Ovatko muutkin naiset huomanneet sen, että ERÄÄT (ei siis kaikki) treffeissä Maksaneet Asiakkaat eli etenkin viiskymppiset epätoivoisesti seuraa hakevat äijät käyttävät "mahtavaa" valtaansa väärin pisteyttämällä alaspäin etenkin niitä naisten profiileita, joiden omistajat a) eivät etsi kyseisen äijän tyyppistä henkilöä, b) saavat naiselta rukkaset! Itse olen huomannut että etenkin viiskymppiset miehet harrastavat tätä, itse olen nelikymppinen ja etsin ikäistäni tai nuorempaa seuraa. Nämä äijät kuitenkin lirkuttelevat parikymppistenkin naisten vieraskirjoihin mutta eivät sitten kestä kun oma seura ei kelpaakaan kypsemmille naisille. Sitten pukkaa katkeraa viestiä vieraskirjaan jossa nainen haukutaan jne. Loppupeleissä omalla kohdallani painottuu kuitenkin persoona, ei ikä, ja katkerat, kostonhimoiset tyypit osaavat todellakin olla riesaksi. Painukaa siis pisteyttäjät kaakkoon siitä ja ylläpidolle PALAUTETTA että minkä ihmeen takia pitää päästä PISTEYTTÄMÄÄN ihmistä - oikein tyypillistä nykyajan pinnallista menoa!!
Peräkamaripoikien maksullinen kosto
7
758
Vastaukset
- sama juttu,
jos et kiinnostu jostain vanhasta äijästä, niin ykköstä tulee.
- kun torjutaan
Huomasin vastikään että kun eräs vanhapoika kysyi olenko kiinnostunut hänestä ja vastasin mielestäni kohteliaasti että lähtökohtaisesti taidamme hakea eri juttuja ( hän haki naista joka haluaa lasia, asui kauempana jne.) niin laittoi minut torjuttujen listalle. Kostoksi ilmeisesti koska minähän hänet torjuin.. outoa. Itse en laita torjuttuihin kuin ne jotka on tosi törkeitä viesteissään eli käytännössä niin haroin että enpä juuri koskaan.
- on heikko
itsetunto. Eivät he kestä torjumiseksi tuloa ja kostavat välittömästi. Näin ovat tehneet kaikki miehet, joille olen kohteliaasti vastannut ei kiitos.
Sitten tuo pisteytys. Minusta siinä pisteytetään profiilia, sen ulkonäköä ja millainen se on sisällöltään. Ei siis ihmisen pisteyttämistä, sillä sitähän ei kukaan voi tehdä tuntematta toista. Eli taisi mennä mönkään tuo ajatus pisteistä, mitä lie sillä ylläpito on sitten mahtanut hakeakkaan.
- kostaaaaa
on tarve kostaa, no itsensähän ne munaa, mulle on se ja sama mitä ne mulle antaa
- vähän huvittaa
..harrastaa näköjään, kerran satuin olemaan sisällä kun joku tantta kävi siellä, olin ennen käyntiä vilkaissut arvostelun kun oli "uutta" ja käynnin jälkeen vilkaisin myös. Oli laskenut keskiarvoa aika paljon pyöreän tädin ykkönen kun oli vielä niin vähän arvosteluja, nythän tuo onneksi alkaa olla siellä nelosen pinnassa taas :)
Mulla on oikeasti hyvä profiili, sen verran on kehuja tullut että niin voi väittää. Ainoa mikä voi aiheuttaa ykkösiä, pari niitä tuli silloin jossain välissä, on varmaankin se kun kerron millaista ja minkämallista naista etsin ihan vaan sen vuoksi ettei mene aikaa hukkaan kummallakaan, ei vissiin joidenkin mielestä saisi näin tehdä.
Minä epäilen että ykkösiä viljelevät enimmäkseen juuri ne katkerimmat joita itseään ei saisi arvostella mutta heillä kyllä on oikeus jakaa tuomioitaan. Miksi sitä kenellekään työntämään paskaa niskaan, itse en anna kuin nelosia tai vitosia, jos ei ole oikeasti hyvä profiili niin sitten en anna mitään. Niin, ja minä annan ne pisteet tekstin perusteella, en kuvan. - ei sillä merkitystä
Älä välitä, ei fiksu mies/nainen välitä tippaakaan siitä, miten monta tähteä profiilissa on, vaan siitä, mitä siinä lukee.
- sen näen,
en edes kiinnitä huomiota kyseisiin tähdyköihin. En käsitä, miksi mun pitäisi antaa jollekin jotain pisteitä.
Jos kiinnostun henkilöstä profiilin vuoksi, otan yhteyttä.
Jos ei tunnu yhtään omalta, siirryn seuraavaan. Yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333