miten miehenne suhtautuu julkisella paikalla suukkottamisiin? Entä valokuviin jossa suudellaan? Onko ne jotenki privaatti kamaa vai onko ok että niitä näytellään? Minun mieheni nimittäin kielsi minua näyttämästä niitä pusukuvia kavereilleni? Miksiköhän?
suukottelu ja koskettelu
8
1123
Vastaukset
- ainakaan
ole ikinä mieheni kotimaassa nähnyt kenenkään edes halaavan julkisesti.siis pariskunnan. tervehdys pusut poskille pois suljettuna.julkisella paikalla raja näyttää menevän kädestä pitelyssä...
- diudiu12
Kyllä mä ainakin olen voinut kuvia näytellä (mies vei vielä liikkeeseen pusu kuvaan), julkisesti on pussailtu poskelle joskus vaivihkaa suulle, halailtu yleisesti, kävelty käsi kädessä yleisesti mieheni kotimaassa :)
- että afrikkalaiset..
...karttavat yleisellä paikalla näyttämästä tunteitaan...ymmärrän muslimi miestäni tässä asiassa. Enkä pyri tekemään häntä vaivautuneeksi.
- ......../
että afrikkalaiset.. kirjoitti:
...karttavat yleisellä paikalla näyttämästä tunteitaan...ymmärrän muslimi miestäni tässä asiassa. Enkä pyri tekemään häntä vaivautuneeksi.
oma mieheni Moskovasta mielellään pussailee julkisesti ja osoittaa rakkauttaan muutenkin. Normaalia käytöstä hänelle on suukotella, kosketella ja puhua kauniisti minulle. Koen, että hän on aidosti ylpeä minusta ja toki minä myös hänestä. Se on kivaa ja pidän siitä!
- Niin meilläkin
..ilmeisesti muslimi. Heidän kulttuurissaan yksityisasioiden "esittely" julkisesti ei ole sopivaa. Kun mies arvostaa naista (yleensä vasta moskeijassa vihkimisen jälkeen), hän ei tavallisesti kävele käsi kädessä, saati sitten suukottele julkisesti. Suutelu viittaa seksiin ja vaimon mainetta miehen kunniaa ylläpidetään siveällä käytöksellä julkisuudessa. Muuten muillekin miehille saattaisi herätä "likaisia" ajatuksia ko. naista kohtaan. Muslimien keskuudessa huora vs. madonna- ajattelu on äärimmillään. Ennen liittoamme (kun olin vain ns. tyttöystävä) kuljimme kaulakkain ja pussailimme, mutta vihkimisen jälkeen kaikki sellainen tapahtuu vain kotona tai piilossa muiden katseilta. Aluksi en meinannut oikein itsekään ymmärtää sitä, mutta kaikkeen tottuu. Myöskään muista perheen sisäisistä asioista ei puhuta muille. Julkisyhteisöt netissä, kuten facebook, ei ole hänen mielestään hyvä asia, koska siellä ihmiset kertovat omia asioitaan ja näyttävät valokuviaan julkisesti. Erittäin suuri kulttuurien välinen ero, sanoisin. Luovin tässä asiassa omalla tavallani, toistaiseksi olemme kulkeneet kohtuullisen kultaisella keskitiellä.
- Mutta mutta
mitäs se prostituutti täällä avautuu?
- aloittaja jatkaa
kiitos:). Juu muslimi on. En meinannu millään käsittää juuri tuota pointtia että ennen naimisiin menoa on ok pussailla ja kosketella mutta sen jälkeen ei:), kun mun mielestä olisi just päinvastoin:).Aika paljon olen oppinut jo mutta paljon on vielä opittavaa:)) puolin ja toisin. Ei tosin ole tarve yleisesti hiplaillakkaan, se vaan oli sellanen tapahtuma jossa se tuli esille. Kiitos asiallisesta vastauksesta:))
- Meriami
aloittaja jatkaa kirjoitti:
kiitos:). Juu muslimi on. En meinannu millään käsittää juuri tuota pointtia että ennen naimisiin menoa on ok pussailla ja kosketella mutta sen jälkeen ei:), kun mun mielestä olisi just päinvastoin:).Aika paljon olen oppinut jo mutta paljon on vielä opittavaa:)) puolin ja toisin. Ei tosin ole tarve yleisesti hiplaillakkaan, se vaan oli sellanen tapahtuma jossa se tuli esille. Kiitos asiallisesta vastauksesta:))
Meillä ei ollut kyllä julkipussailu kuvioissa ennenkään avioliittoa, päinvastoin olen vähitellen totuttanut (lue: pakottanut) miehen siihen, että julkisessakin tilassa voi omaa vaimoa suudella vaikkapa otsalle ilman, että siitä seuraa mitään. Varsinainen suuteleminen ei tapahdu julkisesti, mikä on minusta varsin ok. Sen sijaan käsi kädessä voitiin kulkea ennen naimisiinmenoa ja voidaan edelleen yhtä lailla. Miehen suhtautuminen ko. asioihin ei siis ole muuttunut avioliiton myötä - liekö tuo suhtautunut minuun vaimona jo ennen vihkimistä. Toinen vaihtoehto on tietysti se, ettei suhtaudu minuun vaimonaan vieläkään. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396