Onko mitään keinoja saada parta kasvamaan kunnolla? Olen 21v mies ja parrankasvuni on kohtuu heikkoa. Viikset minulla kasvavat täysin "normaalisti", hieman jopa liian nopeasti. Huulen alle parta kasvaa ihan ok:sti, leukaan pari surkeaa haiventa, ja muualle ei mitään! Kuin lapsen poskia hivelisi. Ärsyttävää, miksei se voi kasvaa kunnolla joka paikkaan vaan tuollaisia omituisia rippeitä sinne tänne, vaikka ne god damn viikset kasvavat kuitenkin.
Parta kasvamaan
5
1488
Vastaukset
- olla tylsä
Joillakin miehillä ei vain kasva joka paikassa parta. Ja kun sulla kerran jossakin kasvaa, ei voi olla hormoneistakaan kiinni. Sorry... :(
- taas ei
kasva viikset. Hieman vaan sivuilla kasvaa mutta ei paljoa nenän alle. Leukaparta kyllä kasvaa ja pulisongit mutta taas niiden välissä on harvaa. Onko isälläs kunnon parta? Tuo kun kulkee suvussa tuo parrankasvun runsaus.
- 60-mummoiksi
Niin jopa rupeaa ukkokarvoja naamasta löytymään D
- ghasdghdf
itellä alkoi 15-16 v. muutama karvaa kasvaa leuassa. Nyt oon 17 v. ja kohta 18 v. eikä partaa ole melkein yhtään muuttunut. ihan vähän on vaan lisäntynyt. Viikset taas alkoivat kasvaa jossain 16.v vähän myöhemmin kun parta, mut nekin on aika pienet. Kaulassa ja poskeissa kasvaa vaan haivenia ja muutamaa tummaa karvaa, yleensä mun partakarvat on vaaleita. itse olen ruskeahiuksinen ja isäni on karvaine. Niin en tajua miksi mulla ei oiken parta kasvaa. Yleensä ajeleen pois nämät niin sanotut partakarvat, jotta naama näyttiäsi siistiltä. Onko yhtään neuvoa??? Miks partani kasvaa niin hitasti?
- 674 v. nainen
Aja sitä partaa vaik ei kasvaiskaa oikein, se vähän nopeuttaa (tuttujen kokemuksia) vissiin. Itse ei oo tarvinnu miettii ku tupsuttaa parta semmost vauhtii muutenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473