Etusivulle, makso mitä makso =)
Onks kaikki LOLAT jo laihtuneet olemattomiin?
Olen nyt pari viikkoa kirjannut syömiset ja liikkumiset Kiloklubiin. Se on helppokäyttöinen ja mukava sivusto. Kannattaa käydä tutustumassa. Keskustelukin on siellä rakentavampaa kuin täällä. En nyt tarkoita tätä keskustelua, vaan yleensä.
Kevyesti valoa kohti!
LOLA-08
10
376
Vastaukset
- Nirinna
Olen ollut hiljaa vähän aikaa kun on ollut niin kamala kiire... Siitä kiireestä on ollut se hyvä puoli että sinä aikana on paino pudonnut 1,5 kiloa! Eli hengessä ollaan edelleen mukana ja toivottavasti joskus ehdin kirjoittelemaankin, nyt vielä saattaa pari viikkoa olla niin kiire ettei pahemmin ehdi. Tsemppiä kaikille, palailen taas aktiivisemmin tähän ketjuun parin viikon päästä!
- neppari
niin, kiireitä piisaa täälläkin päin. kävin aamusella vaakalla ja lukema oli 77,4 kg eli nyt voin ihan virallisesti sanoa että sairastelun viemistä viidestä kilosta on takaisin tullut vain kaksi. Elikkäs lähes kolme kiloa on nyt kadonnut!
Täyttä höyryä mennään nyt eteenpäin! - Läskimummo
Olin mukana viime vuoden lopulta asti. Nyt on läskit lähtenyt (täytynee muuttaa nimimerkkiä)ja jatkan "normaalia" elämää! Kiitos kannustuksesta ja sisua, jämäkkyyttä ja iloa laihduttamiseen ja kevääseen!
- *piententeostentekija*
Hohhoi..On taas ketju kovin hiljainen :( Toivottavasti jaksavat kaikki tsempata!
Täällä menee ihan ok. Jumppaan en ole päässyt vieläkään, kun ei vaan ole rahaa jumppahousuihin. Harmittaa niin vietävästi tämä typerä rahatilanne, kun koko ajan tulee jotain ylimääräistä maksua jostain, lääkekuluja yms. Mutta eipähän tule ostettua kaupastakaan mitn ylimääräistä :P
Syömiset menee ihan jees. En tiedä olenko laihtunut, en varmaan. Jotenkin olen taas suhtautunut siihenkin negatiivisesti. Haluan edelleen laihtua, motivaatiota löytyy, mutta kun tuntuu, ettei näkyviä tuloksia tule! Alkaa sapettaa.. Lisäksi liikunta on niin yksitoikkoista, kun yksin lenkkeily/jumppa on tylsää. Hampaat irvessä kyllä lenkkeilen, mutta en siitä mitään nautintoa saa. Olen pohtinut jos ostaisin sauvat, sillä saisi lisää tehoa kävelyyn...Jos vain tulisi tuloksia, niin motivaatiokin nousisi! Lihomaan en itseäni päästä, enkä turhia herkuttele, mutta kyllä meistä jokainen tietää, ettei motivaatio nouse, jos tekee hurjasti töitä, eikä mitään tapahdu...
Kiloklubista vielä..Minusta sivut tuntuivat sekavilta, kun kävin kokeilemassa (alkujäykkyyttä?). Ruokienkirjaamissysteemi oli masentava, koska en pysty jaksottamaan syömisiä samalla tavalla kuin siinä (syön yleensä neljä kertaa päivässä, ja tässä valmistaulukossa oli 5 krt, jota minun on hankala järjestää). Saatan kuitenkin käydä jossain vaiheessa vielä kokeilemassa, jos sivuston ilot minulle aukeaisivat...
Tsemppailkaahan taas ja kirjoittakaa kuulumisia!- motivo
Toooooosi hiljaista on.
Tsemppiä sinulle, älä anna periksi.
Liikunnan pitäisi kyllä tuntua hyvälle. Hampaat irvessä ei mielestäni kannata. Toivottavasti kevätaurinko vähän piristää lenkkejäsi.
Kilokubia voi mainiosti soveltaa itselleen sopivaksi. Jos syöt neljä kertaa, niin jätät vain jonkun merkkaamatta, ei siitä kannata tehdä ongelmaa. Ei minullakaan siellä kaikki syömiset osu oikeaan kohtaan, mutta pääasia, että oikealle päivälle.
:)kepeää kevättä - *piententeostentekija*
motivo kirjoitti:
Toooooosi hiljaista on.
Tsemppiä sinulle, älä anna periksi.
Liikunnan pitäisi kyllä tuntua hyvälle. Hampaat irvessä ei mielestäni kannata. Toivottavasti kevätaurinko vähän piristää lenkkejäsi.
Kilokubia voi mainiosti soveltaa itselleen sopivaksi. Jos syöt neljä kertaa, niin jätät vain jonkun merkkaamatta, ei siitä kannata tehdä ongelmaa. Ei minullakaan siellä kaikki syömiset osu oikeaan kohtaan, mutta pääasia, että oikealle päivälle.
:)kepeää kevättäKävin kuitenkin vielä kokeilemassa niitä sivuja ja kyllähän ne on ihan jees kun jaksaa tutustua :) Ruokien merkkaaminen on hankalaa, kun en aina osaa arvioida, kuinka paljon olen syönyt. Heitän sitten hiukan yläkanttiin ne lukemat :E
Pitäisi kyllä löytää se omalta tuntuva laji, mutta sairauksien takia se on hankalaa. Uintia harrastaisin mielelläni, mutta en voi kloorivedessä joka viikko liota (enkä kehtaa mennä uimahalliin makkaroideni kanssa, pinnallista, tiedän..). Juokseminen on kielletty sydäntaudin takia, polvia rasittavat lajit myöskin kiellettyjen listalla. Kevyessä kuntojumpassa olen aikaisemmin käynyt, mutta nyt en ole pystynyt, kun ei ole niitä jumppahousuja ja rahaa niihin saan ehkä maaliskuun lopussa :/ Liikunta olisi kuitenkin erittäin tärkeää sen sydäntaudin takia, että ei ihan kunto repsahtaisi. Peruskuntohan minulla on ihan jees, kun kuljen niin paljon kävellen ja pyöräillen..
Mutta ehkä lennkeilyyn saan lisää iloa ja löydän jostain sauvat, jos ne auttaisivat...
- neppari
näkyy olevan, kun ei viime kirjoitteluni jälkeen ole ketju paljoakaan jatkunut.
Olen nyt tehnyt pitkää työpäivää ja siitä johtuen en ole yksinkertaisesti jaksanut illalla keskittyä enää kirjoittelemiseen. Mutta nyt kauan kaivattu vapaapäivä!
Painosta sen verran että se on nyt pysynyt siinä 77 kg jo jonkin aikaa, se on taas varmasti joku suvantovaihe sen suhteen, koska taas ulkoisesti minusta kuulemma näkyy että olen hoikistunut! Vaaka ei kyllä kerro koko totuutta eikä siihen näemmä kannata siis tuijottaa liian tiiviisti, sillä sen antamat lukemat eivät välttämättä tarkoita ettei mitään tuloksia olekaan tullut jos luku on sama kuin edellisellä punnituksella!
Sain tästä hoikistumiskommentista lisää potkua!
Kiloklubia olen minäkin kokeillut ja saman ongelman koin sen suhteen etten voi syödä viittä kertaa päivässä ja siksi se ehkä alkoi tuntua hankalalta. Lisäksi myös alkuun ruokien löytäminen tuotti vaikeuksia ja monta saman tyylistä saattoi löytyä ja joskus sitä itsestä tavalliselta tuntuvaa tuotetta ei löytynyt ollenkaan. Mutta kyllä kiloklubista löytyy kuitenkin paljon enemmän hyviä puolia kuin huonoja!
Tänään, kunhan aamu valkenee, pitäis kokeilla taas tehdä hiihtolenkki. Ja ehkäpä sitten jotain muutakin, hyötyliikuntaa lähinnä. Ja mietiskelin jo tuossa viime viikola että jospa taas yrittäisin alkaa kotijumpat. Ne jäi pois kun alkoi kyllästyttää se yksin "hikoilu".
Yksinäisyys onkin ehkä suurin syy siihen että itsellänikin repsahtelee nämä hyvät päätökset. Kun ei ole kaveria aina lähtemään esim. lenkille mukaan niin jotenkin se lähteminen kehtuuttaa ja siitä tulee joskus hampaat irvessä meininkiä. Tosin onhan minulla koira, mutta miltäpä vaikuttaa jos puhun koiralle kaikenmaailman asioita iltakävelyllä...?!
Joskus sitä vain kaipaisi muutakin seuraa, vaikka kyllä koirakin on kiva, ei sen puoleen!
Jostain olen kyllä lukenut ettei "pakkoliikunta" ole yhtä tehokasta kuin "pakko päästä- liikunta", siis se kun oikeasti haluaa liikkua. Johtunee kai siitä että pakkoliikkumisessa ja hampaat irvessä tekemisessä ei tule ehkä tsempattua itseään sellaiseen kunnon vauhtiin ja hikeen, vaan tulee löntystettyä se tyypillinen lenkki tyyliin "tulipahan tehtyä".
Nyt tuli tätä tekstiä taas ihan tarpeelinen määrä, joten antakaahan kuulua muutkin itsestänne!
Toivotan teille kaikille liikunnan iloa ja vähempiä kiloja! (mikä runosuoni...)- sämppis
Itseä ei ole kauheasti motivoinut tänne kirjotella, kun en kerran laihduta mitenkään aktiivisesti. Ei ole paljoa sanottavaa ja toisaalta hävettää, kun ei ole sen vertaa itsekuria, että jaksaisi taas "rääkkiä". Hienoa kuitenkin, että jotkut jaksavat. =)
- *piententeostentekija*
Siis voi, että. Täällä sitä taas ollaan flunssan kourissa. Inhottaa kun ei pääse lenkille! Ti-ke ollaan vielä laivalla ja siellä pitää vahtia tiukasti syömisiään ja juomisiaan ja nyt ei edes pääse liikkumaan. Ottaa kyllä pattiin. Onneksi ruokahalu ei ole kovin iso, ettei tule ylisyötyä.. Mutta palailen taas kun flunssa on ohi..
- *piententeostentekija*
..Pääsin pitkästä aikaa vaa'alle ja painoa oli nyt n. 82(tai ehkä vähän vajaa, vaaka on vanhanaikainen, niin siitä ei aina ota selkoa :D) eli -1,5 kg on tullut helmikuun aikana! JEE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324