Ei perkele...
S24-treffeillä ihmiset ovat kuin kaniineja, jotka pienestäkin rapsahduksesta pelästyvät niin, että juoksevat paniikissa lähimpään pusikkoon. Ja pysyvät siellä, vaikka kuinka maanittelisit takaisin päivänvaloon.
Voitaisko nämä pelokkaat puput siirtää ihan omalle treffipalstalleen? Se voisi olla sellainen treffipalsta, että siellä ei voisi ollenkaan ottaa yhteyttä toiseen profiiliin. Saisivat turvallisesti kurkkia toisiaan, ilman pelkoa kontaktista :-D
Pelokkaille oma treffipalsta!
8
849
Vastaukset
- omansa
Samaa mieltä olen tuosta mutta vastaavasti voisi salamadeittejä ehdottaville perustaa omat sivustonsa ja sunnuntaikävelyseuraa hakeville omansa.
- omat palstat
Samoin omat sivut kuva-kalleille (vain kuva ratkaisee kiinnostuksen) ja seksi-sepoille (hakevat vain sitä), tyhmä-taaveille (eivät tiedä mitään itsestään.
- jos vaikka
kirjoittaisi siihen profiiliin, millaista seuraa hakee :)
Mutta taitaa toi rehellisyys olla tosi vaikeaa? Jos mä kirjoitan omaan profiiliin että haen elämänkumppania, niin miksi joku ei vois kirjoittaa että etsii sunnuntaikävelyseuraa, tai kirjoitteluseuraa, tai seksiseuraa.- suoraan
Voi kun se ei ole noin selkeää että ihmiset kertois rehellisesti mitä ne hakee ja ei ne halua itellekään aina myöntää sitä. En minä ainakaan lähde hakeen seksisuraa sitä suoraan toitottamalla vaan silleen kierrellen. Voivat vielä luulla että olen kiertopalkinto joten olen mielummin tositarkoituksella hakemassa seksiseuraa. Jos haen tosissani miestä itselleni niin ei kantsi myöntää sitä heti etteivät luule epätoivoiseksi ja toisekseen miehet tykkää metsästää niin ei kaikkea kantsi suoraan sanoa.
- miehet-naiset
suoraan kirjoitti:
Voi kun se ei ole noin selkeää että ihmiset kertois rehellisesti mitä ne hakee ja ei ne halua itellekään aina myöntää sitä. En minä ainakaan lähde hakeen seksisuraa sitä suoraan toitottamalla vaan silleen kierrellen. Voivat vielä luulla että olen kiertopalkinto joten olen mielummin tositarkoituksella hakemassa seksiseuraa. Jos haen tosissani miestä itselleni niin ei kantsi myöntää sitä heti etteivät luule epätoivoiseksi ja toisekseen miehet tykkää metsästää niin ei kaikkea kantsi suoraan sanoa.
olla että naiset luulee jotakin miehistä ja kuitenkin tuo luulo ei olekaan totta :)
Samoin kuin miehet luulee naisita jotakin ja sekään ei ole totta.
Mä olen ainakin törmännyt miehiin jotka sanoo että, heille pitää sanoa suoraan asiat, niin kuin ne on... eikä pompottaa
- S24 voi ei...
Ja profilista oikein hakemalla haetaan vikaa että tuonkin voisi hylätä!Itkevät sitten että mistä niitä...
- Smile=)
Ehkä me naiset emme säikähtäisi, kun käyttäytyisitte asiallisesti. Ette esimerkiksi kesken nettikeskustelun yhtäkkiä tokaise että kylläpä panettaa!
- nanook freezes
Eiköhän kyse ole paremminkin tästä:
Mies sanoo: Taidanpa tehdä itselleni kinkkusämpylän.
Nainen tulkitsee: Se haluaa panna mua!
Mies sanoo: Pitäis vaihtaa renkaat autoon.
Nainen tulkitsee: Se haluaa panna mua!
Mies sanoo: Tykkäätkö Elviksestä?
Nainen tulkitsee: Se kysyy, olenko pantavissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185