Täytyy sanoa, että keskustelupalstan taso on laskenut siitä, mitä se oli silloin kun aloitin nämä sheriffin hommat. Toki häiriköiden määrä on mitätön, mutta lähinnä jotkut avaukset ja varsinkin vastaukset ovat olleet... noh ei niin tasokkaita muttei kuitenkaan poistamisen arvoisia. Eihän sitä tarvitse kahden lauseen vastaukseen sisällyttää kymmentä kirosanaa ja viittätoista huutomerkkiä tai haukkua keskustelun aloittajaa pystyyn.

Enhän minäkään kuuntele esim. Cheekiä ollenkaan, mutta en minä sen takia lähde sorkkimaan tai poistamaan Cheek keskusteluja, vaikka kyseinen artisti onkin omalla mustalla listalla. Eli siis pidetään keskustelun taso korkeana ja jauhetaan ahkerasti hoppiin ja räppiin liittyvää juttua :)

4

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      On kyllä hiljentynyt, viisi vuotta sitten oli aika vilkasta keskustelua täälläkin, päivässä tuli useampiakin vastauksia.

    • Aito hopparikingi

      S.aa kans niinku tupac ja easy E ja muut aidot hoppariräppärit mydää ja vedetää ja ammutama mielt. pitää muistaa et housut kuuluu räppii ja blink blink ja gangstat ja jengit jotka tappa toisiaa ja huumeit

    • Jou jou

      Cheek on aito räppäri ja fintelligens. ne räppää meitseistä. Mul on kyl isommat housut ku muil. Isommat ku sull, varmaa ni. Kanit!

    • Kaarlo Kanto

      Itse käyn enää ehkä kerran kk:ssa täällä... Joskus tuli käytyä enemmän, ei varmaan silloinkaan sen tasokkaampaa juttua. Ei täällä voi hip hopista/rapista edes keskustella. On paljon asiallisia foorumeita joissa on asiasisältöä... On pakko olettaa ja epäillä että keski-ikä täällä ei ole kovin huima (ehkä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe