aivokasvain

juuso(nimi muutettu)

olen vain netistä lueskellut ja päättänyt että minulla on aivokasvain.. päätä särkee, tinnitusta on, aistiharhoja(ilman krapulaa)on, masennus check, mieliala vaihtuu sekunnissa. ja sitte oli tuooksentelu juttu mitä harrastan lähes päivittäin. mutta se taitaa olla joku refluksi juttu vai mikähän se oli.
vaan sitä mieltä olen että olisi hyvä jos olisi aivokasvain nii tietäs syyn tähän minun paskuuteen.

ja sitte vielä vähä omituisempia juttuja. tuleeko muilla ikinä sellaista että ajattelee että minä olen vain oman pääni sisällä.. aivoilla ajattelen kallon alla. ja sitte pitää taputella itseä päähän.. outoa? ahtaanpaikan kammo aivoilla? vituttaa.

tai sitte es että jos yrittää olla liikkumatta niin tulee kauhea ahdistus kun ei tiedä voiko enää liikkua.tärisytän jalkaani aina niin kauan että nukahdan.

minulla oli kerran poliisin kuulustelu enkä nukkunut neljään päivään koska jännitin tilannetta niin paljon(koskasiellä piti valehdella niin paljon). ennen paikalle menoa pumppasin itseni täyteen lääkkeitä niin omat kuin vaarinki lääkkeet. siiten vain toljotin seinää siellä... mutta en jännittänyt..

no kuitenki...

meinaan myös seota silloin kun ajattelen ääretöntä ja aina olemassa oloa..

ja kuolema.. siinä vasta aihe.. huh huh..

no nii..

pitäis vain tohtia käydä siellä tohtorilla jos se kattos onko päässä mitään. oispa.

miten se tapahtuu? onko kukaan joka tänne asti jaksaa lukea niin käynyt tsekkaan päätään?

ja sitte.

olen kohta 24v mies.. tietenki. ja joskus tulee tuhmia ajatuksia nuorista 15-16v tytöistä. sairasta? ehkä. mutta veikkaisin kuitenki että aika normaalia? ja jos ei oo normaalia nii ei kai niitä päästä poiskaan saa? ja sehän onkin vain ajatusta. sitä ei ole olemassa.. mutta onkos minua sitte olemassa ku minähän olen vain täällä mun pään sisällä.

kun napsuttelet sormiasi yhteen nii tunnetko sen siellä sormissa vai aivoissa? minä ainaki luulen tuntevani sen sormissa mutta aivoissakai se on??

kahvi aiheuttaa masennusta kans.

ja viina.

oon istunut nyt suunnilleen vuoden sisällä. kaupassa käyn ehkä kerran kuussa.. en tiiä kyllä miksi ku se on niin vittumaista..

isin helmoissa täällä vaan asustelen ja istun sohvalla. tietokonekki on liitettynä tvseen ettei tartte enää tuohon pöydän ääreen nousta.

ja mitään en tee.. kyllä on isäkin ylpeä pojastaan.

kohta on varmaan axxo vilimitki katottu.. no ei ny..

runkkailen sillontällön..

en ole ikinä lauennut naisen kanssa ollessa.. enpä kyllä moneen vuoteen ees oo ollukkaa.. ku mitäpä sitä enää ihtiä nolaamaan. ja juu oonhan kyllä varmaan aina vähä kännissäki ollu.. ku ei oo seisokki pysyny tarpeeks pitkään.

ja sitte viimeisen kerran ku sain nii olin selvinpäin nii seisokki katos sillonki. vittumaista. sen jälkeen ei enää..

kerronko lisää vai oonko hiljaa?

1

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyse on aivan muusta. Aivokasvain on melko yleinen kuvitelma. Käy lääkärillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe