Onko mitään keinoja saada parta kasvamaan kunnolla? Olen 21v mies ja parrankasvuni on kohtuu heikkoa. Viikset minulla kasvavat täysin "normaalisti", hieman jopa liian nopeasti. Huulen alle parta kasvaa ihan ok:sti, leukaan pari surkeaa haiventa, ja muualle ei mitään! Kuin lapsen poskia hivelisi. Ärsyttävää, miksei se voi kasvaa kunnolla joka paikkaan vaan tuollaisia omituisia rippeitä sinne tänne, vaikka ne god damn viikset kasvavat kuitenkin.
Parta kasvamaan
5
1474
Vastaukset
- olla tylsä
Joillakin miehillä ei vain kasva joka paikassa parta. Ja kun sulla kerran jossakin kasvaa, ei voi olla hormoneistakaan kiinni. Sorry... :(
- taas ei
kasva viikset. Hieman vaan sivuilla kasvaa mutta ei paljoa nenän alle. Leukaparta kyllä kasvaa ja pulisongit mutta taas niiden välissä on harvaa. Onko isälläs kunnon parta? Tuo kun kulkee suvussa tuo parrankasvun runsaus.
- 60-mummoiksi
Niin jopa rupeaa ukkokarvoja naamasta löytymään D
- ghasdghdf
itellä alkoi 15-16 v. muutama karvaa kasvaa leuassa. Nyt oon 17 v. ja kohta 18 v. eikä partaa ole melkein yhtään muuttunut. ihan vähän on vaan lisäntynyt. Viikset taas alkoivat kasvaa jossain 16.v vähän myöhemmin kun parta, mut nekin on aika pienet. Kaulassa ja poskeissa kasvaa vaan haivenia ja muutamaa tummaa karvaa, yleensä mun partakarvat on vaaleita. itse olen ruskeahiuksinen ja isäni on karvaine. Niin en tajua miksi mulla ei oiken parta kasvaa. Yleensä ajeleen pois nämät niin sanotut partakarvat, jotta naama näyttiäsi siistiltä. Onko yhtään neuvoa??? Miks partani kasvaa niin hitasti?
- 674 v. nainen
Aja sitä partaa vaik ei kasvaiskaa oikein, se vähän nopeuttaa (tuttujen kokemuksia) vissiin. Itse ei oo tarvinnu miettii ku tupsuttaa parta semmost vauhtii muutenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984